Jump to content

Deathroll2097

Forumowicze
  • Content Count

    605
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

Deathroll2097 last won the day on January 13

Deathroll2097 had the most liked content!

Community Reputation

1,439 Znakomita

About Deathroll2097

Informacje profilowe

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Zadupie Dolnośląskie
  • Zainteresowania
    Sport (głównie tenis)
    Muzyka (głównie metal, ale nie stronię od innych gatunków muzycznych, a najczęściej słucham: Children Of Bodom, In Flames, Arch Enemy, The Agonist, The Unguided, Soilwork, Sonic Syndicate i Lindsey Stirling)
    Granie na gitarze (akustyczna i elektryczna)
    Rysowanie ołówkiem
    Gry komputerowe
    Wyprowadzanie sąsiadów z równowagi
    Placki ziemniaczane

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    StarCraft: 1, 2 + dodatkiWarCraft 3 + Frozen ThroneRed Alert 2 + Yuri's RevengeBioShock: 1, 2, InfiniteDevil May Cry: 1, 2, 3, 4Resident Evil: 1, Code Veronica X, 4, 5, RevelationsQuake: 2, 3 Arena/Team Arena/Live, 4Unreal Tournament: 2004, 3BloodRayne: 1, 2Tomb Raider: The Last Revelation, The Angel of Darkness, Legend, Anniversary, Underworld, 2013The Last of UsAlice Madness ReturnsTorchlight: 1, 2Titan Quest + Immortal ThroneDisciples: 2, 3 + dodatkiRace Driver: GRIDFUELTekken: 2, 3, 5, 6Tekken Tag Tournament: 1, 2Street Fighter: IV, SSFIVAE, SFxTSoul Calibur: 1, 3, 5Mortal KombatVirtua Tennis 4
  • Ulubiony gatunek gier
    Strategie
  • Konfiguracja komputera
    Intel Core 2 Duo 2.80 GHz, 4GB RAM, GeForce GTX 260
    1TB HDD, Płyta Główna MSI, Zasilacz i Obudowa Chieftec
    Monitor Samsung 22", Mysz, Klawiatura, GamePad
    Konsole : PS2, PS3, Sega Dreamcast

Recent Profile Visitors

20,418 profile views
  1. Deathroll2097

    CD-Action 05/2019 - zapowiedź

    Skisłem dzisiaj w saloniku z prasą, bo jest karta ze zdrapką z nadrukiem z The Last of Us. Ale jak powiedziałem sprzedawcy by sprawdził czy jest zdrapka, to on na to "płyt nie ma, ale taka pełna wersja to jest coś". No tak, daliście TLoU jako pełniaka według niektórych. Tak trzymać.
  2. Deathroll2097

    Spyro the dragon (psx) - Co się tam robi? ._.

    Gdy uwolnisz każdego smoka, będziesz miał dostęp do wszystkich światów (choć wystarczy pewna ich ilość do danego świata). Różnokolorowe gemy i smocze jaja zbiera się nie tylko by nie było nudno, ale są potrzebne, by mieć dostęp do dodatkowego etapu. Do tego dochodzą jeszcze muchy czy inne motylki dla Sparxa, naszego towarzysza, by odnawiać mu żywotność, bo to on zbiera obrażenia za Spyro no i dodatkowe życia.
  3. Deathroll2097

    Wąż skojarzeń

    Kolejka
  4. Deathroll2097

    Wąż skojarzeń

    Diablo
  5. Deathroll2097

    Tekken (seria)

    Jak zwał, tak zwał, ale cieszę się, że nie doczekałem takiego nazewnictwa kierunków. Ja jestem zwykły gracz. Jak miałem do czynienia z automatami (były różne bijatyki, ale czymś takim nikt się nie posługiwał, w sensie tych śmiesznych moim zdaniem nazewnictw), to zwyczajnie grałem i każdy wiedział o co chodzi - ze skosem, dwa razy do przodu czy półkole i nikt nie wyskakiwał z czymś takim. Street Fighter 2 czy Tekken 2 to były rodzynki u mnie na automatach, (na Playstation w różnych odsłonach doszedł Mortal, SoulCalibur, Toshinden) ale jednak nigdy z takimi terminami nie miałem do czynienia. To samo było ze StarCraftem II. Każdy wielce obcykany z terminami, ale jak przyszło do bitwy, to spylał po kilku najazdach, aż nie było wiadomo kto to był. Moim zdaniem nieważne jak ochrzcisz te swoje kierunki, ale jak grasz. To najważniejsze, bo po co komu wielce wiedza, jak nie można jej wykorzystać.
  6. Deathroll2097

