Skocz do zawartości

GTA: San Andreas


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
3336 odpowiedzi na ten temat

#1081
(TriPax)

(TriPax)

    Goblin

  • Forumowicze
  • PipPip
  • 28 postów
Rejestracja: 19 I 2005
  • Płeć:mężczyzna
  • Skąd:W-wa
CYTAT(Mariusz Saint)
Gdybym za każdą zmianą fury musiał męczyć się z zamkami czy innymi takimi, to IMO spowolniłoby to strasznie rozgrywkę.


No może dodać zamknięte zamki w samochodach na parkingach ale w sensie dłuższego otwierania bo włamy jak w SplinterCell to by była przesada :D Co do cytatu to może nie każdy bo auto w ruchu z zamknietym zamkiem to by byla już przesada (fobia przed włamaniem czy co ? :P )

Ogłoszenie

    Linki Sponsorowane


#1082
pitMODS

pitMODS

    Krasnolud

  • Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 127 postów
Rejestracja: 27 I 2004
  • Skąd:Stamtad
Tjaaa, wytrych wsród broni... Otwierasz nim samochód albo wbijasz komuś w szyje  :lol:  :lol:  :lol:

#1083
(TriPax)

(TriPax)

    Goblin

  • Forumowicze
  • PipPip
  • 28 postów
Rejestracja: 19 I 2005
  • Płeć:mężczyzna
  • Skąd:W-wa
taa i robisz nim "open your mind"  :lol:

#1084
Raziel29a

Raziel29a

    Ork

  • Forumowicze
  • PipPipPip
  • 66 postów
Rejestracja: 26 IX 2005
  • Płeć:mężczyzna
  • Skąd:Nosgoth
CYTAT((TriPax))
CYTAT(Mariusz Saint)
Gdybym za każdą zmianą fury musiał męczyć się z zamkami czy innymi takimi, to IMO spowolniłoby to strasznie rozgrywkę.


No może dodać zamknięte zamki w samochodach na parkingach ale w sensie dłuższego otwierania bo włamy jak w SplinterCell to by była przesada :D Co do cytatu to może nie każdy bo auto w ruchu z zamkniętym zamkiem to by była już przesada (fobia przed włamaniem czy co ? :P )


Przecież zamknięte wózki na parkingach się zdarzają, rzadko, ale się zdarzają. Zaś zamknięte auto w ruchu to nie taki głupi pomysł. Nawet pomijając fakt, że całkiem sporo modeli samochodów automatycznie zamyka drzwi przy osiągnięciu pewnej prędkości to muszę powiedzieć, że gdybym zauważył czarnucha (lub białego, czerwonego i co tam jeszcze może być) z pałą lub piłą łańcuchową albo nawet m16 etc. etc. pierwszą rzeczą, jaką bym zrobił, gdyby już mój AI script zmusił mnie do zatrzymania się, byłoby dokładne zamknięcie drzwi (może dość mało przydatne przy m16, ale z pałą mogłoby wystarczyć). I gdyby taki napastnik zaczął dobijać się do mojej bryki przeszedłbym ze stanu "Idle" do stanu "RunAwayFull!" I już nie musiałbym przestrzegać przepisów ruchu drogowego, ani zwracać uwagi na różne ruchomości stojące na mojej drodze (nieruchomości z reguły trzeba omijać) (ktokolwiek, kto zwrócił, choć drobną uwagę na zachowanie się innych kierowców w grze wie, o czym mowa) i tak w szaleńczym pośpiechu dotarłbym do granicy załadowanego sektora i mógłbym się już w spokoju respawnować gdzieś w pobliżu gracza. A tak to, co, podejdzie pomoże mi wysiąść, sam wsiądzie i jak już mi się włączy "AgressiveMode" to mu będę mógł jedynie kijem golfowym na do widzenia pomachać. Wierzcie mi statyści w San Andreas nie mają łatwo, zwłaszcza jak cię zespawnują w traktorze, albo jeszcze nie daj Boże jako poszkodowanego w paramedicu. Wyobrażacie sobie jak to jest być dwunastą zebraną osobą? Cały czas krwawisz, nie możesz się ruszyć i czekasz gdzieś sam wisząc w niebycie jako kropka na radarze i czekając aż gracz się zjawi i w końcu doładuje się sektor, w którym tkwisz i zespawnują się wszyscy w około. A o "Firefighter mission" to już nawet nie wspominam. Naprawdę często się zastanawiam czy warto.
Google that bitch!!!

