Skocz do zawartości

Magicka - gra nie chce się uruchomić.


Tukan

Polecane posty

A więc jak w temacie, pobrałem demo Magicki ze steam'a, jednak mimo usilnych prób nie chce się ona uruchomić. Po prostu klikam, miga na chwilę biały ekran i nic, nic się nie włącza. Po parokrotnym klikaniu na ikonę gry pojawia się okienko na którym jest napisane:

No suitable graphics card found.

Unable to create the graphics device.

This program requires pixel shader 3.0 and vertex shader 3.0

Czytałem na internecie, że wystarczy wpisać w paramentrach "-window", ale nawet to nie pomaga. Gram na laptopie, jego parametry:

Procesor: Pentium Dual-Core CPU T4200 @ 2.00 GHz, RAM: 3,00GB, karta graficzna: Mobile Intel 4 Series Express Chipset Family. Wiem, że karta graficzna jest niskich lotów (phew), ale nadzwyczajnie dobrze poradziła sobie z Modern Warfare (prawie wszystkie wysokie detale i około 24 fpsów) i Modern Warfare 2 (średnie/niskie detale). Ma ktoś jakieś pomysły?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Wydaje mi się że za słaba karta graficzna zobacz czy masz 3.0 pixel shader and vertex shader 3.0

Ja też mam podobny problem włączam grę wszystko normalnie aż do filmiku gry wychodzi mi z gry i tam gdzie zainstalowałem grę jest taki plik

error raport

Version: 1.3.3.6

Thread: LoaderThread

System.IO.FileNotFoundException: Nie można załadować pliku lub zestawu 'Microsoft.DirectX.DirectInput, Version=1.0.2902.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31bf3856ad364e35' lub jednej z jego zależności. Nie można odnaleźć określonego pliku.

Nazwa pliku: 'Microsoft.DirectX.DirectInput, Version=1.0.2902.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31bf3856ad364e35'

w Magicka.GameLogic.Controls.ControlManager.FindNewGamePads()

w Magicka.GameLogic.GameStates.MenuState.FindNewControllers()

w Magicka.Game.LoaderFunction()

OSTRZEŻENIE: rejestrowanie informacji o powiązaniach zestaww jest wyłączone.

Aby włączyć rejestrowanie błędw powiązań zestaww, ustaw wartość rejestru [HKLM\Software\Microsoft\Fusion!EnableLog] (DWORD) rwną 1.

Uwaga: z włączeniem rejestrowania błędw powiązań zestaww wiąże się pewien spadek wydajności.

Aby wyłączyć tę funkcję, usuń wartość rejestru [HKLM\Software\Microsoft\Fusion!EnableLog].

i nie wiem o co chodzi pomóżcie gra jest demo ściągnięta ze steama.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem jeszcze raz i mi weszło ale mi mryga teraz ekran na wejściu w menu gry ale udało mi się zagrać w grze nie mryga tylko w menu(fajna gra bardzo :D) ale mam problemy dalej w ponownym włączeniu bo mryga i nie pokazuje do końca co jest w menu teraz mam inny error

Version: 1.3.3.6

Thread: LogicThread

System.ArgumentException: Wartość jest spoza oczekiwanego zakresu.

w Microsoft.Xna.Framework.Helpers.ThrowExceptionFromResult(UInt32 result)

w Microsoft.Xna.Framework.Audio.AudioEngine.SetGlobalVariable(String name, Single value)

w Magicka.Audio.AudioManager.Update(Single iDeltaTime)

w Magicka.Game.ThreadedUpdate()

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@roman5 hmm, to by było coś od głosu ???

Serio sam już nie wiem, może to coś od karty dźwiękowej, albo po prostu wadliwa gra (jakiś błąd przy instalowaniu albo inny syf)

głos nie wiem czy to głos ale coś mi tak nie pasuje bo głos działa chyba że on coś psuje nie wiem w karcie graficznej. Ja mam kartę graficzną nvidia geforce 9500gt. A wadliwa gra hmm to wątpię bo to demo ze steama i innym chodzi jakoś normalnie ciekawe jak pełna wersja pójdzie jak będę miał