    Tekken (seria)

    No tak, wszystko ładnie, pięknie w teorii, ale te cztero - osiowe wymysły raczej kuleją. Piszesz góra, dół, lewo, prawo, czyli cztery osie. Ok, ale żeby doskoczyć do i odskoczyć od przeciwnika w mortalu też trzeba użyć skosu. Ja rozumiem o co chodzi, ale to zwykłe lanie wody. To jak w takim razie, sześcio - osiowy na to wychodzi, bo kucając nie przybliżysz się ani oddalisz od przeciwnika, więc dwa skosy zostają wolne i wychodzi sześć idąc tym tropem, bo włączając skosy do tej czwórki jest osiem, a dwa mamy bezużyteczne, czyli sześć. Ja tam gram na czuja i nie przejmuję się takimi terminami, bo zwyczajnie są dla mnie pierdołami. Kwestia obycia się ze sprzętem. No chyba że zwyczajnie chodzi o ćwierćkola, pókola i inne łamańce w Street Fighter, ale to zupełnie co innego niż skos.
  7. Deathroll2097

    CD-Action 05/2019 - zapowiedź

    W sumie tak tylko napisałem bo... zresztą to nie jest miejsce na takie dyskusje. Chociaż nie wydaje mi się, by Amerykanie (obecni osadnicy tych ziem, nie rdzenni) mieli własny język. Chyba że się mylę. A tak wracając do tematu, to przyjemny numer się zapowiada. Recki Devila i Sekiro kuszą, a i jak ktoś wyżej zauważył mniej testów sprzętu, co mnie cieszy, bo może dzięki temu będzie obszerniejsza publicystyka. Pełniaki raczej w moim guście, więc przynajmniej odpalę, a jak się wkręcę to i pewnie ukończę (jak czas pozwoli. Niestety tego coraz mniej na granie).
  8. Deathroll2097

    CD-Action 05/2019 - zapowiedź

    No rzeczywiście zabawne, kiedy "koledzy amerykanie" nawet własnego języka nie mają, tylko kalkują angielski. Niemniej nie widzę powodu by Tekkena tłumaczyć na język polski. To nie RPG ze ścianami tekstu, ale jednak te kilkanaście milionów można by było uszczęśliwić chociaż w ten sposób. Tak przy okazji w Tekken Tag Tournament 2 była mapka zlokalizowana w Polsce, więc taka pierdółka jak lokalizacja w naszym języku to chyba nic trudnego.
  9. Deathroll2097

    Oceń utwór poprzednika

    Fajny i odprężający podkład. Tekst nawet też ujdzie. 6+/10
  10. Deathroll2097

    Nieprawidłowości w komentarzach do newsów

    Dokładnie, koleś chyba nawąchał się czegoś podejrzanego i wielki Polak z niego. Tylko chyba ten bez korony.
  11. Deathroll2097

    Resident Evil (seria)

    W końcu wymęczyłem te dwa epizody dodatkowe i jestem zawiedziony, szczególnie tym Natalii. Zapowiadała się fajna psychodela, a dostałem mierną, monotonną skradankę bez jakiegokolwiek urozmaicenia. Non stop do przodu, to samo, zero znajdziek, a i przeciwnicy na domiar ślepi. Nie oczekiwałem The Last of Us w wersji Resident Evil, ale trochę ambicji. Jakbym kupił ten dodatek osobno, a mam go w paczce za grosze, to nieźle bym się wściekł. No ale ok, odbębnione. Zacząłem Resident Evil Zero i to kolejna fajna rzecz, tylko całkowicie w stylu jedynki. Wygląd lokacji, klimat, zagadki, za ciasny ekwipunek i strzelanie z miejsca to coś, czego dawno nie widziałem w Resach. Rozkręciłem się nawet i przeszedłem sporo gry na raz, bo wszystko jest tu na chłopski rozum, plus uprzyjemniacze typu zostawianie przedmiotów na glebie zamiast biegać do skrzyń i chomikować graty. Minusem jest nasz kompan, który co prawda jest potrzebny, bo nasza bohaterka Rebecca, to małolata ważąca chyba mniej niż dowolny shotgun, ale przydaje się w kwestiach siłowych, a i można mu wydać rozkaz, by siedział w kącie i nie zawracał gitary. W sumie większość gry możemy przejść jako jeden z dwójki bohaterów, niekiedy zmuszeni współpracować, ale nawet niezłe jest takie rozwiązanie. Byle do końca i tryb Wesker Mode, który mnie nakręca odkąd dowiedziałem się o jego istnieniu.
  12. Deathroll2097

