Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Qualtin

Jaki Antywirus?

Polecane posty

Witajcie :)

Tak jak mówi nazwa tematu chciał bym znaleźć sobie nowy program antywirusowy.Dotąd korzystałem z Avira Free AntyVirus,ale wyskakujące reklamy zaczynają mnie powoli denerwować więc postanowiłem zainstalować sobie coś nowego,ale niestety nie znam się na tym temacie i postanowiłem zgłosić się do was :)

Ps.Do czego jest FireWall i jaki możecie mi polecić?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Avasta to sobie możesz wsadzić w oko.Dobrym wyborem będzie ESET IS lub Kaspersky IS.Ja obecnie korzystam z TrusPort Internet Security, a gdy wygaśnie mi licencja, przerzucę się na Nortona 360 (antywiry z PC Format)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darmowe:

- Microsoft Security Essentials

- Avira AntiVir Personal

Płatne:

- BitDefender

- Kaspersky

Firewall:

W windows 7 firewall windowsowy jest ok, w XP comodo. W win7 comodo też możesz zainstalować.

Miej zainstalowany tylko jeden program antywirusy i jeden firewall.

Firewall służy do filtrowania połączeń przychodzących do komputera.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Avasta to sobie możesz wsadzić w oko.Dobrym wyborem będzie ESET IS lub Kaspersky IS.Ja obecnie korzystam z TrusPort Internet Security, a gdy wygaśnie mi licencja, przerzucę się na Nortona 360 (antywiry z PC Format)

W oko to możesz sobie wsadzić taki post. Może rozwiniesz czemu avast jest taki kiepski?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Grumpy - Avast jest de facto dziurawą atrapą antywirusa. Gryzie się z większością programów/gier, często zdarzają mu się fałszywe alarmy i przepuszcza sporo syfu.