Skocz do zawartości
RoZy

GTA: San Andreas

Polecane posty

hmm, może wyjdę na ciemniaka.

czy to możliwe, żeby plik z "modem" zajmował 96kb?

znalazłem ten plik na dwóch stronach i na obu zajmuje tyle samo, a wyniki są nieprawdopodobne.

dajcie cynk czy to ten plik, bo jak tak, to dziś zaczyna San Andreas od nowa:D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje oko dodano tylko hdr(chyba) ale i tak teraz to się prezentuje wypaśnie o niebo lepiej niż bez moda mam pytanie jak bardzo wzrastają wymagania po zainstalowaniu tego moda?

Bloom o ile wiem a nie hdr ale efekt jest w sumie podobny;) oprocz tego mod dodaje motion blur'a, (lepsze) odbicia na autach i cienie a w nowej wersji dojdzie depth of field. Co do wymagan najlepiej niech kazdy sprawdzi sam moda w akcji, roznie to dziala, ale fakt faktem dosyc mocna karta jest potrzebna no i do odpalenia wszytskich fajerwoerkow grafinczych trzeba karty z pixel shader'ami 3.0.

hmmmm ale tam jest dużo plików;| ja nie wiem które to...;/ Prosze o pomoc!

Do dzialania potrzebne sa tylko dwa pliki: "d3d9.dll" i "enbseries.ini". Reszta to rozne dokumentacje;)

Pliki wklejasz do glownego folderu z San Andreas i w grze aktywujesz moda kombinacja "SHIFT + F12", zeby mod odpalal sie razem z gra w pliku "enbseries.ini" musisz w sekcji "[GLOBAL]" ustawic wartosc "UseEffect" na 1, czyli po prostu zamienic zero na jedynke.

hmm, może wyjdę na ciemniaka.

czy to możliwe, żeby plik z "modem" zajmował 96kb?

znalazłem ten plik na dwóch stronach i na obu zajmuje tyle samo, a wyniki są nieprawdopodobne.

dajcie cynk czy to ten plik, bo jak tak, to dziś zaczyna San Andreas od nowa:D

Tak, tyle to wazy;)

Jesli ktos jest zainteresowany to podaje konfig, z ktorych sa screenshoty z mojego poprzedniego posta:

Autorem konfiga jest niejaki "Booka" z gtaforums:

[PROXY]
EnableProxyLibrary=0
InitProxyFunctions=1
ProxyLibrary=
[GLOBAL]
UseEffect=1
AlternativeDepth=1
AllowAntialias=1
BugFixMode=0
SkipShaderOptimization=0
QuadVertexBuffer=0
[EFFECT]
EnableBloom=1
EnableOcclusion=0
EnableReflection=1
EnableMotionBlur=0
EnableWater=1
EnableShadow=1
DepthBias=50
[INPUT]
KeyUseEffect=123
KeyBloom=120
KeyOcclusion=121
KeyReflection=122
KeyCombination=16
KeyShadow=119
KeyWater=118
[REFLECTION]
ReflectionPower=100
ChromePower=15
UseCurrentFrameReflection=0
ReflectionQuality=0
ReflectionSourceSpecular=50
ReflectionSourceTFactor=50
UseAdditiveReflection=1
ReflectionDepthBias=0
UseLowResReflection=0
ReflectionSinglePass=1
UseEnvBump=1
EnvBumpAmount=50
EnvBumpOffset=50
[BLOOM]
BloomPowerDay=20
BloomFadeTime=1000
BloomConstantDay=6
BloomQuality=0
BloomScreenLevelDay=60
BloomCurveDay=8
BloomPowerNight=25
BloomConstantNight=5
BloomCurveNight=8
BloomScreenLevelNight=20
BloomAdaptationScreenLevel=80
BloomAdaptationMultiplier=20
BloomAllowOversaturation=0
[SSAO]
UseFilter=1
OcclusionQuality=0
FilterQuality=1
DarkeningLevel=30
BrighteningLevel=40
IlluminationLevel=30
AdditiveIlluminationLevel=20
UseAmbientOcclusion=1
UseIndirectLightning=0
FadeDistance=40
UseForAlphaTest=0
UseForAlphaBlend=0
[COLORCORRECTION]
DarkeningAmountDay=10
ScreenLevelDay=60
ScreenLevelNight=20
DarkeningAmountNight=-10
GammaCurveDay=6
GammaCurveNight=3
ColorSaturationDay=0
ColorSaturationNight=0
UsePaletteTexture=0
[PLUGIN]
WeatherMod=0
[WATER]
UseWaterDeep=0
WaterDeepness=20
WaterQuality=0
[SHADOW]
ShadowFadeStart=40
ShadowFadeEnd=80
ShadowAmountDay=60
ShadowAmountNight=30
ShadowScreenLevelDay=60
ShadowScreenLevelNight=20
ShadowQuality=2
UseShadowFilter=0
FilterQuality=1
ShadowBlurRange=30
[ENGINE]
ForceAnisotropicFiltering=0
MaxAnisotropy=8
ForceDisplayRefreshRate=0
DisplayRefreshRateHz=60
[MOTIONBLUR]
MotionBlurQuality=0
MotionBlurVelocity=15
MotionBlurRotation=15

Wszelka edycja moda odbywa sie poprzez plik "enbseries.ini", a wiec odpalamy go np przez notatnik zaznaczamy cala jego zawartosc (ctrl + a") usuwamy ja, kopiujemy to co podalem i wklejamy do tego samego pliku z ktorego wywalilismy poprzednia zawartosc, aha z tym konfigiem mod aktywuje sie od razu przy starcie gry wiec nie trzebe sie bawic w jego aktywowanie;)

Edytowano przez IceCent
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mod jest na wypasie

połączyłem go jeszcze z tym:

Mod do Gta san andreas dodający fajne fury itp! Wymaga on oczywiście GTA SAN ADNREAS !

O to lista pojazdów które po instalacji będą w grze :

Cars:

BMW M3 GTR

Ferrari Enzo

Ford Mustang GT

Lamborghini Murcielago

Mazda RX8

Mclaren F1 LM

Lamborghini Gallarado

Dodge Viper SRT10

Mitsubishi Lancer Evolution IX

Aston Martin DB9

Hummer H2 (DUB)

Nissan 350Z

Corvette C6

Carrera GT (modded)

Mercedes SLR Mclaren

BMW 760li

Nissan Skyline (FNF edition)

Toyota Supra

Subaru Impreza WRX STi

Rolls Royce Phantom

Chrysler 300c

BMW M5 e60

Porsche Cayman S

Hummer H2 (stock)

Rolls Royce Phantom Limosine

Dodge RAM SRT10

Ferrari 360 Stradale

Honda Accord 2003

Batmobile

Range Rover Vogue

Mercedes CL65

Chevorlet Camaro 69'

Shelby GT500E

Chevy Silverado Lowrider

BMW 645ci

Ferrari 550 barchetta

Chevy Impala 63 Lowrider

Jaguar XJ8

BMW M5 e34 1990

Lamborghini Diablo

Mercedes S600

Audi RSQ

Skoda Superb

Aston Martin Vanquish

Chevrolet Camaro Concept

Nissan Skyline (Carbon Tuned)

Dodge Charger SRT8

Dodge Challanger 07

Clio V6

Dodge Charger RT 69

Lexus IS300

Audi A3 Sportback

Audi A8 Sport

Audi S4

BMW 330i

Audi A6

Porsche 911 Turbo

Caddilac CTS

Ford GT-40

Ford Mustang Fastback

BMW X5

Porsche Carrera GT (stock)

VW Phaeton

Audi R8

Chevy Impala 4-door

BMW M6

Caddilac Escalade

Mercedes SL500

Hummer H2 DUB Lowrider

M5 Police Car (SF)

Honda Integra Police (LV)

Skoda Superb Police (LS)

Police Hummer Ranger

Skoda Taxi

Chevorlet Caprice Taxi

HL2 buggy

HL2 boat

Chevorlet K-Blazer

Mclaren MP4-19 Formula 1

-----------------------------------------------------

Yamaha R1

Suzuki GSXR 1000

Honda CBR6000

Ducati 996

Honda CRF 450r

Suzuki Address

Harley Hellfire Chopper

---------------------------------------------------

F-15

---------------------------------------------------

Inne:

Real Vehicle Names

Dual Desert Eagle mod (by me)

Speedometer Mod

Grim's Weapon Pack (Volume III)

Detailed Radar

HQ Lights Mod v2.0

Nokia 6600 (replaces CJ's old Phone)

Mashinata NFS MW Rim Repack V1

New Loading Screens (by Zain)

+++

DOWNLOAD

Źródło: tu będą też linki do downloadu, ale ponieważ są na jednym z serwisów do hostowania plików, to podaję ten link do forum strony GTASITE, żeby każdy mógł sobie ich tam poszukać

połączenie ENBSeries San Andreas oraz tego modu powyżej daje efekty nieprawdopodobne!! jak zobaczyłem Forda Mustanga Fastback 1968 w GTA to oniemiałem i zacząłem się zastanawiać czy gram w GTA czy w nowe Test Drive Unlimited, bo wyglądało przepięknie.

nie wiem czy to wina jednego czy drugiego modu, ale gra lubi się wychrzanić.. co prawda pykam sobie dla frajdy jeżdżenia, ale zawsze:)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do enb, to super mod. korzystam z niego juz jakis czas i udalo mi sie znalezc chyba ciekawey konfig ;]

[PROXY}
EnableProxyLibrary=0
InitProxyFunctions=1
ProxyLibrary=
[GLOBAL]
UseEffect=0
AlternativeDepth=1
AllowAntialias=1
BugFixMode=5
SkipShaderOptimization=0
QuadVertexBuffer=0
[EFFECT]
EnableBloom=1
EnableOcclusion=0
EnableReflection=1
EnableMotionBlur=0
EnableWater=0
EnableShadow=1
DepthBias=50
[INPUT]
KeyUseEffect=123
KeyBloom=120
KeyOcclusion=121
KeyReflection=122
KeyCombination=16
KeyShadow=119
KeyWater=118
[REFLECTION]
ReflectionPower=20
ChromePower=25
UseCurrentFrameReflection=0
ReflectionQuality=2
ReflectionSourceSpecular=50
ReflectionSourceTFactor=50
UseAdditiveReflection=1
ReflectionDepthBias=100
UseLowResReflection=0
ReflectionSinglePass=0
UseEnvBump=0
EnvBumpAmount=100
EnvBumpOffset=100
ReflectionFlip=0
[BLOOM]
BloomPowerDay=12
BloomFadeTime=50
BloomConstantDay=1
BloomQuality=2
BloomScreenLevelDay=20
BloomCurveDay=2
BloomPowerNight=40
BloomConstantNight=5
BloomCurveNight=4
BloomScreenLevelNight=20
BloomAdaptationScreenLevel=10
BloomAdaptationMultiplier=20
BloomAllowOversaturation=0
[SSAO]
UseFilter=1
OcclusionQuality=2
FilterQuality=1
DarkeningLevel=60
BrighteningLevel=30
IlluminationLevel=40
AdditiveIlluminationLevel=20
UseAmbientOcclusion=1
UseIndirectLightning=1
FadeDistance=50
UseForAlphaTest=1
UseForAlphaBlend=1
[COLORCORRECTION]
DarkeningAmountDay=10
ScreenLevelDay=30
ScreenLevelNight=20
DarkeningAmountNight=-10
GammaCurveDay=1
GammaCurveNight=2
ColorSaturationDay=1
ColorSaturationNight=0
UsePaletteTexture=1
[PLUGIN]
WeatherMod=0
[WATER]
UseWaterDeep=1
WaterDeepness=30
WaterQuality=2
[SHADOW]
ShadowFadeStart=70
ShadowFadeEnd=120
ShadowAmountDay=60
ShadowAmountNight=40
ShadowScreenLevelDay=60
ShadowScreenLevelNight=20
ShadowQuality=2
UseShadowFilter=2
FilterQuality=3
ShadowBlurRange=15
[ENGINE]
ForceAnisotropicFiltering=0
MaxAnisotropy=16
ForceDisplayRefreshRate=0
DisplayRefreshRateHz=60
[MOTIONBLUR]
MotionBlurQuality=2
MotionBlurVelocity=30
MotionBlurRotation=35
[PERPIXELLIGHTING]
SpecularColorMin=0
SpecularColorMax=100
SpecularColorMultiplier=100
SpecularGlossinessMin=0
SpecularGlossinessMax=50
SpecularGlossinessMultiplier=100

paleta

enbpaletteth7.png

te ustawienia na moim kompie powoduja spadek ~5fps, wiec prawie znikomy, a gra wyglada o niebo lepiej ;p

screeny:

screen1zs4.jpg

screen2fp4.jpg

screen3bv7.jpg

enb on screen4cg6.jpg

enb off screen4offry1.jpg

Edytowano przez Zawias
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gra wygląda rewelacyjnie ale wymagania tez rosną;D u mnie jest troche za duzo swiatla mam bardzo jasną wode w dzien i jak jest sloniecznie to poportsu wsyztko sie swieci i nic nie widze xD ale odbicia na autach i las venturas noca...bajka... pisac na gg dam zdjecia

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LARRY, jak za duzo ci sie swieci wyedytuj enbseries.ini

opcje

bloompowerday

bloompowernight

bloomscreenlevelday

bloomscreenlevelnight

i w colorcorrection

ScreenLevelDay

ScreenLevelNight

powinno pomoc ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam nic nie ruszam poniewaz sie nie znam i moge tylko zepsuc xD Jak coś to mozesz mi podac caly plik ;) tak jak wyzej ;D u mnie cienie na autach super tylko za jasno a woda to juz w ogole przesada xD

Edytowano przez LARRY
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gra wygląda rewelacyjnie ale wymagania tez rosną;D u mnie jest troche za duzo swiatla mam bardzo jasną wode w dzien i jak jest sloniecznie to poportsu wsyztko sie swieci i nic nie widze xD ale odbicia na autach i las venturas noca...bajka... pisac na gg dam zdjecia

Wymagania rosna, ale do ilu? Czy mojego GF moge przez okno wyrzucić?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz taki sprzęt jak pisze pod spodem to bez komentarza...... <_< :angry: :lol: A jeżeli chodzi o grę to nie ma bardziej nic irytującego jak jedziesz sobie po autostradzie bardzo szybko dla samej przyjemności i idiota w osttaniej chwili (jakby specjalnie) zajeżdza mi droge....Wygląda to jakby to robił specjalnie :angry: to jest bardzo wkurzające i z taką sytuacją spotykam sie nagminnie!!!!! Brr....

Edytowano przez LARRY
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej grze świetnie jeździ się kombajnem :lol: :lol: Fajnie się po mieście jeździ :P :P

A jeździłeś kiedyś w realu?

A z tego co pamiętam, to gdy jechało się po trawie to kostki słomy wypadały z rury z której powinno wysypywać się zboże :) A znaleźć kombajn który od razu prasuje słomę też jest ciężko...

Bez LOLów proszę, po prostu na wsi mieszkam :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ah, nie przesadzajmy - SA już w momencie premiery było słabe graficznie, a teraz oprawa wideo może wywołać najwyżej uśmieszek politowania

A mi grafika się podoba. Tak, tak... stara technologia ale ma świetny klimacik i jest taka swojska ;)

nawet na moim gruchocie śmiga

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pod wrażeniem Gta san andreas. Ta gra jest wielka - dosłownie i w przenośni. Przeszedłem kilka razy i podoba mi się pod każdym względem - również graficznym.

Odpal sobie SA z ENB series. Dzięki łatwej kalibracji można go sobie tak ustawić, że na każdym kompie pójdzie.

Polecam ze względu na to, że z pozmienianymi pojazdami i tym modem gra nabiera nowych barw.

Mała próbka:

th_RX-7e.jpg

th_rx7c-1.jpg

Mi San Andreas dotąd się jeszcze nie znudziło. Zawsze sobie chętnie odpalam by sobie chociaż pojeździć po moim ukochanym Las Venturas.

Edytowano przez Ruhisu
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi grafika się podoba. Tak, tak... stara technologia ale ma świetny klimacik i jest taka swojska ;)

nawet na moim gruchocie śmiga

Ja się zgadzam. W momencie premiery gry się specjalnie nie krzywiłem (inna sprawa, że potrafiło chrupnąć na moim cudownym sprzęcie), na PS2 (wersja, którą mam obecnie) wszystko wygląda lepiej niż grafika w Vice City, czyli progres jest. Od jakiegoś czasu myślę o powrocie do SA i zdobyciu tego upragnionego 100%, ale mam jeszcze kilka nietkniętych, nowych gier i one mają pierwszeństwo. Kiedyś nawet zacząłem zdobywać wszystko w GTA:SA i kilka procent już się uzbierało (tagi, misje rowerowe - 100% umiejętności i coś tam jeszcze), ale kupiłem parę nowych gier i nimi się zająłem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GTA SA nigdy się nie znudzi nikomu( no może za kilkanaście lat). Tam jest tyle rzeczy do zrobienia, że głowa mała. Jak się znudzi jeżdżenie po miastach to sobie możesz polatać( możesz wpisać w czasie gry flyighttostunt i świrować pawiana po niebie), a jak się i to znudzi możesz się przesiąść na motorówkę lub być ścigany przez policję( trochę mało inteligentni, ale można czasem pośmiać z nich :P ). Gra jest rewelacyjna i nawet bardzo dobra grafika( jak na tamte czasy :P). W skali 1:10 daję 9

Edytowano przez czaha_dymi_cda
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby bylo jakies przejrzyste info to bym tu nie pisal ,o tym multi wiem jedynie z okladki. Jakoś te minigierki mi sie nie widzą ,załóżmy ze musimy jechac z punktu a do punktu b i gracz 2 oddali sie od gracza 1 ,poza jego polem widzenia to na kim będzie skupiona kamera? :blink:

p.s Chodzi ci o GTA Sa Mp?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...