Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Napor

Modernizacja komputera

Polecane posty

Witam. Mam w planach kupno nowego kompa, obecny chce zostawić siostrze.

Mam taką oto płytę główną: http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=2sYAtam7ng8vCngf

Chciałbym wymienić wszystko:

-procesor(aktualny to Intel Core 2 Duo E4500 2.2 GHz): możliwie maksymalny czy taki będzie http://www.agito.pl/procesory/intel-core-2...2400,301-113510 ,jeśli nie to proszę o podanie odpowiedniego

-ram: planuję 2x2GB Kingstona 667MHz

-grafika(obecnie GeForce 8500 GT 512 MB): tu chciałbym dać jej coś z 1 GB pamięci, tylko nie najdroższa bo nie ma sensu najmniejszego

-wentylator:moc zależna od karty, obecnie jakieś 300W badziewie

Proszę o poradę i pomoc, bo jestem kompletny laik jeśli chodzi o te sprawy.

Z góry thx

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasilacz na pewno do wymiany - KLIK. Na tej płycie głównej nie da się zamontować procesorów 4-rdzeniowych (minimum - Intela Q6600 na LGA775). Grafika do wymiany, jeśli chce się mysleć o nowszych grach.

Przydałoby się, abyś podał swój budżet na wszystko.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasilacz kosztuje 140 zł chyba, więc masz 100 zł do przodu. Wg mnie powinieneś przejść na AM3, zamiast inwestować w LGA775, której Intel już nie wspiera od dość dawna (następca AM3 ma również się niedługo pojawić, ale póki co nie ma sensownej alternatywy cenowej dla procesorów AMD).

Przydała by się kasa na AM3, takie minimum, to:

Procesor:

AMD Athlon II X3 450 AM3 BOX

265 zł

Płyta główna:

Asrock M3A770DE AMD 770 Socket AM3 (PCIE/DZW/GLAN/SATA/RAID/DDR3)

212 zł

RAM:

Goodram DDR3 2GB 1333MHz CL9

79 zł

w sumie - 556 zł [techplanet.pl]

Masz tutaj 2gb RAMu, szybki procesor i płytę główną, która pozwala na odblokowanie rdzenia (w procesorach AMD da się odblokowywać rdzenie - z procesora 3 rdzeniowego zrobić 4, etc)

Do tego GTS 450 - KLIK.