Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Orthomyxovirus

Twin Unicorn Engine

Polecane posty

zwis się nigdy nie zdarzał :D. O wszystkich innych wiem :) i dziękuję o właśnie coś takiego chodziło :) opublikowałem plik dlatego że już coś mnie ciągnęło w środku by pokazać go w już i trochę ludzi pisało na gg z zapytaniem "kiedy będzie" więc wypuściłem właśnie coś "takiego" taką wczesną alfe, mam Visual C++ express 9 ostatnio staram się trochę czytać o xna przy okazji innego projektu jak i przenoszeniu tego silnika na urządzenia mobilne b26be331ec2d3e91c89dafe93e3f3320_s.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc pora na odśnieżenie tego tematu aktualnie nagle potrzebni są:

do 1 teamu

1. graficy! biegle posługujący się programami graficznymi

2. Programiści (głowie tacy którzy rozpakują pliki .dta i spakują(pierwsze jest już możliwe))

3. Modele (odświeżanie i odkurzanie starych modeli)

do 2 teamu

1. Programiści (C++)

do 3 teamu

1. Programiści (edytory pakowane i rozpakowywanie plików pk2!)

3teamy 2 projekty

Obrazki z najbardziej znanego projektu x) drugi projekt u mnie film do zobaczenia

123

najnowszy film

http://pl.youtube.com/watch?v=ZOSn_EOOeXs

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie się to prezentuje na filmie. Szczegółowe obiekty, ładna woda..

A ten Twin Unicorn Engine 2.0 przypomina silnik Dooma 3.

Jestem ciekawy jak idą prace... temat nie był ruszany od ponad 2 miesięcy a ciekawie się to zapowiada...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt na filmiku nie jest źle, o ile mi wiadomo to z demko engineu UNITY 3D. Mozna to sobie odpalic w przegladarce internetowej w realtime bezpośrednio z ich strony (po zainstalowaniu plugina). Obecnie engine działa (w trybie edycji) tylko pod MacOS jak się nie mylę, ale jakoś na dniach ma być wersja pod windę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezłe. Obsłuży normalmap i specularmap?

Tak.

Full Screen Post-Processing Effects

Unity has many full-screen image postprocessing effects built in: Glow, Blur, Noise, Color Correction, Sepia Tone, Depth

of Field, and more.

Water

Just drag in Reflective, Refractive, or Simple Water prefabs into the scene. All will just work. 40 Built-in Shaders Unity comes with 40 shaders ranging from the simple (Diffuse, Glossy, etc.) to the very advanced (Self Illuminated Bumped Specular, etc.).

Write Your Own

It is easy to start modifying the built-in shaders, or even to write your own. The users of Unity regularly donate specialized shaders to the community.

Źródło: http://unity3d.com

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mnie tu dawno nie było, już lece z odpowiedziami

Adam__R - czasem mam problemy ze sprzętem ale powoli znów ruszam

MariuszP - jeśli chodzi o ten ostatni filmik to tak zaczerpnąłem go z tej strony, może nie dlatego żeby kogoś oszukiwać ale dla tego że po trochu to co jest też wygląda podobne, co prawda temu co ja mam teraz trochę brakuje do devoweych silników polskich które stoją na wyższym poziomie, co do wersji pod windę to tam jęczą o tym od dwóch lat, i dalej nic a puki co to leży u mnie na burku jabłuszko.

Aktualnie nie oczekujcie jakiś nowych obrazków, postanowiłem się przymknąć i nie dam nic puki nie stwierdzę że czas na DEMO

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, spoko. Nie miałem nic złego na myśli.

Sprawę UNITY na windę znam - teraz ma niby wyjść chyba do końca tego kwartału... ale tak jak wspomniałeś juz nie raz miała wychodzić ;). Pozatym dla mnie jest to trochę za mocno "zautomatyzowane" (jak wiadomo czym wyższy lvl programowania - tym mniej możliwości, a lvl UNITY jest bardzo wysoki... przekonam się jak juz będzie ;) ).

Aktualnie nie oczekujcie jakiś nowych obrazków, postanowiłem się przymknąć i nie dam nic puki nie stwierdzę że czas na DEMO

Oj tam. Mógłbyś od czasu do czasu coś wrzucić ;) , a tak BTW mam pytanka:

1. Engine robisz od "0" czy na CUBE 2 ?

2. Jak robisz od podstaw to kolejne pytanko OGL czy DX (czy do wyboru do koloru ;) )?

3. Cienie realtime (zakładam, że będą mieszane - realtime + lightmapping)- shader czy upraszczasz?

4. Konfig sprzętu - musi być karta z shaderem czy wystarczy kompatybilność z np. DX7? (tu mam problem czy obciąć grę

tylko do nowych kart graficznych, czy dać w nią też pograć na starszym sprzęcie)

Cheers ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. już rzuciłem coś w stylu cube 2 przy czym "rzuciłem" mam na myśli sprzęt pc. technologia z cube przydaje się gdzie indziej choć potrafi się przejeść i jest sprzęto żerna.

