Skocz do zawartości

Guild Wars (1, 2)


Polecane posty

  • Odpowiedzi 3,5k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Wydaje mi się że będzie kosztować nieco więcej niż 170zł, lecz jeśli naprawdę wyjdzie jako wielki hit to cena nie ma dla mnie aż takiego znaczenia. Szkoda tylko, że ci którzy kupią kolekcjonerkę dostaną bonusy grze w postaci ulepszonych statystyk (+2% szansy do ciosu krytycznego itd) oraz peta który może walczyć u naszego boku, z reguły w mmo są one non-combat, a tu jest inaczej. Więc jeśli kupię edycję standardową będę jednak czuł się z tego powodu trochę poszkodowany. Mam nadzieję że pet nie okaże się jakiś super wymaxowany i będzie się równał z innymi, "normalnymi".

@down

Nie wiem jak to czytałem, ale myślałem że po prostu dostaje się te bonusy permanentnie. ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Bodder

Te bonusowe staty dostaje każdy kto zamówi Pre-order Digital Delux LUB Kolekcjonerkę i jest to chyba przedmiot (pierścień czy pasek), który tylko na początku pomoże, a potem i tak to zastąpisz lepszymi przedmiotami. W ogóle przedmioty dodawane do specjalnych wydań gry nigdy się nie przydają na wyższych levelach, ot mają po prostu przyciągnąć klienta i dać mu kopa na początku levelowania.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP:

Te cyfrowe bonusy, poza itemem +2 do wszystkich statów (co nawet nie jest wcale tak dużo) będą starczyły na 5-7 dni od momentu użycia, a skill elitarny którym jest przywołanie wilka, będzie dostępny od 30 lvl'a (też będzie usunięty po 5-7 dniach od momentu użycia).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, wszystkie (prócz minipeta) cyfrowe in-game bonusy oferowane przez Digital Deluxe i Collector's Edition są tymczasowe/jednorazowe. Według mnie z tego względu kupowanie Digital Deluxe jest stratą pieniędzy i zupełnie nieopłacalne, chyba że komuś naprawdę strasznie zależy na minipecie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W gruncie rzeczy najlepiej brać podstawową albo kolekcjonerkę... Delux to takie miszmasz, niby nie warto brać, ale coś dam daje i zastanawiaj się czy brać czy nie. Chociaż jak znać życie i tak masa ludzi kupi Delux xD

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sezon hype'u na GW2 niniejszym uważam za otwarty.

Deluxe będzie mieć na pewno lepszą okładkę od normalnej, no i sporo ludzi się będzie chciało pochwalić dołączoną miniaturką. Kolekcjonerka będzie pewni klasą samą dla siebie, ale w sumie ta deluxe wygląda trochę jakby stworzona dla ludzi, którzy szpanują pudełkami...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę że Delux to będzie to samo co podstawowa jeżeli chodzi o opakowanie i jego zawartość, jedyna różnica to (zapewne) karta z kodem, który odblokuje nam bonusowe itemy w grze. Do tej porty było tak z praktycznie każdą, jak nie każdą grą w "wydaniu specjalnym" vs. podstawowe wydanie :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z innej beczki: w jaką klasę celujecie? Ja na początku miałem chętkę tylko na mesmera, ale po bliższym zapoznaniu się z mechaniką i skillami/traitami każdej klasy na wiki, nie wiem zupełnie kim grać :C

Najbardziej podobają mi się profesje, które mogą bić się wręcz, ale które nie są warriorem, czyli ranger, mesmer i thief (pomijam guardiana, bo nim grałbym jako caster-support ze staffem), i tak właśnie chciałbym nimi grać - full melee dps. Z kolei casterzy też mają dużo do zaoferowania - elem to jakby cztery różne profesje w jednej, każda pełniąca inną rolę, necro ma świetną mechanikę Death Shrouda, no i w/w Guardian.

Jedyne klasy, które do mnie nie przemawiają, to engineer i warrior, nie moje klimaty.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na razie mam na oku elementalistę i inżyniera. Pierwszego, bo jakoś tak lubię magów (a szczególnie magiczki) w MMO. A drugiego - by służyć Bogu Wszystkich Maszyn także w SL.

Wiki nie czytałem, nie grałem uprzednio w GW jeden - po prostu wpadły mi w oko i chce się metodą prób i błędów nauczyć nimi grać. Może nawet będę miał obie (preferowałbym obie jako Sylvari, aczkolwiek dziwnie mi się widzi driada-mechanik, ewentualnie wziąłbym Norna albo Asurę dla inżyniera [w sumie Asura najbardziej nadają się do odśpiewania hymnu ku czci Deus Mechanicus]).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja celuję w łucznika albo złodzieja( ewentualnie elementalista). Do tego moją pierwszą klasą będą Sylvari. Jakoś ta rasa bardzo mi się wpasowuje w gusta :P Mam dosyć ludzi, a tym bardziej Nornów. Charów i Asury zostawiam na później. Ciekawie wyglądają te zbroje dla Sylvari i ogólna ich koncepcja, dlatego rozpoczęcie taką postacią będzid dla mnie dobrym wyborem ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobnie jak u Thaaraela - elem i engineer. W jedynce gram władcą żywiołówognia*, więc i (raczej) nie miałbym problemów z odnalezieniem się tutaj. Duży dmg, najlepiej obszarówka i hajda. No i to co często u mnie decyduje, czyli armory. Jeśli pojawi się jakiś godny następca Elitki Sunspear czy Vabbian, tylko w wersji dla sałatek, to będę baaaardzo zadowolony. I prościej będę miał w podjęciu wyboru mojej głównej postaci. :)

Co do enga - gameplay tej postaci wydaje się interesujący (działka! bombki! ze dispenser!), zresztą podobnie jak to było u jedynkowego rytka. Trochę mnie to przy okazji martwi, bo u tego drugiego wielkich osiągnięć nie miałem. No, ale w "pewnej grze" działka stawiam dość często, więc i dobrej myśli jestem.

Rasę zdecydowałem już dawno i pierwsza postać to będzie żeńska sałatka. Moją ludzką dziewoją się już w jedynce nagrałem, a do tego linia fabularna kryteńczyków zapowiada się imo średnio (patrząc na doniesienia z dziennikarskich bet). Ewentualnym wyborem może być dziewoja norn - bo przemiany i możliwość stworzenia seksownej gigancicy (Jora in Deldrimor armor :smile: ). Asury (

bookah

i popielcy mnie aktualnie nie interesują.

No i mam cichą nadzieję, że za jakiś czas zobaczymy tengu czy centaury w roli grywalnych postaci.

*roślina władca ognia - zero logiki w tym :tongue:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na pierwszy ogień na pewno wypróbuję necromancera asurę - takie śmieszne małe uszaste siejące zgniliznę, śmierć i choroby - taaaaak. A od strony gameplayowej - lubię postacie bardziej supportowe, a te wszystkie welle, summony, marki - wyglądają jakby faktycznie mogły się przydać w trudnych starciach. Mechanizmu Death Shroud do tej popry nie bardzo rozumiem (tak od strony praktycznej)- ja się toto ładuje, jak dokładnie działa. Ale tym bardziej chcę sprawdzać. Ni i te elitki - Lich form!

Drugi będzie pewne Mesmer - bardzo podobały mi się wszystkie jaja które potrafi zrobić, niewidzialność, teleportacja. Co do rasy -już trudniej, bo charrów chciałem sobie zachować na engineera i thiefa (matko, zycia braknie). Sylvari? Pewnie tak.

Jak trzeci charr thief albo engineer - zobaczymy.

I roczne L4 żeby to wszystko wylewelować, wyekwipować...

Chwalić stwórcę mam swoje typy negatywne - na pewno nie (przynajmniej od razu)zagram ludźmi ani Nornami, a z klas guardianem, warriorem, przypuszczalnie również rangerem. Co do Elema - odczucia neutralne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do rasy to najpewniej zagram Sylvari (są świetni, a ta ich stolica, mmmm), albo Nornem. Inne rasy niezbyt mnie interesują, może prócz Asur.

Btw, >tutaj< macie link do sondy i tematu o stolicach każdej z ras, w pierwszym poście są linki do oficjalnych filmików o każdej z nich. The Grove i Rata Sum są po prostu genialne, klimat i muzyka stolicy sadzonek jest naprawdę mega. Jedynie Hoelbrak jest mało monumentalne, ale mimo wszystko czuć klimat Północy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja widzę się w dwóch rolach - Elementalista i tutaj jako rasa Sylvari (lub Norn, ew. Ludzie), lub jako Thief i tutaj Ludzie albo Norn, kobiecą złodziejka dlatego że przypomina mi o postaci z książki "Epic" Conor'a Kostick'a - rudowłosa, zielonooka piratka :D:D:D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co, jak na taką produkcję spodziewałem się ze wszystko będzie zrobione solidnie, a okazuje się ze nie jest... mianowicie chodzi o poruszanie się postaci, kompletnie brakuje kierowanej przez nas postaci tego dosadnego odczucia że stąpamy twardo po ziemi. Kiedy postać odbija w lego lub prawo jej stopy dosłownie ślizgają się po gruncie dając uczucie tandeciarstwa w wykonaniu gry. Widziałem nawet jak postacie potrafiły odprawić "Moonwalking" ;/ Chyba jedyną rasą, która ma dość sensownie zrobioną animacje stąpania po ziemi to Char, zwłaszcza kiedy biegnie na czterech łapach. No nie wiem, niby taka drobnostka, a drażni mnie to za każdym razem kiedy postać z biegu na prost odbija w boki lub raptownie w tył ;/ ;/ ;/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, nie widziałem wcześniej tego filmu gdzie pokazują jak podkładają głos :o Facet, który użycza głosu głównej postaci Char ma taki głos aż mnie ciarki po plecach przechodzą :D:D:D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem, niby taka drobnostka, a drażni mnie to za każdym razem kiedy postać z biegu na prost odbija w boki lub raptownie w tył ;/ ;/ ;/

To jest MMO. Nie oczekuj od takiej gry realizmu w poruszaniu się. W GW 1 takiego nie doświadczysz, jak i w żadnej innej grze tego typu(może RIFT, ale nie wiem dokładnie).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...