Skocz do zawartości

Dziura w ścianie

  • wpisy
    74
  • komentarzy
    377
  • wyświetleń
    45493

Sneak peek gameplay z Phantaruka!


Kordgorn

849 wyświetleń

Panie i panowie, mam zaszczyt przedstawić sneak peek gameplay z naszej gry, Phantaruk!

Youtube Video -> Oryginalne wideo

Gierkę męczymy już trochę czasu. Jak dobrze pójdzie to za jakieś półtora miesiąca wydamy. Nie jesteśmy jeszcze pewni, czy wrzucać za darmo czy za drobną opłatą via Steam. smile_prosty.gif

Zastanawiamy się również nad wypuszczeniem czegoś w rodzaju open bety.

Co myślicie? Macie jakieś uwagi? Każdy komentarz mile widziany.

Strona projektu: www.phantaruk.com

Fanpage: www.facebook.com/phantaruk

13 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Świetnie to wygląda. Mam tylko dwa zarzuty: trochę mało klatek i odizolowane kanały audio (chyba że to ustawienie stricte pod głośniki).

Możecie śmiało startować w Greenlight i próbować na tym zarobić. Widziałem jak dużo gorsze tytuły były sprzedawane na Steamie.

EDIT: Jak to się czyta? Fantaruk? Pantaruk? Phantaruk?

  • Upvote 2
Link do komentarza

Tak jak Sergi napisał: gra prezentuje się naprawdę ładnie (te efekty świetlne), ale optymalizacja na filmiku mocno chrupie. Trochę nie podchodzi mi pomysł na grę (kojarzy mi się ze wszystkimi tymi "indie-horrorami" typu Slender) i sposób straszenia (budowanie napięcia przez grożenie jumpscare'em), liczę jednak na to, że zdołacie mnie zaskoczyć i życzę wam powodzenia ^^.

  • Upvote 2
Link do komentarza

@Sergi, Ylthin:

Gra śmiga płynnie w 60 klatkach na sekundę. Winowajcą chrupnięć jest... program do nagrywania. smile_prosty.gif Już dostałem rekomendację na inny, więc następnym razem będzie płynniutko.

@Sergi,

Hmmm, zapytam co-workera, bo z tymi kanałami to mnie zaskoczyłeś. Chodzi Ci głównie o efekt kroków?

"Phantaruk" czyta się "Pantaruk". Pierwsze "h" jest nieme.

@Ylthin,

Nie ukrywam, że trochę się inspirowałem Slenderem (w obrębie sztucznej inteligencji przeciwnika). Życie nam mocno zweryfikowało kupę pomysłów, stawiając ultimatum "albo robicie ten projekt dwa lata i zatrudniacie grafików albo wycinacie featury". Poszliśmy na to drugie tongue_prosty.gif Mamy tyle fajnych pomysłów do zrealizowania a "Phantaruk" ciągnie się za nami już zdecydowanie zbyt długo.

Póki co jedna z przyjemniejszych sytuacji jest wtedy, jak słyszymy, że Phantaruk jest niedaleko a nam się baterie kończą do latarki :3

Dzięki Wam za feedback! :)

Link do komentarza

Nie, kroki są akurat w porządku. Kiedy gracz obraca się w pobliżu źródła dźwięku, to ten jest długo tylko w jednym kanale, a potem nagle przechodzi do drugiego. Jakby bohater miał rurki w uszach które umożliwiają słyszenie tylko tego, co jest prostopadle do jego osi.

Napisz przy okazji czym nagrywasz i co polecasz.

Link do komentarza

Wolałbym "Stealth mountain", a tak na poważnie to popraw to, bo nie wypada żeby taki błąd był obecny w tytule.

Nie, żebym podminowywał, ale ich angielski ogólnie jest mocno kaleki. Oferowałem pomoc, olali, ich strata. (:

Link do komentarza

@Sergi,

Może to wynikać z tego, że używamy dźwięku 3D. Myślę, że musiałbyś sam zagrać i sprawdzić, bo ciężko mi oszacować dokładne działanie tego efektu. Będę próbował to jakoś zreprodukować.

@Deffik,

Dzięki. Głupi błąd z mojej strony. smile_prosty.gif

@Sedinus,

Nie jestem dobry ze wszystkiego. Zajmuję się robieniem gier a nie wytwarzaniem ładnych, angielskich związków. Fakt - to rzecz przydatna (jak milion innych swoją drogą), którą ćwiczę i ciągle się uczę. Nie zmienia to faktu, że bardzo, bardzo mało osób zwraca na nasz poziom angielskiego uwagę. Żeby było ciekawiej, tylko ludzie z Polski. smile_prosty.gif

@nerv0, Sergi:

Do nagrywania używałem Fraps'a, a został mi polecony open broadcast software.

Dzięki za komentarze!

  • Upvote 1
Link do komentarza

Jestem zaskoczony: to wygląda lepiej niż niejedna gra na greenlight ( jeśli nie większość ). Naprawdę fajna grafika, myślałem, że wyjdzie wam coś w stylu Quake 3, a tu bardziej poziom Dooma 3.

Z ciekawości, na jakim silniku oparta jest gra ?

Ponadto czy grze bardziej do Alien Isolation, czy też do Dead Space jedynki ?

  • Upvote 2
Link do komentarza

@Rumbur,

Cieszę się, że się podoba!

Gra śmiga na Unity3D (4.6 dokładnie).

Grze bardziej do Alien Isolation (trybu Survival) niż DS. Trochę jakbyś zmieszał Aliena i Slendera. W grze pojawia się liniowe prowadzenie gracza jak i faza, w którym musimy znaleźć X elementów rozrzuconych po pewnej części statku.

  • Upvote 2
Link do komentarza

A na ile oceniasz czasowo przejście gry ? Pojawią się dzienniki do czytania, jak w System Shock 2 ? Główny bohater ma jakieś umiejętności ? Niby w dolnym lewym rogu jest jakiś pasek umiejętności, a przynajmniej na taki wygląda, ale wolę się upewnić.

Ogólnie, rewelacyjna robota. Byłaby szkoda, gdybyście nie wypuścili to na greenlight.

  • Upvote 1
Link do komentarza

@Rumbur,

Średnio gra powinna zająć około godziny. Dużo zależy od wylosowania niektórych objectivów (szczególnie w fazie, gdy statek jest pół-otwarty do zwiedzania). Z doświadczenia wiem, że w takich produkcjach znajdą się tacy, co rozwalą grę w 30 minut i tacy, co będą grzebać trzy godziny. smile_prosty.gif

Są text-log'i, które można a nawet powinno się czytać. Niektóre z nich dają nam cenne wskazówki dotyczące naszych celów w grze.

W lewym dolnym rogu są przedmioty, których gracz może używać. Umiejętności aktywnych nie ma (nie wliczając sprintu, otwierania szafek etc.)

Chcemy się greenlightować. smile_prosty.gif

Ps: gdybyś chciał potestować grę (lub ktokolwiek chciał), wyślij mi prywatną wiadomość. Mamy bardzo mało aktywnych graczy, a gra zaczyna być coraz większa i przydałoby się rozbudować trochę bazę testerów.

Link do komentarza
Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...