2. Postanowiłem sam się pobawić, wyruszyć w podroż z mą ukochaną... a raczej ukochanymi... książkami do c++. I opengl i directx i openal.

3. Idę raczej na całość :D

4. Tak naprawdę to jest tak że, jeśli ma się słaby sprzęt to jest się całym sercem z użytkownikami starego typu... (sam wiem jakie wojny przezywałem na sprzęcie z czasów moich porządków na forum) aktualnie. To wczoraj zmieniłem bibliotekę z d3d9.dll na d3d10.dll.

hymmmm.... teraz pomyślałem że mógł bym graczom cube2 udostępnić tą mapę która była wiele razy wałkowana

To pochwal się co masz :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorka, ale dawno nie siedziałem przed kompem...

Na razie nie mogę dać nic nowego (planuje start strony projektu i tam wszystko będzie - za tydzień zaczynam urlop więc wtedy wezmę się za stronę na poważnie, teraz przekładam ciągle termin startu:D ). Mogę wrzucić linki do starych screenów (są to screeny z testów nie będzie tego w projekcie).

Jedno z pierwszych podejść do engine ;)

http://img519.imageshack.us/img519/1723/scrgj2.jpg

Pierwsze efekty pełnoekranowe

http://img135.imageshack.us/img135/1420/28839368gf2.jpg

http://img516.imageshack.us/img516/4633/58989398dh8.jpg

http://img135.imageshack.us/img135/6735/86440471hs7.jpg

Poprawki

http://img120.imageshack.us/img120/8002/010tx6.jpg

http://img120.imageshack.us/img120/5039/011rx3.jpg

Dalsze poprawki

http://img301.imageshack.us/img301/5189/35143471ny2.jpg

http://img140.imageshack.us/img140/1594/52502630yb5.jpg

Woda

http://img158.imageshack.us/img158/1609/54704662zz8.jpg

itd.

http://img18.imageshack.us/img18/8066/miasto2gx3.jpg

http://img23.imageshack.us/img23/8106/doma.jpg

http://img8.imageshack.us/img8/469/dom2.jpg

Stary filmik z Youtubea

Tak jak pisałem wcześniej, postać nie jest moja... ściągnąłem model z NETa i podczepiłem animację szkieletową, a lvl był "projektowany" (dość duże słowo ;) ) na szybkiego więc szału nie ma ;)

Pozdro

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Efektami chciałem nadrobić braki w modelowaniu :) .

znalazłem gdzieś też fotkę z takim podpisem

Nie wiem o co biega - jeżeli chodzi o mój podpis, to nie miałem tytułu na grę, wiec tak to podpisałem :P .

Te screeny które dałem to chyba wszystkie jakie zrobiłem, więc jak znalazłeś coś innego z takim podpisem, NIE JEST MOJE :) .

Plakat fajny, jak dla mnie troszkę się to wszystko "zlewa" - odetnij czcionkę np. jakimś cieniem, żeby była czytelniejsza :)

Cheers :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tyle chodzi o szukanie, co o wymyślenie nazwy :D .

No cóż, w takim razie mamy plagiat :P .

Nie chce mi się walczyć o to w sumie - zrobiłem tą mapkę do testów, a jak komuś się spodobała - ma moje błogosławieństwo :P , i tak nie mam zamiaru jej wrzucać do finalnego projektu ;)

P.S wrzuć linka do screena - chętnie lookne.

Co do plakatu - to Twoje dzieło więc jak ma być tak, niech będzie ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy apdejt

Postanowiłem uchylić rąbek tajemnicy na temat fabuły a raczej jej zarys. Długo myślałem błądząc nad nią aż w końcu zatrzymałem się na jednym... Chaos...

Wydarzenia opisane w grze dzieją się w świecie który stoi na pograniczu destrukcji... Jednak owa planeta nie nazywa się ziemia (ANI NIE MARS itp.) i nie żyją na niej ludzie. Jedno jest pewne. Armagedon zbliża się nie ubłaganie... poprzedzając wasze myśli naszym zadaniem nie jest ani doprowadzenie do armagedonu ani do jego powstrzymania...następna rzecz jest pewna, zakończenie zaskoczy NAPRAWDĘ wszystkich!

W grze wystąpi bardzo odmieniona fizyka

Jeśli się uda i pomoże łut szczęścia powstanie również wersja dla xbox 360 przez XNA

Jedno zaręczam od fabuły i historii nie od czepie się tak samo jak od nazwy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno jest pewne..jedno jest pewne... to co wreszcie jest pewne? Wypowiedź absolutnie bez sensu.

