Ghost Napisano Sierpień 26, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 26, 2014 Kod nie działaPo pierwsze - kod wpisujemy w kliencie Uplay, a nie na stronie Ubisoftu (sporo osób myli literkę Y z V).Po drugie - wpisujemy go DUŻYMI literami i z myślnikami.Po trzecie - jeśli nadal nie działa, ściągamy z internetu klienta Uplay (http://uplay.ubi.com.../about/download) i instalujemy ze ściągniętej instalki.Gdy uruchomimy klienta Uplay, logujemy się i potem klikamy w trybik widoczny w górnej, prawej części okienka Uplay. Wybieramy "Aktywuj produkt" lub (jeśli nie zmieniliśmy języka) "Activate product". W okienku jakie się pojawi wpisujemy klucz Drivera spisany z płytki.Jeśli mimo wszystko nie chce przyjąć kodu, robimy zdjęcie płyty tak, żeby kod był wyraźnie widoczny i wysyłamy na maila reklamacje@cdaction.pl bo najprawdopodobniej źle go doczytaliśmy. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ghost Napisano Sierpień 27, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 27, 2014 Błąd trybu interfejsu użytkownika instalatora lub instalator się nie uruchamiaBłąd, który pojawia się na niektórych komputerach (na ogół na Windows 8 ). W przypadku jego wystąpienia należy ustawić dla instalatora gry tryb zgodności z Windowsem XP.Tryb zgodności ustawiamy dla dwóch plików w instalatorze.Wchodzimy na zawartość płyty, potem do folderu pelne, następnie folder Driver San Francisco i tam ustawiamy tryb zgodności z Windows XP dla pliku setup.exeDalej wchodzimy do folderu Disk1, potem do folderu InstData i tam również ustawiamy tryb zgodności dla pliku setup.exeGdy to zrobimy uruchamiamy instalację klikając na pierwszy plik setup.exe, jeśli nie zadziała uruchamiamy z drugiego pliku setup.exe.Na niektórych komputerach pomaga też ustawienie trybu zgodności dla programu Autorun.exe i za jego pomoca uruchomienie instalacji.Ustawianie trybu zgodności jest opisane w tym temacie:http://forum.cdactio...howtopic=257420 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.