P_aul Napisano Grudzień 21, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 21, 2010 Cóż, w najbliższym czasie musimy skupić się na gameplayu, bo pod tym względem mamy niewiele. Grafika -Uzupełnię gdy dorwę Rysię - Design - Propozycje wyglądu poziomów - szkice - Propozycje konkretnych przeszkód lub fragmentów poziomu - szkice - Przygotowanie listy umiejętności i konkretnych przykładów zastosowania każdej - szkic! Fabuła - Charakter bohaterów - Pomysły konkretnych misji Programowanie Biorąc pod uwagę, że design jest w lesie to nie ma co programować... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alaknar Napisano Grudzień 21, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 21, 2010 A co z programowaniem mechaniki? Poruszanie się, skakanie po ścianach, bieganie po ścianie, celowanie i strzelanie, podnoszenie przedmiotu telekinezą, rzucanie, lewitacja - o tym wszystkim wiemy, że będzie na bank. Chyba można już zrobić prototyp tych umiejętności? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...