W takim razie kim kierujemy.. jakimś obcym mam rozumieć? Ciekawe założenie.. odważne.

I co będzie misją glówną? Tak po prawdzie powiedziałeś niewiele więcej, niż 3D Realms o Duke Nukem Forever :ninja:

Tak btw., łut szczęścia, jak już.

Względem zaś plakatu...niezły, ale napis ledwo widoczny. Nawet, jeśli celowo..to przesada. Prawie nie widać, co tam napisałeś.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łut - dzięki wiedziałem że błąd :) i dzięki za poprawę, poprawiłem już. Oto chodziło nie chciałem się rozpisywać za bardzo. Są dwa główne cele realizowane równocześnie, jeden z nich to ucieczka. Fin więcej nie powiem :D zamykam dziób :D

BTW. Z okazji wznowienia prac nad DUNE 2 HARDCORE została przygotowana odświeżona wersja której filmik znajduje się tutaj

a plik do pobrania tutaj

http://odsiebie.com/pokaz/1787016---b3bb.html

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejszej nocy wypływa kolejny testing wiec czyhajcie, będzie to coś niewielkiego w klimatach FarCry

Jak mówiłem tak się stało, przed wypuszczeniem poprawiono jeszcze błędy jakie się dało choć jest ich jeszcze od groma.

Projekt nosi nazwę HellIsland2, i jest dosłownie 1/10 całości, więcej w tym temacie nie planuje(/my) potwierdza tylko to fakt że prace nadal trwają i nic nie stoi w miejscu, i szykuje(/my) się do wydania w końcu czegoś większego

Obecnie do tych prac najbardziej wzmożonych zalicza się:

1.Reality Wars

2.FatalOUT

3.Haxon

z tym że numeracji nie należy brać dokładnie do siebie, wszystko idzie w miarę równolegle

HELLISLAND2

dwa obrazki

ów projekt do pobrania

15rfwus.jpg

jedna z jednostek w RW

5a3vrs.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testowałem i... nic ciekawego, przerobiony (?) przykład z Unity, w tym masa błędów (chyba standardowy controler - kamera za nisko i broń wnika w ziemię, shader "włazi" na trawę z broni, "połamana" highmapa, modele nad ziemią - przy edytorze WYSIWYG (!?), brak cieni) :( .

Spodziewałem się czegoś innego/lepszego...

Czekam na kolejną (lepszą) wersję. ;)

Cheers

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś tak mi się napisało -sry ;) . A co do reszty - tak jak pisałem - spodziewałem się czegoś więcej. Kibicuję i czekam na updatey...

Pozdrawiam

Mariusz

Edit

Mam pytanko, a mianowicie masz moze gdzieś linka (lub pomysł) jak zrobić kamere OTS (over the shoulder)- coś jak w Gears Of War. Przekopałem internet, ale nic ciekawego na ten temat nie znalazłem :/

Kod źródłowy nie jest konieczny, tylko algorytm - ogólne założenia ;)

W sumie jakoś to u mnie działa, ale nie jestem za bardzo zadowolony...

P.S Jak tam prace nad Twoimi projektami?

Pozdrawiam

Mariusz

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łohoho... minął miesiąc od ostatniego posta... :/

A mnie zastanawia czy coś w projekcie się rusza.

Moim zdaniem praca nad trzema grami jednocześnie nie jest zbyt efektywna. Osobiście radziłbym wam wybrać jeden.. najlepiej Haxona, ale to już wasz wybór. Bynajmniej przetestowwałem sobie waszą HELLISLAND 2 (o pierwszej części nie słyszałem, ale to szczegół :P).

Poza tym co napisał MariuszP - o zbyt nisko umieszczonej kamerze i włażeniu broni w ziemię ( a także przenikanie kamery, przez większość obiektów) - powiem, że brak w grze jakiejkolwiek fizyki... no dobra coś tam jest...

Ale mogłem wspiąć się na górę bez żadnego problemu i nic nie ciągnęło mnie w dół. Poza tym dodał bym taki efekt, a'la wiatr, coby urozmaicić grę. Widzę też, że potrzebujecie muzyki do gry, polecam wam jamendo.com/pl/ - jest tam peeeeełno utworów na licencji CC, na pewno znajdziecie kilka ciekawych utworków na background do gry.

BTW. Szukacie może kogoś do teamu ? Na grafice 3d się właściwie nie znam, ale jeżeli potrzeba kogoś od 2d to chętnie pomogę, bo ostatnimi czasy bawię się trochę w photoshopie... (wyniki zabawy na stronie - link w sygnaturce).

Pozdrowionka i powodzenia w projekcie :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...