#1085
Hawk

Hawk

    Ent

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2642 postów
Rejestracja: 26 VIII 2004
  • Płeć:mężczyzna
  • Skąd:Rerouting...
Auta zamknięte się zdarzają, ale gdyby zależało komuś (bardzo) na samochodzie, to nie rozwalił zamka? Choćby kijem albo łopatą... A tak? w SA nawet piłą łańcuchową ich nie upier***isz... :?
Keep, what you kill.

#1086
(TriPax)

(TriPax)

    Goblin

  • Forumowicze
  • PipPip
  • 28 postów
Rejestracja: 19 I 2005
  • Płeć:mężczyzna
  • Skąd:W-wa
CYTAT(Raziel29a)
Przecież zamknięte wózki na parkingach się zdarzają, rzadko, ale się zdarzają.


Tak ale mi chodzi by się dało otwierać taki wózek (np otwarcie miało by zająć troche dłużej niż normalnego auta), a tak to można sobie tylko pooglądać te co są zamknięte :P

#1087
Liber43

Liber43

    Hobbit

  • Forumowicze
  • Pip
  • 23 postów
Rejestracja: 03 III 2005
W sumie SA nie może być aż tak podobne do rzeczywistości, bo to tylko gra 8)

#1088
Raziel29a

Raziel29a

    Ork

  • Forumowicze
  • PipPipPip
  • 66 postów
Rejestracja: 26 IX 2005
  • Płeć:mężczyzna
  • Skąd:Nosgoth
CYTAT((TriPax))
CYTAT(Raziel29a)
Przecież zamknięte wózki na parkingach się zdarzają, rzadko, ale się zdarzają.


Tak ale mi chodzi by się dało otwierać taki wózek (np otwarcie miało by zająć trochę dłużej niż normalnego auta), a tak to można sobie tylko pooglądać te co są zamknięte :P


A nieprawda, bo da się otworzyć. Sprawdzałem. Nawet gołymi rękami jak się ktoś postara. Jednak najlepiej sprawdza się wyrzutnia rakiet, ewentualnie granat. Drzwi odchodzą bezwarunkowo w momencie eksplozji (samochodu, nie granatu lub rakiety). Wszystko się komplikuje gdy zamierzasz jeszcze danym samochodem pojeździć, ale dla chcącego nic trudnego.
Google that bitch!!!

#1089
(TriPax)

(TriPax)

    Goblin

  • Forumowicze
  • PipPip
  • 28 postów
Rejestracja: 19 I 2005
  • Płeć:mężczyzna
  • Skąd:W-wa
CYTAT(Raziel29a)
Drzwi odchodzą bezwarunkowo w momencie eksplozji (samochodu, nie granatu lub rakiety). Wszystko się komplikuje gdy zamierzasz jeszcze danym samochodem pojeździć, ale dla chcącego nic trudnego.


ale ja mówie o otwarciu bez naruszenia auta, tak to zawsze otworzysz, sęk w tym by otworzyć bez żadnego naruszenia ;)

#1090
Raziel29a

Raziel29a

    Ork

  • Forumowicze
  • PipPipPip
  • 66 postów
Rejestracja: 26 IX 2005
  • Płeć:mężczyzna
  • Skąd:Nosgoth
Też masz wymagania. Przecież to nie Splinter Cell. Jednak wydaje mi się, że jakby pogrzebał to dało by się wyszperać jakiegoś modzika.
Google that bitch!!!

#1091
Gość_Darekader_*

Gość_Darekader_*
  • Guests
Rejestracja: --
Nie uwieżycie, kupiłem SA ,niestety na PS2 ale to mnie chyba nie wyklucza :?:  Jak stracić mięśnie? Chciałbym się umówić z Barbarą lecz jestem zbyt silny :cry: . Właściwie wszystko mnie zadowala lecz... jakie lecz? Przypomniałem sobie, grafa! Mimo to jestem w stanie wiele wybaczyć (oprócz tego że nie mogę mieć hot coffe na konsoli). Póki co jestem w San fierro (dobrze napisałem?) i się zmagam :D .

#1092
Liber43

Liber43

    Hobbit

  • Forumowicze
  • Pip
  • 23 postów
Rejestracja: 03 III 2005
Miejmy tylko nadzieję że następne GTA będzie lepsze :)

Koleś, a ostrzeżonka za statsowanie to byś nie chciał? Nie pisz jednozdaniowych, nic nie wnoszących postów - CRD

#1093
Gość_Eagle_*

Gość_Eagle_*
  • Guests
Rejestracja: --
CYTAT(Liber)
Miejmy tylko nadzieję że następne GTA będzie lepsze


Taa, inteligentny pościk...:|

CYTAT(Darekader)
Jak stracić mięśnie? Chciałbym się umówić z Barbarą lecz jestem zbyt silny


Dużo chodzć, pływać i biegać, dodatkowo Fat na minimum i powinieneś szybko tracić.

