Jump to content

MasterofWar

Forumowicze
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array

Recent Profile Visitors

1,768 profile views
  1. Program liczy dlugosc wektora: #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #include <string.h> #include <math.h> int i, lp = 0, lp2, x, y, z; char wektory[100][100], tmp[100]; double dlugoscWektora(char wektor[100]) { int x, y, z; double wynik; sscanf(wektor, "[%d,%d,%d]", &x, &y, &z); wynik = sqrt(x*x+y*y+z*z); return wynik; } int main(int argc, char *argv[]) { lp2 = lp; do { for(i = 0; i < lp-1; i++) { if(dlugoscWektora(wektory) > dlugoscWektora(wektory[i+1])) { strcpy(tmp, wektory); strcpy(wektory, wektory[i+1]); strcpy(wektory[i+1], tmp); } } lp--; }while(lp > 0); for(i = 0; i < lp2; i++) { fprintf("%s %lf\n", wektory, dlugoscWektora(wektory)); } }
  2. MasterofWar

    CD-Radio

    Hut swietą prawde powiedzial tlumaczac Berlinowi w czym tkwi moc targow i ja sie dziwie dlaczego tworcy tak malo nam dali podczas tej edycji.. Slucham, slucham dalej... Znowu Hut prawde mowi, podzielam jego opinie o Watchdogs. Co do Watchdogs i kwestii poruszonej przez Adziora o powtarzalnosci. Mysle ze patent z hakerstwem a takze dobrze zapowiadajacym sie klimatem daje duzy wachlarz zagran z ktorymi moga nas przez gre prowadzic tworcy. Stawiam ze nudy nie bedzie. Znow Hut dobrze prawi o Cyberpunk. Nie wiem co wy chcecie od tego jeczenia. Mi ono odpowiada Wii U to ze nie pojawila sie jeszcze cena i specyfikacja to jest smieszne Moim zdaniem smart glass to tak jakby kolejny etap w integracji z gra. Gra mozna powiedziec wchodzi troche w nasze realne zycie. Jednak nie pokladam w tym wielkich nadzieji, oczywiscie napewno beda ciekawe patenty o jakich wspominal Hut chocby, jednak obecna technologia moim zdaniem nie pozwala na w pelni ergonomiczne ich wykorzystanie. Tzn, tak jak mowiliscie w podcascie sprawa z pauzowaniem gry i patrzeniem na smartfon albo pauza i menu w grze. Odbieranie telefonu nawet zdaje sie byc nie ergonomiczne a jesli dysponowali bysmy lepsza technologia tzn np hologram badz bardziej zintegrowany z nasza osoba telefon te przeszkody zostaly by usuniete. I tak jak mowie dla mnie to kolejny etap rozwoju, malo ergonomiczny ale jednak. Otwarta konsola? Cloud gamming sie klania. Steambox jak dla mnie niema prawa bytu. Podcast naprawde sie udal i tak jak kiedys mowilem niechaj będzie wiecej redaktorow CDA bo to sie oplaca!
  3. ... nie wiele do czynienia. Bo nie wierze w to ze fan starych RPG'ow bylby pozytywnie nastawiony do tych zmian ktore, nastaly nie tylko w TES'ach.

  4. Tez mnie to dziwi, kiedys ( w Baldurze, ogolnie grach opartych na D&D i innych) skomplikowanie rozwoju postaci bylo duzym plusem. Ja tez uwielbiam jak cos jest bardziej skomplikowane ( trudniejsze) niz prostrze. Moze i nie sa to casuale bo graja duzo ale jawi mi sie tutaj gracz o cechach wywyzszajacych grafike nad reszte skladowych gry i lubujacy sie glownie w FPS'ach a z RPG'ami majac

  5. ...konkretnego wpływu na rozgrywkę... Szkoda że dzisiejszym graczom podobają się się takie zagrywki.

  6. Casuale? Możliwe, ale myślę że chodzi tu raczej o fanbojów Bethesdy. Bethesda stworzyła taki hype, że niektórzy ludzie bez zastanowienia łykają wszystkie zmiany i od razu uznają je za dobre... Dzisiejsza Bethesda zamiast rozwijać, upraszcza swoje gry - zamiast dopracowywać szwankujące elementy wywala je, dając nam w zamian efekciarskie rzeczy w stylu finisherów, które w sumie nie mają żadnego kon

  7. Dzieki za poparcie, jak widzisz wiekszosci na forum, nie wiem dlaczego, ale spodobaly sie te zmiany (casuale?).

  8. Zgadzam się z twoimi wypowiedziami na temat Skyrim. Sam co prawda jeszcze w to nie grałem (poczekam z kupnem do czasu wyjścia dobrych modów, i ewentualnie DLC), ale pomysł z usunięciem współczynników od początku uznawałem za poroniony...

  9. Sorki ze tak pozno, czyli wedlug Twojego rozumowania "wystarczajaco" oznacza "lepiej"? hm to tak jakby stwierdzic ze kasy wystarczy Ci na tyle zeby przezyc wiec jest idealnie. Pozatym nie argumentywne wnioski sa dla mnie glupie.
  10. A dlaczego podnoszac ciezary, pozniej szybciej machasz siekiera ciupiac drzewo ( w realnym zyciu) ? Dla mnie sa naturalne i bardzo logiczne, podnosza nasza wiedze i kontrole nad prowadzona i rozwijana postacia.
  11. Używam łuku - rozwija się mój skill w strzelaniu - lepiej strzelam z łuku. @ Postrach22 Broń dwuręczna nie jest dobrym pomysłem. Jeśli już to jednoręczna, a drugą ręką rzucasz zaklęcia. Ja uwazam ze sa potrzebne. A ich brak, tak jak wczesniej pisalem, jest uproszczeniem systemu rozwoju postaci. Używam łuku - rozwija się mój skill w strzelaniu - lepiej strzelam z łuku. -> Po co to stwierdzenie napisales? Ja w moim zdaniu tlumaczylem tylko koledze wyzej, ze dostawanie punktow co lvl do statystyk jest obrazowaniem tego co robiles podczas lvlowania. I jesli strzelales i podnosiles skill strzelania z luku to rowniez dostaniesz punkt do odpowiedniej statystyki. @ZdeniO, To co mowisz w moim odczuciu nie jest prawda, a to co mysleli tworcy nie jest nam znane. Dla mnie nie ma ŻADNYCH sprzecznosci w funkcjonowaniu i statystyk i perkow.
  12. SplaTt333 - nigdy wiecej statystyk w cRPG? zastanow sie co mowisz. Diablo ( chodz to H&S ale podchodzi pod cRPG) bez statystyk? Gry oparte o systemy D&D bez statystyk? Przedmiot ktory podniesiesz bedzie Ci dawal +1 do perka zamiast dac +10 do stamy i rowniez do tego perka? Fallout bez statystyk tylko z samymi perkami? I powtarzam usuniecie statystyk jest UPROSZCZENIEM I CASUALIZACJA, perki moga istniec obok statystyk. W morrowindzie dostanie 3x3 punkciki odzwierciedlalo co robiles podczas lvlowania. Jezeli nie chcesz dostac punktu do zrecznosci to po co uzywales tego łuku etc.
  13. Cóż...obcięli jedno - dali drugie. Jak dla mnie nie jest to jakaś wybitna kastracja... zwłaszcza, że zdecydowanie przyjemniejsze jest rozwijanie postaci przez dysponowanie namacalnymi i dobrze wyjaśnionymi perkami, niż dodawanie punkcików... Wolę wiedzieć np. że moje czary oburęczne są mocniejsze dzięki perkowi, niż zawdzięczać to wyższej cyferce. Jak dla mnie jest to plus. Ale to co oni zrobli jest w moim odczuciu krokiem wstecz, czy tak trudno bylo zostawic te statystyki? Jesli by one zostaly to dodanie perkow bylo by poprostu rozwinieciem rozwoju postaci. Naturalna koleja rzeczy. A tak mamy uproszczenia. Mnie bardzo to boli poniewaz uwazam ze statystyki sa nieodlaczna czescia kazdego TES'a i byly podstawowym elementem rozwoju postaci.
  14. Ludzie zauwazyliscie ze czegos w Skyrimie brakuje? Statystyk moze? Wyobraza sobie ktos Morrowinda bez sily, wytrzymalosci, sily woli itp? Jak moze nie byc w The Elder Scroll'u STATYSTYK ?? Skyrim zostal poddany casualizacji! Obcieli o polowe system rozwoju postaci poprostu, zostawiajac nam na pocieszenie perki! Przy lvlowaniu dostaje punkcic do przydzialu dla magii, zycia i kondycji? To jest chyba jakis zart. Poprzednio musialem myslec czego uzywac zeby dostac te 3 punkty do przydzialu, teraz nie musze sie tym wogóle przejmować. Bethesda az tak bala sie ze kowalski zobaczywszy pare dodatkowych statystyk ucieknie od tej gry? Zniszczyli system rozwoju postaci okropnie w moim odczuciu. MASAKRA.
×
×
  • Create New...