Jump to content
Ghost

Driver: San Francisco

Recommended Posts

Kod nie działa

Po pierwsze - kod wpisujemy w kliencie Uplay, a nie na stronie Ubisoftu (sporo osób myli literkę Y z V).

Po drugie - wpisujemy go DUŻYMI literami i z myślnikami.

Po trzecie - jeśli nadal nie działa, ściągamy z internetu klienta Uplay (http://uplay.ubi.com.../about/download) i instalujemy ze ściągniętej instalki.

Gdy uruchomimy klienta Uplay, logujemy się i potem klikamy w trybik widoczny w górnej, prawej części okienka Uplay. Wybieramy "Aktywuj produkt" lub (jeśli nie zmieniliśmy języka) "Activate product". W okienku jakie się pojawi wpisujemy klucz Drivera spisany z płytki.

Jeśli mimo wszystko nie chce przyjąć kodu, robimy zdjęcie płyty tak, żeby kod był wyraźnie widoczny i wysyłamy na maila reklamacje@cdaction.pl bo najprawdopodobniej źle go doczytaliśmy.

Link to comment
Share on other sites

Błąd trybu interfejsu użytkownika instalatora

lub instalator się nie uruchamia

Błąd, który pojawia się na niektórych komputerach (na ogół na Windows 8 ). W przypadku jego wystąpienia należy ustawić dla instalatora gry tryb zgodności z Windowsem XP.

Tryb zgodności ustawiamy dla dwóch plików w instalatorze.

Wchodzimy na zawartość płyty, potem do folderu pelne, następnie folder Driver San Francisco i tam ustawiamy tryb zgodności z Windows XP dla pliku setup.exe

Dalej wchodzimy do folderu Disk1, potem do folderu InstData i tam również ustawiamy tryb zgodności dla pliku setup.exe

Gdy to zrobimy uruchamiamy instalację klikając na pierwszy plik setup.exe, jeśli nie zadziała uruchamiamy z drugiego pliku setup.exe.

Na niektórych komputerach pomaga też ustawienie trybu zgodności dla programu Autorun.exe i za jego pomoca uruchomienie instalacji.

Ustawianie trybu zgodności jest opisane w tym temacie:

http://forum.cdactio...howtopic=257420

Link to comment
Share on other sites



  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...