Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Spawaczx

Słuchawki do gier i muzyki

Polecane posty

Właśnie rozwaliły mi się słuchawki do kompa ale niema czego żałować bo i tak były badziewne, ale teraz nie mam żadnych wiec zastanawiam się nad kupnem nowych. Tutaj właśnie powstaje problem bo kompletnie nie znam się na tym sprzęcie (słuchawkach) i nie wiem za bardzo jakie kupić. Zależy mi na tym aby były to słuchawki do gier jak i do słuchania muzyki z mikrofonem i regulacja dźwięku na kablu.

Wytypowałem 4 modele:

Razer Carcharias

Creative Sound Blaster Arena

Sennheiser PC 360

Sennheiser PC 333D

Nie zdecydowałem się jeszcze na żaden z tych modeli, bo nie wiem czy na prawdę sa takie dobre jak je opisują i może są jakieś inne lepsze modele czekam na wasze opinie i propozycje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Regulacja dzwieku na kablu degraduje sygnal przechodzacy od karty dzwiekowej do sluchawek przez co dzwiek jest gorszy, a glosnosc mozna tez regulowac na komputrze nie tylko na nieszczesnym kabelku.

2. Wszystkie sluchawki z mikrofonem sa gorszym wyborem (w kategorii cena/jakosc) niz sluchawki + osobny mikrofon.

3. Osobny mikrofon gwarantuje bardzo latwa jego wymiane, a w przypadku sluchawek dla graczy, w ktorych mikrofony psuja sie bardzo czesto, mikrofon jest najczesciej na stale zamontowany przez co nie mozna go wymienic bez odsylania calych sluchawek na gwarancje.

4. Podaj jaka masz karte dzwiekowa (dokladnie tak Servard - dzwiekowa, a nie graficzna:nonono:), bo nie ma sensu kupowac dobrych sluchawek do marnego zrodla.

5. Chcesz sluchac muzyki, a jednoczesnie bierzesz pod uwage Carcharias? Zdecyduj sie!:P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Regulacja dzwieku na kablu degraduje sygnal przechodzacy od karty dzwiekowej do sluchawek przez co dzwiek jest gorszy, a glosnosc mozna tez regulowac na komputrze nie tylko na nieszczesnym kabelku.