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe za nim wyjdzie to minie bo nawet nie mam jeszcze terminu a Diablo to jeszcze poczekać trzeba no :D Ja jeszcze gram na steamie w half-life2 dethmatch fajna szczelina :D fajne bo można rzucać przedmiotami (ławką kiblem i takie tam)

a ta gra Torchlight jest fajna

A i jeszcze coś te 4 errory znalazłem w tym plikach z grą

:D

Version: 1.3.3.6

Thread: LoaderThread

Microsoft.Xna.Framework.Graphics.DriverInternalErrorException: Składnik zewnętrzny zgłosił wyjątek.

w Microsoft.Xna.Framework.Graphics.GraphicsDevice.Present(tagRECT* pSource, tagRECT* pDest, HWND__* hOverride)

w Microsoft.Xna.Framework.Graphics.GraphicsDevice.Present()

w Magicka.GameLogic.GameStates.LoadingScreen.Draw()

w Magicka.GameLogic.GameStates.LoadingScreen.FadeIn(Single iTime)

w Magicka.GameLogic.GameStates.PlayState.Initialize()

w Magicka.Game.LoaderFunction()

Version: 1.3.3.6

Thread: LogicThread

System.ArgumentException: Wartość jest spoza oczekiwanego zakresu.

w Microsoft.Xna.Framework.Helpers.ThrowExceptionFromResult(UInt32 result)

w Microsoft.Xna.Framework.Audio.AudioEngine.SetGlobalVariable(String name, Single value)

w Magicka.Audio.AudioManager.Update(Single iDeltaTime)

w Magicka.Game.ThreadedUpdate()

Version: 1.3.3.6

Thread: LogicThread

System.Exception: Animation speed set to NAN!!!

w XNAnimation.Controllers.AnimationController.set_Speed(Single value)

w Magicka.GameLogic.Entities.Character.Update(DataChannel iDataChannel, Single iDeltaTime)

w Magicka.GameLogic.Entities.Avatar.Update(DataChannel iDataChannel, Single iDeltaTime)

w Magicka.GameLogic.Entities.EntityManager.Update(DataChannel iDataChannel, Single iDeltaTime, Int32 iStartIndex, Int32 iEndIndex)

w Magicka.GameLogic.GameStates.PlayState.UpdateEntitiesA()

w Magicka.GameLogic.GameStates.PlayState.Update(DataChannel iDataChannel, Single iDeltaTime)

w Magicka.GameLogic.GameStates.GameStateManager.Update(DataChannel iDataChannel, Single iDeltaTime)

w Magicka.Game.Update(Single iDeltaTime)

w Magicka.Game.ThreadedUpdate()

Version: 1.3.3.6

Thread: LoaderThread

Microsoft.Xna.Framework.Graphics.DriverInternalErrorException: Składnik zewnętrzny zgłosił wyjątek.

w Microsoft.Xna.Framework.Graphics.GraphicsDevice.Present(tagRECT* pSource, tagRECT* pDest, HWND__* hOverride)

w Microsoft.Xna.Framework.Graphics.GraphicsDevice.Present()

w Magicka.GameLogic.GameStates.LoadingScreen.Draw()

w Magicka.GameLogic.GameStates.LoadingScreen.FadeIn(Single iTime)

w Magicka.GameLogic.GameStates.PlayState.Initialize()

w Magicka.Game.LoaderFunction()

Version: 1.3.3.6

Thread: LogicThread

System.Exception: Animation speed set to NAN!!!

w XNAnimation.Controllers.AnimationController.set_Speed(Single value)

w Magicka.GameLogic.Entities.Character.Update(DataChannel iDataChannel, Single iDeltaTime)

w Magicka.GameLogic.Entities.Avatar.Update(DataChannel iDataChannel, Single iDeltaTime)

w Magicka.GameLogic.Entities.EntityManager.Update(DataChannel iDataChannel, Single iDeltaTime, Int32 iStartIndex, Int32 iEndIndex)

w Magicka.GameLogic.GameStates.PlayState.UpdateEntitiesA()

w Magicka.GameLogic.GameStates.PlayState.Update(DataChannel iDataChannel, Single iDeltaTime)

w Magicka.GameLogic.GameStates.GameStateManager.Update(DataChannel iDataChannel, Single iDeltaTime)

w Magicka.Game.Update(Single iDeltaTime)

w Magicka.Game.ThreadedUpdate()

:P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...