Skocz do zawartości

Random Sanity

  • wpisy
    387
  • komentarzy
    1419
  • wyświetleń
    255614

Let's Play - Perihelion: The Prophecy część 2


Rankin

480 wyświetleń

[media=]

Perilous Adventures In Postapocalyptic Areas

Sprawy techniczne: ten flimik był de facto sklejany z kilku segmentów tak, że każdy segment rozpoczynał się walką. Zrobiłem tak ze względów praktycznych; bitwy są z jednej strony dość długie, z drugiej na tyle niebezpieczne, że każdą (poza ostatnią) musiałem robić kilka razy - taki zabieg pozwolił mi na w miarę płynne sklecenie przebiegu gry bez pokazywania wczytywania za każdym razem, jak ktoś zginie. Ponadto gdzieś w połowie filmiku, chwilę po game overze i loadzie emulator się wywalił (i nie mam pojęcia czemu). Durr. Dla zaoszczędzenia czasu wreszcie drugą walkę z wampirami skróciłem do otwarcia i zakończenia.

W każdym razie: mam problemy z odczytywaniem tekstu przesuwającego się na dole, a i tekst w ekranie komputera czasem znika za szybko - więc jeśli jest tam coś ciekawego i/lub kluczowego, to powiedz o tym proszę bo nie chcę czegoś przegapić.

No staram się teraz streszczać pokazywane teksty. Jeśli teraz tekst wydaje się mało czytelny to pomyśl co było, jak pierwszy raz grałem na Amidze ze starym telewizorem, gdzie rozmazanie było takie, że dolnego paska niemal nie szło odczytać :S

Zaskoczyło mnie, że w niektórych momentach chodzenia po mieście przesuw ekranu jest płynny - jak rozumiem to tylko taki trik polegający na tym, że nowa plansza bardzo szybko przesuwa się na pierwszą, ale robi to dobre wrażenie.

Efekt faktycznie fajny, jednak działa tylko jeśli tunele mają szerokość jednego pola. Dlatego też już go nie zobaczymy w tym let's playu sad_prosty.gif.

Brakowało mi wyjaśnienia walki, sprite'y postaci są identyczne i na początku nawet średnio rozumiałem kto jest kto. Nie do końca rozumiem też jak działają tury, a że walka trwa długo i powtarza się te same czynności, to myślę, że jest miejsce na więcej komentarza na jej temat.

Postarałem się trochę więcej wytłumaczyć w tym odcinku - wersja reader's digest jest taka, że tury mają tylko wpływ na rozdzielanie efektu krwawienia i zasięg ruchu, wszystko liczymy w punktach akcji - każdą akcję należy przygotować, a ataki często pudłują, przedłużając starcie. Prawdopodobnie w następnym odcinku dla urozmaicenia walki poopowiadam więcej o kompozycji drużyny i dlaczego strzeliłem sobie stopę dając człowieka do klasy bojowej (mowa o Ezio).

PS brakuje jeszcze "chrupania" stacji dyskietek

Niestety mam jednocześnie wsadzone i aktywne 3 dyski + sejw, a UAE nie pozwala na symulowanie dźwięku więcej jak jednej stacji.

0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia.

Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...