Jump to content

Deathroll2097

Forumowicze
  • Content Count

    609
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Deathroll2097 last won the day on May 10

Deathroll2097 had the most liked content!

Community Reputation

1,442 Znakomita

About Deathroll2097

  • Rank
    Elf
  • Birthday 08/15/2013

Informacje profilowe

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Zadupie Dolnośląskie
  • Zainteresowania
    Sport (głównie tenis)
    Muzyka (głównie metal, ale nie stronię od innych gatunków muzycznych, a najczęściej słucham: Children Of Bodom, In Flames, Arch Enemy, The Agonist, The Unguided, Soilwork, Sonic Syndicate i Lindsey Stirling)
    Granie na gitarze (akustyczna i elektryczna)
    Rysowanie ołówkiem
    Gry komputerowe
    Wyprowadzanie sąsiadów z równowagi
    Placki ziemniaczane

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    StarCraft: 1, 2 + dodatkiWarCraft 3 + Frozen ThroneRed Alert 2 + Yuri's RevengeBioShock: 1, 2, InfiniteDevil May Cry: 1, 2, 3, 4Resident Evil: 1, Code Veronica X, 4, 5, RevelationsQuake: 2, 3 Arena/Team Arena/Live, 4Unreal Tournament: 2004, 3BloodRayne: 1, 2Tomb Raider: The Last Revelation, The Angel of Darkness, Legend, Anniversary, Underworld, 2013The Last of UsAlice Madness ReturnsTorchlight: 1, 2Titan Quest + Immortal ThroneDisciples: 2, 3 + dodatkiRace Driver: GRIDFUELTekken: 2, 3, 5, 6Tekken Tag Tournament: 1, 2Street Fighter: IV, SSFIVAE, SFxTSoul Calibur: 1, 3, 5Mortal KombatVirtua Tennis 4
  • Ulubiony gatunek gier
    Strategie
  • Konfiguracja komputera
    Intel Core 2 Duo 2.80 GHz, 4GB RAM, GeForce GTX 260
    1TB HDD, Płyta Główna MSI, Zasilacz i Obudowa Chieftec
    Monitor Samsung 22", Mysz, Klawiatura, GamePad
    Konsole : PS2, PS3, Sega Dreamcast

Recent Profile Visitors

20,587 profile views
  1. Przeszedłem trylogię Ratchet & Clank na PS3. Coś pięknego seria, choć wściekałem się na jedynkę, że jest trochę trudna mimo rodowodu z platformówek. Po czasie jednak stwierdziłem że to moja wina, bo te nowe tytuły zbytnio mnie rozpieściły i dlatego takie odczucie. Czasami jest naprawdę ciężko, gdy walczymy przeciwko zrzucanymi hurtowo i chamsko przeciwnikami, a gdy zginiemy trzeba powtarzać cały etap i dokupywać amunicję, ale jest w tym coś wciągającego. Szczególnie trójka jest extra, bo najbardziej zróżnicowana np. przechodzeniem pewnych lokacji w 2D i tym samym w zupełnie innym stylu. A, i chętnie kupiłbym sobie maskotkę Ratcheta, bo sympatyczny jest jak cholera,
  2. Deathroll2097

    Oceń utwór poprzednika

    Bardzo przyzwoity kawałek. Niczym nie męczy. 7/10
  3. Deathroll2097

    Wąż skojarzeń

    Wesele
  4. Deathroll2097

    Wąż skojarzeń

    Husaria
  5. Deathroll2097

    CDA 06/2019 - zawartość numeru

    Ano coś takiego. Dziękuję za życzenie miło spędzonej soboty i również życzę nie tylko soboty, ale i niedzieli. Życzenia życzeniami , ale czegoś takiego to się nie spodziewałem. Idąc takim tokiem myślenia, to po co właściwie nasz język. W CDA też niech piszą bez polskich znaków, bo Smuggler też tego nie robi. Powodzenia z takim myśleniem.
  6. Deathroll2097

    CDA 06/2019 - zawartość numeru

    Daj spokój @Tesu czytam Twoje tosty nie od dziś. Piszesz naprawdę wartościowe teksty, ale zawsze mam ból czterech liter, że tak trudno przestawić klawe na polski. Byłoby dużo lepiej.
  7. Deathroll2097

    CDA 06/2019 - zawartość numeru

    I pisze to gość, który nawet polskimi znakami się nie posługuje. Nie piszę tego wrednie, ale spójrz na siebie.
  8. Deathroll2097

