Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

centyl

Rozwiązany: [C++] Program się nie kompiluje

Recommended Posts

Próbuję napisać kółko i krzyżyk zgodnie z instrukcjami z tej części kursu. Trochę rzeczy napisałem po swojemu, ale i tak program powinien działać. Jednak przy kompilacji wyskakują takie błędy bledys.jpg

Chyba wygląda na to, że funkcja main() nie "wykrywa" funkcji zawartych w pliku game.cpp, mimo, że dodałem prototypy tych funkcji do pliku game.h i

#include "game.h"

do main.cpp i game.cpp . Podejrzewam, że to dlatego, że tworzący kurs używał Visual C++, a ja używam KDevelop. Mógłby mi ktoś powiedzieć, co powinienem poprawić/zmienić by program się skompilował?

Link do mojego projektu

Link to comment
Share on other sites

const LINIE[8][3][2]{ {(0,0),(1,0),(2,0)}
              {(0,1),(1,1),(2,1)}
              {(0,2),(1,2),(2,2)}
              {(0,0),(0,1),(0,2)}
              {(1,0),(1,1),(1,2)}
              {(2,0),(2,1),(2,2)}
              {(0,0),(1,1),(2,2)}
              {(0,2),(1,1),(2,0)} }

Popraw ten fragement bo tu przecież jest z 20 błędów :P

Link to comment
Share on other sites

Możliwości masz dwie. Albo przepiszesz CMakeLists.txt tak, żeby generował Makefile, który będzie zawierał poprawną komendę (obecny CMakeLists.txt jest niekompletny i to nie ma prawa działać), lub kompilujesz ręcznie komendą

g++ game.cpp main.cpp

Oczywiście kompilacja się nie uda ze względu na błędy w pliku game.cpp, ale te błędy nie mają z tym związku (dopiero później kompilator Ci wyświetli informacje o tych błędach).

Jeśli kompilujesz za pomocą KDevelopa, to musisz zbudować poprawny CMakeLists.txt.

[edit]

@up W tych linijkach błędów jest ponad 30 sztuk.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...