    Tekken (seria)

    Tak, o blok. Spoko, tylko większość bijatyk ma tak zwane dedykowane "fajterki", które wyróżniają się właśnie egzotyką przycisków i designem. Mój Mad Catz, też dedykowany Street Fighter IV jakoś robił z Mortalem dziewiątką, tyle że na PC. Wystarczyło pobawić się z apką do przypisywania poszczególnych odnośników i robił. Nie wiem jak jest na konsoli do tej pory, bo zanim dostałem Komplete Edition 9 na PS3 (na płytce w cywilizowanej cenie), to na PC miałem dosyć, szczególnie że zbytnio nie pograłem ze względu na skopany kod sieciowy. Aha, Tekken 6 też na nim działał (na PS3), więc nie wiem o co kaman. No i co to jest zakres obrotów 4-osiowych, bo też nie trybię? Przecież na podobnej zasadzie manewrujesz chłopkami/ dziewczynami ze Street Fighter IV, tylko blokujesz inaczej.
  13. Deathroll2097

    Warcraft III, szereg problemów

    Ja miałem takie same cyrki po dłuższej przerwie z tym tytułem i jest to zasługa najnowszego patcha. Wiele osób skarżyło się na te bolączki, ale Blizzard jakoś sobie z tych uwag nic nie robił i chyba nie robi do tej pory. Poszukaj na oficjalnym forum Warcrafta III jakichś informacji, może ktoś ma rozwiązanie tych problemów, bo na pomoc blizza nie ma co liczyć.
  14. Deathroll2097

    Resident Evil (seria)

    Fakt, gra nie rozpieszcza amunicją szczególnie w epizodach Claire, bo u Barry'ego jakoś dawałem radę, a z pokonanych wrogów w tej odsłonie już nie pojawiają się magicznie paczki z amunicją, więc trzeba strzelać z głową i najlepiej w głowę przeciwnika, co przy większym kotle jest trochę trudne. Gdzieś tak po drugim epizodzie wziąłem się na sposób w kampanii Claire, oślepiając latarką Moiry przeciwników i dobijając tych oślepionych nożem, dzięki czemu można zaoszczędzić trochę pestek. Tylko najlepiej robić to z tymi bardziej podatnymi na obrażenia delikwentami, bo do tych większych i mocniejszych lepiej z nożem nie startować. Dzisiaj mam nadzieję ukończyć te dodatkowe epizody Moiry i Natalii, bo zamiast to wszystko skończyć pod rząd, to bawiłem się w podstawowej kampanii odblokowując stroje i inne pierdółki. Jak dziś nikt nie będzie mi mandoliny zawracać, to dam radę. Oby.
  15. Deathroll2097

    Resident Evil (seria)

    Revelations 2 za mną i żałuję że dopiero teraz wziąłem się za tę odsłonę. Przede wszystkim klimat - opustoszała wyspa na której przebiega rozgrywka, kryje coś więcej niż tylko radzieckie gwiazdy na drzwiach do kopalń. Mamy co prawda tę samą sztampę co zwykle w Resach, ale tym razem jest klimat i to daje siłę przebicia. Wiadomo, broń biologiczna, terroryzm, ale przypadł mi do gustu główny zły, czyli dobrze znajome nazwisko pewnej osoby, dobrze znanej wśród fanów uniwersum. Nie będę niczego spoilerował, bo najlepiej samemu do tego dojść co uczynić polecam. Postacie są fajnie nakreślone, a już Natalia, w której skórę można się wcielić będzie, sądząc po filmiku końcowym (tym dobrym), kolejną ikoną serii. Pytanie tylko po której stanie stronie. Pozostałe aspekty zostały w formie tej znanej z wcześniejszych odsłon, a główną rolę gra tu tryb szturmu. Jest trudniej w tym trybie niż w pierwszym Revelations, ale rozgrywka jest dużo bardziej urozmaicona - wrogami, bronią czy nagrodami, choćby w postaci nowych bohaterów jak Leon czy Jill. To bardzo dobry Resident i nawet wspierany do tej pory, więc jak ktoś jeszcze nie miał z nim styczności, polecam.
×