    Wąż skojarzeń

    Zakonnica
  9. Deathroll2097

    CD-Action 05/2019 - zapowiedź

    Skisłem dzisiaj w saloniku z prasą, bo jest karta ze zdrapką z nadrukiem z The Last of Us. Ale jak powiedziałem sprzedawcy by sprawdził czy jest zdrapka, to on na to "płyt nie ma, ale taka pełna wersja to jest coś". No tak, daliście TLoU jako pełniaka według niektórych. Tak trzymać.
  10. Deathroll2097

    Spyro the dragon (psx) - Co się tam robi? ._.

    Gdy uwolnisz każdego smoka, będziesz miał dostęp do wszystkich światów (choć wystarczy pewna ich ilość do danego świata). Różnokolorowe gemy i smocze jaja zbiera się nie tylko by nie było nudno, ale są potrzebne, by mieć dostęp do dodatkowego etapu. Do tego dochodzą jeszcze muchy czy inne motylki dla Sparxa, naszego towarzysza, by odnawiać mu żywotność, bo to on zbiera obrażenia za Spyro no i dodatkowe życia.
  11. Deathroll2097

    Wąż skojarzeń

    Kolejka
  12. Deathroll2097

    Wąż skojarzeń

    Diablo
  13. Deathroll2097

    Tekken (seria)

    Jak zwał, tak zwał, ale cieszę się, że nie doczekałem takiego nazewnictwa kierunków. Ja jestem zwykły gracz. Jak miałem do czynienia z automatami (były różne bijatyki, ale czymś takim nikt się nie posługiwał, w sensie tych śmiesznych moim zdaniem nazewnictw), to zwyczajnie grałem i każdy wiedział o co chodzi - ze skosem, dwa razy do przodu czy półkole i nikt nie wyskakiwał z czymś takim. Street Fighter 2 czy Tekken 2 to były rodzynki u mnie na automatach, (na Playstation w różnych odsłonach doszedł Mortal, SoulCalibur, Toshinden) ale jednak nigdy z takimi terminami nie miałem do czynienia. To samo było ze StarCraftem II. Każdy wielce obcykany z terminami, ale jak przyszło do bitwy, to spylał po kilku najazdach, aż nie było wiadomo kto to był. Moim zdaniem nieważne jak ochrzcisz te swoje kierunki, ale jak grasz. To najważniejsze, bo po co komu wielce wiedza, jak nie można jej wykorzystać.
  14. Deathroll2097

    Tekken (seria)

    No tak, wszystko ładnie, pięknie w teorii, ale te cztero - osiowe wymysły raczej kuleją. Piszesz góra, dół, lewo, prawo, czyli cztery osie. Ok, ale żeby doskoczyć do i odskoczyć od przeciwnika w mortalu też trzeba użyć skosu. Ja rozumiem o co chodzi, ale to zwykłe lanie wody. To jak w takim razie, sześcio - osiowy na to wychodzi, bo kucając nie przybliżysz się ani oddalisz od przeciwnika, więc dwa skosy zostają wolne i wychodzi sześć idąc tym tropem, bo włączając skosy do tej czwórki jest osiem, a dwa mamy bezużyteczne, czyli sześć. Ja tam gram na czuja i nie przejmuję się takimi terminami, bo zwyczajnie są dla mnie pierdołami. Kwestia obycia się ze sprzętem. No chyba że zwyczajnie chodzi o ćwierćkola, pókola i inne łamańce w Street Fighter, ale to zupełnie co innego niż skos.
  15. Deathroll2097

    CD-Action 05/2019 - zapowiedź

    W sumie tak tylko napisałem bo... zresztą to nie jest miejsce na takie dyskusje. Chociaż nie wydaje mi się, by Amerykanie (obecni osadnicy tych ziem, nie rdzenni) mieli własny język. Chyba że się mylę. A tak wracając do tematu, to przyjemny numer się zapowiada. Recki Devila i Sekiro kuszą, a i jak ktoś wyżej zauważył mniej testów sprzętu, co mnie cieszy, bo może dzięki temu będzie obszerniejsza publicystyka. Pełniaki raczej w moim guście, więc przynajmniej odpalę, a jak się wkręcę to i pewnie ukończę (jak czas pozwoli. Niestety tego coraz mniej na granie).
×