Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Kejefsi

Spadki fps w grach

Polecane posty

Siemanko !

Ostatnio mam meega problem, w grach, gdzie normalnie mam około 120-160 fps mam spadki do 5-10 fps. Spadki zazwyczaj trwają tak okolo 7-10 sec. Czyściłem ccleanerem, robiłem defragmentację dysku, nie mam uruchomionych programów w tle.

System: Windows 10 64 bit

Program do sterowników: Driver Booster 3.0 PRO

Karta graficzna: AMD Radeon HD 7800 Series

Procesor: AMD FX(tm)-8150 Eight-Core Processor

8gb ramu

 

Screeny z HD Tune:

http://imgur.com/DU4axV8

http://imgur.com/QvkikFJ

Screen z HWMonitor podczas gry:

http://imgur.com/IG5vN49

Proszę o pomoc, jestem w tym kompletnie zielony  :laugh:

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj markę i model zasilacza (do odczytania z tabliczki znamionowej widocznej po zdjęciu bocznej ścianki obudowy).

Screen z HWMonitora wyraźnie Ci nie wyszedł - HD Tune wszedł w kadr ;)

W jakich grach te problemy występują? Trafiają się całkiem często, czy tylko od czasu do czasu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie cytuj poprzedzającego posta w całości [webtom]

Ups, pomyliły mi się linki :DD Tu jest poprawny z HWMonitora :) http://imgur.com/IG5vN49

We wszystkich, które gram, zaczynając od Wormsów, przez GTA SA, GTA IV, Mafia II, Counter Strike GO, Payday 2 czy nawet Garry'd Mod, mógłbym wymieniać dalej :D  Zasady występowania nie ma, lecz są bardzo często ;)

Zasilacz: chieftec 600w ctg-600-80p 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To 31GHz procesora wygląda naprawdę imponująco. Szkoda że to tylko błąd w odczycie, bo miałbyś procka szybszego dobre 4-5x od najszybszych obecnie Inteli :D