Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Jacoob05

Rozwiązany: Battlefield: Bad Company 2 - działanie gry

Polecane posty

Jestem w technikum na kierunku technik informatyk, wiec codziennie mam 3-4 godziny zawodowe, wiec zawsze znajdzie sie czas na to zeby w cos pograc. gralismy w cs'a, w coda2, w battlefield 2, ktoregos pieknego razu postawnowilem zainstalowac tutaj battlefielda bad company 2

instalacja przeszła bez problemow, problemy zaczely sie po uruchomieniu gry

gra się normalnie odpaliła, itd

Nie uruchamialem multiplayera bo nie mam takiej mozliwosci, trzeba zrobic update gry, a mi poprostu nie starcza na to czasu na lekcjach, max 50% update udaje mi sie sciagnac

wiec chciałem odpalic single player. Pierwsza misja, gdzie loading to napisy wstępne o tym co się dzieje itd -> napis się zawiesza, trwa to z 5 sekund i wyrzuca do pulpitu

sciagnolem save 100% do gry, przy innych misjach nie wyswietla tła podczas loadingu, jedynie napis "wczytywanie"

konfiguracja kompa:

Core 2 Duo 2.2 Ghz

1 GB ram

Geforce 7600GS

tak wiem, słaby komp ale na minimalnych gra powinna ruszyc..

oczywiscie mam orginał :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz pobrać aktualizację, inaczej Ci nie odpali... Też kiedyś tak samo chciałem to obejść, niestety, aktualizacja Multi jest potrzebna do grania w singiel... :///

hmmm.. a u mnie na chacie normalnie single player ruszył bez update'a :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak: po 3 nieudanych probach:

1: padło zasilanie w sali

2: zapomnialem zalogowac sie jako admin, zawołało o hasło dopiero po wypakowaniu plikow (~35 minut)

3: zabraklo miejsca na dysku

po tych nieudanych probach w koncu Zainstalowalem update!

lecz... to nie pomogło :(

we wtorek zainstaluje jakies bardziej aktualne sterowniki do karty graficznej bo te co są są napewno jakieś wiekowe.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość