Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Xengeyokai

Gothic 3 alternatywne SI/balans

Polecane posty

Czesc misie kolorowe

W Gothic 3 mam te dwie opcje do włączania. Czy ktos mogłby mi opisać co takiego one zmieniają?

Problem związany z tym czyms (tak przypuszczam) wyglada nastepujaco: potwory i npc robia sobie wzajemnie cholernie maly damage, tak ze tluka sie z 5 minut. 10 chlopa meczylo sie z jakims 'agresywnym dzikiem' 4 minuty, z kolei ja tego stwora na 2 strzaly biore.

Jak to zrobic zeby bylo dobrze, bardziej realistycznie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Balans działa tak iż teraz jakiś tam wilk nie jest lepszy od orka, czyli tak jak w jedynce i dwójce, dopóki nie dobijesz do jakiegoś tam lvl z jakąś tam postacią nie będziesz mieć szans na wygraną.

A SI , czyli Sztuczna Inteligencja npc`ów daj to że po prostu lepiej rozumują i np. biją cie we dwoje naraz lub parują twoje ciosy, unikają je itp.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...