Jump to content

jmk

Akademia CD-Action [ALFA]
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutralna

About jmk

  • Rank
    Goblin

Recent Profile Visitors

613 profile views
  1. Witam, jakiś czas temu zakupiłem na Uplay grę z tytułu temat... niestety nie ogarnąłem, że jest... po angielsku. Z tego co wiem istnieje polska wersja czy jest więc jakaś szansa, żebym mógł sobie do swojego Uplata wgrać spolszczenie do tego? Zapoznaj się z zasadami nazywania tematów w Pomocnej Dłoni. -- Artius
  2. jmk

    Kupię płyty z CDA

    Nie ma może ktoś na zbyciu płytek z CDA, gdzie zamieszczone były gry : Rollercoaster Tycoon 3, a druga z Mass Effect jedynką i dwójką? Albo ma może te gry do opchnięcia, bo mu zalegają za przysłowiowe frytki?
  3. Tylko ja się zawiodłem, że to już koniec kursu?
  4. Hmm, dzisiaj włączyłem, bo chciałem się jeszcze trochę z tym pomęczyć i... błędy zniknęły, gra działa hm...
  5. Dzięki, wolałbym jednak w formie pisanej. Pracuję bardzo nieregularnie i sporo, ciężko mi umówić się na konkretne godziny.
  6. Zaciąłem się... WayPoint wywala mi błąd: U mnie właśnie to WayPoint nie jest podkreślonej jak w CDA, przepisywałem, kopiowałem, to samo. http://i.imgur.com/oRy5REN.png
  7. Nie mogłem dojść, bo ten z CDA był... identyczny jak mój, ale skopiowałem ich skrypt i... zaczęło działać. Cały czas mam problem ze skakaniem, tzn. skacze okej, ale czasem wyleci mi w kosmos, wiecie czemu?
  8. Mój skrypt: using UnityEngine; using System.Collections; public class Enemy : MonoBehaviour { public int m_Health = 3; public float m_JumpCooldown = 4; public float m_JumpForce = 350; private float m_CurrentJumpTime = 0; private Rigidbody2D m_Rigidbody; // Use this for initialization void Start() { m_Rigidbody = GetComponent<Rigidbody2D>() as Rigidbody2D; } // Update is called once per frame void Update() { if (m_CurrentJumpTime >= m_JumpCooldown) { m_Rigidbody.AddForce(new Vector2(0, m_JumpForce)); m_CurrentJumpTime = 0; } m_CurrentJumpTime += Time.deltaTime; } void OnCollisionEnter2D(Collision2D coll) { Bullet bullet = coll.collider.GetComponent<Bullet>() as Bullet; if (bullet != null) { m_Health--; if (m_Health <= 0) { Destroy(gameObject); } } } } Naprawiłem, działa ;).
  9. Ja mam inne pytanie jak określić obszar poziomu? Nawet jak ustalam obszar kamery (taka szara ramka) i tło podłożę troche dalej to i tak w grze po dojściu do krawędzi mam niebieski obszar, gdzie można wypaść. Rozwiązanie to ułożenie belek dookoła, ale nie wiem czy najlepsze... Skończyłem drugą część i w sumie działa tylko czasem moja postać lubi wystrzelić do góry .
  10. Ja wiem, rozumiem, sam miałem tak robić, ale przy okazji mam zaliczenie z C# do 12 marca, a to co jest do tej pory nie wystarczy profesorowi .
  11. Ktoś próbował zrobić proste menu?
  12. Dodanie Down do GetButton u mnie nie rozwiązuje problemu z lataniem... tzn teraz za słabo skacze, jakie inne parametry zmienialiście? Kombinowałem z Jump Force, ale nie mogę znaleźć złotego środka.
  13. Age of Empires II HD Colonization Twierdza Krucjata 2 FootLOL
  14. Do kursu jeszcze nie przysiadałem, ale obejrzałem Wasze filmiki... da się przy tej wiedzy z kursu dodać, żeby owy gostek coś po drodze zbierał?
  15. Pamiętacie KOTOR II? Da się jakoś zagrać w PL wersję w HD?
×
×
  • Create New...