CYTAT(Darekader)
oprócz tego że nie mogę mieć hot coffe na konsoli).


Heh, założe się, że niektórzy użytkownicy PC-tów pierwsze co zrobili po zainstalowaniu to ściągnięcie tego moda...ale to normalne zjawisko w tym świecie. Konsolowcy nie mogli :twisted:. Ja w każdym razie nie ściągałem, bo nie bawi mnie to zbytnio, wolę w realu. :twisted:

Ostatnio sobie zacząłem grać nuuuuudny koniec gry (zdobywanie terytoriów, fascynująceeeee...) i tak odpaliłem misję Grove 4 Life. Łaziło się ze Sweetem i zdobywało terytoria. Zanim ją przeszedłem dostałem białej gorączki, nie mogłem przejść jej, nie dlatego, że sam nie umiałem, ale przez szalone AI, Sweet co chwila wpadał pod koła i umierał, a poza tym co chwilę zostawał z tyłu. Szaleństwo po prostu. Do tej pory tak to aż widoczne nie było...odechciało mi się kompanów na wojny gangów...


#1094
Mariusz Saint

Mariusz Saint

    bo jesteś gruby. heh

  • Hall of FAme
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7973 postów
Rejestracja: 02 VIII 2003
  • Płeć:mężczyzna
  • Skąd:Nowy Sącz
CYTAT(Eagle)
Sweet co chwila wpadał pod koła i umierał, a poza tym co chwilę zostawał z tyłu. Szaleństwo po prostu. Do tej pory tak to aż widoczne nie było...odechciało mi się kompanów na wojny gangów...


Prościzna, wystarczy umiejętnie się poruszać - czyli chodzić wyłącznie po chodnikach :) W ten sam sposób działają wojny gangów, które bardzo mi się podobały i chętnie wykonywałem te zadania, głównie dlatego, że przy odpowiednim ustawieniu się na terenie dzielnicy wszystko załatwiało się szybko i bezboleśnie :D Yo!

#1095
Gość_Eagle_*

Gość_Eagle_*
  • Guests
Rejestracja: --
CYTAT(Mariusz Saint)
Prościzna, wystarczy umiejętnie się poruszać - czyli chodzić wyłącznie po chodnikach :)


Owszem, też na to wpadłem, żeby iść chodnikami, ale z tego co wiem normalny człowiek jak auto jedzie ucieka w bok, a nie stoi jak wryty na środku drogi...można sobie z tym poradzić, ale to twórcy powinni lepiej zaprogramować.

CYTAT(Mariusz Saint)
ten sam sposób działają wojny gangów, które bardzo mi się podobały i chętnie wykonywałem te zadania, głównie dlatego, że przy odpowiednim ustawieniu się na terenie dzielnicy wszystko załatwiało się szybko i bezboleśnie  Yo!


Wojny gangów samemu są łatwe - mi wystarczył AK i dobre ustawianie się. Zadania zadaniami, ale jak ktoś chce zdobyć 100% terytoriów to ma przy połowie serdecznie dosyć, bo są zwyczajnie nudne, schematyczne i za długie...

#1096
Mariusz Saint

Mariusz Saint

    bo jesteś gruby. heh

  • Hall of FAme
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7973 postów
Rejestracja: 02 VIII 2003
  • Płeć:mężczyzna
  • Skąd:Nowy Sącz
CYTAT(Eagle)
Owszem, też na to wpadłem, żeby iść chodnikami, ale z tego co wiem normalny człowiek jak auto jedzie ucieka w bok, a nie stoi jak wryty na środku drogi...można sobie z tym poradzić, ale to twórcy powinni lepiej zaprogramować.


Zawsze i wszystko można by było zrobić lepiej :) I tak na czas wojen gangów ruch samochodowy ustaje. Problem pojawia się przy przechodzeniu z terenu do terenu i dotyczy to w większości sytuacji, gdy tracimy zioma z oczu. Jasne, potrafi to wkurzyć - ale można to przy odrobinie wysiłku ominąć :)

CYTAT(Eagle)
Wojny gangów samemu są łatwe - mi wystarczył AK i dobre ustawianie się. Zadania zadaniami, ale jak ktoś chce zdobyć 100% terytoriów to ma przy połowie serdecznie dosyć, bo są zwyczajnie nudne, schematyczne i za długie...


