Skocz do zawartości

Random Sanity

  • wpisy
    387
  • komentarzy
    1419
  • wyświetleń
    255697

8 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Wskutek przedwczesnego końca (wtedy jeszcze nie wiedziałem, że próbę samobójczą można odeprzeć) nie pokazałem nawet połowy mindfuckowych zagrywek, jakie gra serwuje.

Jest to o tyle ciekawe, że z początku człowiek zwyczajnie nie docenia gry i dopiero z czasem, jak wiesz coraz więcej o tym, co MOŻE się wydarzyć, zaczynasz się wciągać.

Link do komentarza

No ja tak odpaliłem pierwszą część filmiku i na początku chciałem wyłączyć ale akurat miałem gitarkę w rękach i mi się nie chciało kliknąć spacji ani nic więc oglądałem a już po 2 minutach się wciągnąłem i zobaczyłem całe, wiec jak pojawiła się druga część też obejrzałem, ale nie spodziewałem się takiej końcówki.

Link do komentarza

Mi samobójstwo załączyło się za pierwszym podejściem. Kliknąłem raz, ale że nie zauważyłem reakcji, mogłem tylko patrzeć na koniec. PROTIP trzeba klikać aż się sekwencja zgasi.

A giera super. B. Croshaw idealnie tym razem trafił jeśli idzie o design. Grafika jest akurat skromna, dzięki czemu nie rozprasza a tworzy odpowiednią atmosferę. Sama mechanika "rogalowa" jest też na tyle okrojona, że wymusza planowanie bez konieczności użerania się z inwentarzem/statystykami. Kiedy przeczytałem o inspiracjach Lovecraftem i Eternal Darkness, nieco zazgrzytałem zębami, bo obydwie inspiracje są ostatnio zdecydowanie zbyt powszechne w horrorach, ale tu mi to nie przeszkadza.

Ale wkurzyłem się, gdy ni z gruchy, ni z pietruchy zabił mnie jeden z potworów, po wystrzelaniu w niego sześciu kulek i potraktowaniu obuchem z dwa razy. Może w następnym update potworki zostaną nieco zrebalansowane.

Link do komentarza
Mi samobójstwo załączyło się za pierwszym podejściem.

Tu akurat myślę, że się wszyscy załapali, klasyczny schmuck bait w duchu sławnej dziury "uwaga, nie skakać, grozi śmiercią" z Neverhood.

Link do komentarza

Dlatego, że bohater tego Let's Play (bo w sumie taki Let's Play wyszedł) zginął śmiercią kompletnie niespodziewaną.

W sumie mógłbym zrobić kolejny, czemu nie - ale równie dobrze można po prostu samemu zagrać, gra jest darmowa, waży niewiele, a sesje, jak widać, nie są długie - pół godziny - godzina zazwyczaj starcza.

Link do komentarza
Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...