To rzecz jasna zależy od wytrzymałości danego gracza :D Zresztą co szkodzi brać parę dzielnic co misję, po prostu urozmaicić sobie zabawę ;) Jeśli ktoś chce zrobić akcję "miasto jest nasze" w jeden dzień to rzeczywiście - może się znudzić :) Ale GTA:SA oferuje taką moc zabaw różnorakich, że po prostu trzeba nimi gospodarować :D Coś jak Morrowind: "dzisiaj robię questy w tym mieście..."

#1097
K0nr4d3k

K0nr4d3k
  • Forumowicze
  • 9 postów
Rejestracja: 01 III 2005
  • Skąd:A co Cię to może obchodzić?
CYTAT(Eagle)
Owszem, też na to wpadłem, żeby iść chodnikami, ale z tego co wiem normalny człowiek jak auto jedzie ucieka w bok, a nie stoi jak wryty na środku drogi...można sobie z tym poradzić, ale to twórcy powinni lepiej zaprogramować.


I tak najlepsze są momenty, w których jedziesz po ulicy, a człowiek, "żeby się chronić", wskakuje Ci prosto pod auto...

CYTAT(Mariusz Saint)
To rzecz jasna zależy od wytrzymałości danego gracza :D Zresztą co szkodzi brać parę dzielnic co misję, po prostu urozmaicić sobie zabawę ;) Jeśli ktoś chce zrobić akcję "miasto jest nasze" w jeden dzień to rzeczywiście - może się znudzić :)

To mi się kompletnie znudziło już przy drugiej wojnie gangów po powrocie do LS... Powód? Przed tym, jak wywalili mnie z miasta, miałem 100% terenów =/ Tyle się nad tym męczyłem (czyt. długie to), że mi się całkowicie przejadło...
Jest też pewna niekonsekwencja twórców - jak przejąłem wszystkie tereny, to inne gangi w zasadzie zniknęły. To skąd się ich (ballasów) wzięło tyle na ostatniej misji w "starym" LS?
Waitin' for: Gothic III, Enemy Territory: Quake Wars

#1098
Gość_Eagle_*

Gość_Eagle_*
  • Guests
Rejestracja: --
CYTAT(KOnr4d3k)
tak najlepsze są momenty, w których jedziesz po ulicy, a człowiek, "żeby się chronić", wskakuje Ci prosto pod auto...


Owszem to zdarza się i to dość często. Ale to mi akurat nie przeszkadza, bo zabicie takiego przechodnia nie kończy misji, inaczej jest ze Sweetem...

CYTAT(Mariusz Saint)
Zawsze i wszystko można by było zrobić lepiej


Jakby AI było powiedzmy - choć średnie, to już nie miałbym tyle pretensji, bo SA jest genialny w wielu innych aspektach. Najgorsze jest to jednak, że AI jest KATASTROFALNE...i wyjątkowo przeszkadza w grze niestety.:|

CYTAT(K0nr4d3k)
Powód? Przed tym, jak wywalili mnie z miasta, miałem 100% terenów =/


Noo to jest najbardziej bolesne...namęczył się tyle, a twórcy to posiali...mi się na szczęście na początku w ogólne nie chciało niczego zdobywać i miałem fuksa, bo nie straciłem kupę czasu. Ale wiele zdobyło na początku 100% i mogę się domyślić reakcji po ostatniej misji w LS...

CYTAT(KOnr4d3k)
Jest też pewna niekonsekwencja twórców - jak przejąłem wszystkie tereny, to inne gangi w zasadzie zniknęły. To skąd się ich (ballasów) wzięło tyle na ostatniej misji w "starym" LS?


Wiesz czasami pewnych spraw nic nie zmieni i ma być zawsze tak samo, nawet boska ręka tego nie ruszy...po prostu tak ma być i amen...

#1099
kuubaa

kuubaa

    Elf

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPip
  • 829 postów
Rejestracja: 28 X 2004
  • Skąd:a przyjedziesz?...
CYTAT(Konradek)
Jest też pewna niekonsekwencja twórców - jak przejąłem wszystkie tereny, to inne gangi w zasadzie zniknęły. To skąd się ich (ballasów) wzięło tyle na ostatniej misji w "starym" LS?
zawsze mozna sobie tlumaczyc ze ballasi stworzyli podziemna komorke i  zrobili ostatni dramatyczny zryw... a BTW to wcale ich tak duzo nie bylo...

#1100
Maciek696

Maciek696
  • Forumowicze
  • 3 postów
Rejestracja: 17 X 2005
Źle nie jest. Tylko to sterowanie zwalone. Ale poziom trzyma. Ba jest świetne! :D Do tego te przestrzenie... w CDA dostało zasłużoną ocenę.




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników