Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

IllusiveMan

Rozwiązany: Mass Effect 2 Mod

Polecane posty

---------------------------WIADOMOSC SZYFROWANA-----------------------------------

Witam

Od dawna próbuje modować gry, które moim zdanie są najlepsze. I oto jest! Moi agenci dostarczają mi informacji na temat różnych modów do ME2 a ja je uzupełniam, badam technologię i tworzę własne.

--------------------------------------------

--------------------------------------------

Jak Modyfikować?

Poniżej znajdziecie mody, które do gry wnoszą dużo. Będe starał się razem z siatką informacyjną, dodawać nowe mody i aktualizować je.

Idźcie do folderu z grą w C/Program Files/MassEffect2/Biogame/Cofing/Pc/Cooked/ -> dalej zastępujemy plik Coalesced.ini przez ściągnięty plik. PAMIĘTAJCIE! PRZED ZASTĘPOWANIEM ZRÓBCIE KOPIĘ ZAPASOWĄ PLIKU Coalesced.ini!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Lista Modów Grupy Moderskiej Cerberusa

------------------------------------------------------------------------------------------------

****************************************

Użyteczne Modyfikacje

Osobista Modyfikacja Człowieka Iluzji

--Chciałbym Wam udostępnić modyfikacje, z którą jestem już od bardzo dawna. Przemieniła się najpierw z małej " Pierwszej Pomocy " do rangi Mojej Osobistej Modyfikacji. To na niej się uczyłem, testowałem i oto jest. Modyfikacja jest porządna, mam nadzieję że nie będziecie zawiedzeni. Załączam Readme.

@IllusiveMan

Techniczne Przeciążenie

--Kolejna modyfikacja agentów Cerberusa. Modyfikacja jest czysto techniczna. Pozwala schować HUD, zatrzymać grę, "latać kamerą" oraz wiele innych. Modyfikacja nie zawiera żadnych innych dodatków. Przeczytajcie Readme załączone w pliku.

Stabilne Odkształcenie

--Co mogę powiedzieć. Agentom Cerberusa udało się! Modyfikacja dodaje postacie(Tali, Garrus, Mordin, grunt i parę innych) bez usuwania dźwięku z Normandii SR-2! W pliku jest Readme, przeczytajcie zanim zaczniecie. Ta technologia jest bardzo cenna. Mam nadzieję że uszanujecie naszą pracę i trud włożony w tę robotę.

- IllusiveMan

Stabilne Odkształcenie bez dodatków

Jak nazwa wskazuje jest to Stabilne Odkształcenie bez dodatków. Przeczytajcie Readme załączone w pliku ZIP.

****************************************

Szaleniec Cerberusa

--Modyfikacja podwyższa trudność gry. Sprawia że na polu bitwy nie jesteś taki pewny..Zawiera technologię NSZCAPT i przyciski Technicznego Przeciążenia. Dobrej, trudnej, zabawy!

Lelliandra's Modyfication

--Zgodnie na życzenie użytkownika Lellandra. Połączyliśmy wiele technologii w dawnej modyfikacji "Pierwsza Pomoc".

Połączyliśmy i stworzyliśmy to, z czego powinniście się cieszyć. A więc...cieszcie się. Załączam Readme. Przeczytać a później zacznijcie grać.

-EllusiveMan

Nie Szata Zdobi Człowieka, Ale Pancerz Tak( w skrócie NSZCAPT)

--Modyfikacja dodaje pancerze i ubrania dla obu płci. Pancerze, w sensie, nie te które zdobędziecie podczas gry, to te nieoficjalne. Modyfikacja nie ma żadnych innych dodatków typu "unlimited ammo" czy inne. Załączam readme.

Spożytkujcie ta technologię mądrze a da wam zwycięstwo.

Na skróty "Trzeba było by to połączyć "

--Mod ten łączy nielimitowaną amunicję z możliwościami modyfikacji "Nieuczciwa Modyfikacja". Ech..praca w tym odległym systemie Hades Gamma wrze!

Nieuczciwa Modyfikacja " Dla wybrednych "

--Na życzenie paru użytkowników, siatka Cerberusa dodała interesującą informację. Modyfikacja ta umożliwia kucanie, zmiana róznych puntków widzenia kamery oraz włączenie i wyłączenie dźwięku na Normandii. Ta modyfikacja zawiera tylko powyzsze wymienione modyfikacje, zadnych innych. Załączam Plik readme.

Nielimitowana amunicja (03-03-2010) " Trzeba zniszczyć żniwiarzy, ale co jak zabrakło paru nabojów w ostatniej bitwie?"

--Moi agenci włanie dostarczyli sposób by walczyć na polu bitwy uzywając NIEOGRANCZONEJ ilości amunicji. Ta technologia jest bardzo sprawna i z pewnością pomoże w waszej misjii. Inaczej: Walczcie i strzelajcie, bo amunicja już nie jest wam straszna

Nielimitowana amunicja z modem Coalesced.ini v.2.0 (03-03-2010) " To na Gethy...wiadomo, oni strzelaja całymi seriami"

--cóż, to jest to samo co wyżej, tylko razem z modyfikacją technologiczna typu v.2.0

Bronie i pancerze v.2.0 (02-03-2010) " Jestem Komandor Shepard, a to mój ulubiony mod w Cytadeli "

--Mod daje wszystkie bronie i pancerze dostępne w grze. Już na samym początku. Bardzo użyteczne, technicy Cerberusa bardzo chwalą tą technologię

Coalesced.ini v2.3 " Niestabilne Odkształcenie " (02-03-2010)

--Mod jest bardzo obszerny, pozwala grać wszystkimi postaciami(Tali, Garrus, Miri i inni), dodaje dodatkowe ubrania i pancerze, w tym te, których byście się nie spodziewali : ) Zalecam sprawdzenie WSZYSTKICH opcji w panelu modyfikacji pancerzy w kajucie kapitańskiej gdy już wgracie moda. Mod jest,,,troche niestabilny, może "popsuć" grę. Zalecam skopiowanie poprzedniego Coalesceda, gdy dojdzie do błędu czy niemożności zagrania w grę. Jednak są koszty: trzeba było usunąć dzwięk z normandii. Pracuję nad tym nadal, by usunąć ten problem

-Mały Update. Teraz Tali jest dostępna takze na wyjściu z Normandii. Wyszukajcie ją w waszej szafce na pancerze : )

-Modyfikacja hades Gamma STH5335 " Nic nie jest prawdziwe, ale nie znaczy że nie może być możliwe "

W tej modyfikacji agenci dodali mozliwość kucania, zmiany kamery oraz włączeniu i wyłączeniu muzyki na normandii. Do pobrania tutaj.

Coalesced.ini v.2.0 (02-03-2010) " Pierwsza Pomoc "

--Stworzyłem ten mod jako mój pierwszy, więc czuję pewnego rodzaju sentyment. Dodaje twarze Mirandy, Człowieka Ilzuji, Kaidana oraz dodatkowe pancerze. Także stroje swobodne. W modzie jest takze zwiększenie siły ognia Karabinu szturmowego M8 i większy magazynek. Karabin snajperski Żmija -> ulepszyłem siłę ognia( strzał zabiera tyle hp co Wdowa) i dodałem nielimitoaną amunicję

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Będę na bieżąco aktualizował listę o nowe mody, jeśli takowe znajdą mi agenci lub gdy technicy Cerberusa je stworzą

@edit: jakby były jakieś pytania, piszcie na luciusstaag@gmail.com lub jeśli macie możliwość na GG 13528012

UWAGA

Aby korzystać z modyfikacji Agentów Cerberusa, zaleca się ściągnięcie patcha do ME II w wersjii 1.01.

--------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------

WIADOMOŚCI CERBERUSA

---------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------

Textmod.beta (03-03-2010)

--Textmod to bardzo użyteczne narzędzie do podmiany tekstur gry Mass Effect 2. Jego użycie jest

proste. Do pliku dodałem najpopularniejsze " pluginy ", czyli pliki podmiany tekstur. Można dzięki nim m.in. usunąć dziwną teksturę na broni po użyciu amunicji spec. czy zmienić kolor broni a także zmienić kolor pancerza(Inferno armor i Blod dragon). Do wyszukanego pliku dodałem Readme, po ang. Połapiecie się w tym

Dzięki użytkownikowi TheNatooraxt Cerberus zdobył dostęp do wszystkich "pluginów" Texmoda. Jest tutaj. Dzięki Natoor

***********************************

Update Cerberus Information(02-03-2010)

Gibbed Save editor v25

-Jest dostępny tzw: Gibbed Save Editor, który pozwala modyfikować stany gry. Jest bardzo użyteczny i pozwala zmienić m. in. Klasę postaci, poziom, punkty talentów, imię, wygląd( nie w przypadku postaci, której twarz nie jest modyfikowana, tzw.: custom face) oraz wiele innych

Agenci dostarczyli potencjalną witrynę tej sieci, jest dostępna Tutaj

-Update News

Poradnik do Gibbed Mass Effect 2 Save Editor

Aha, agenci Cerberus przesłali mi dane dotyczące małego poradniku do Gibbed Mass Effect 2 Save Editor. Ponoć juz od nieco dawna był dostępny ale cóż...

Poradnik można znaleźć Dokładnie Tutaj. Poradnik po angielsku, ale to chyba nie problem, czyż nie?

***********************************

Update Cerberus Information

- Mass Effect 2 INI Mod Menager

Skuteczne narzędzie do modowania pliku Coalesced.ini, bardziej przyjazny niż notepad. Razem z plikiem są dostępne mody, które dodają wiele ulepszeń do gry. Używajcie jak chcecie.

---Update (04-03-2010)

Jest dostępny nowy mod do użycia z Mass Effect 2 INI mod Menagerem. Pozwala on używać mocy biotycznych i technologicznych na przeciwniku bez względu na jego pancerz/tarcze. Cóz za technologia! Wyszukajcie archiwum z Ini mod menagerem i po ściągnięciu wpakujcie go do folderu "mods" Cudowna technologia do ściągnięcia dokładnie tutaj

**************************

Update Cerberus Information

Audioextractor_rev27

--Agenci Cerberusa wyszukali w extranecie ciekawe narzędzie. Narzędzie to pozwala zimportować wszystkie dialogi mówione, dźwięki i muzyki z gry Mass Effect 2. Bardzo ciekawe. Dzięki temu urządzeniu mogę odsłuchać tego co nie tak dawno mówiłem(wykrzyczałem) do Sheparda, gdy rozwalił mi pewien przydatny statek...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy twoj Coalesced.ini jest z wersji 1.0 czy 1.01?

Domyslam sie rowniez, ze modele NPCow wymagaja 'bUseBackgroundLevelStreaming' ustawionego na 'false'? To troche ssie, bo rozwala dzwiek na Normandy.

Widze rowniez, ze dodales sporo bindow, moze warto bylo by je opiasac na forum? Poza tym mozna by nieco 'ograniczyc' ilosc bindow jesli bys polaczyl rozne funkcje np:

Bindings=( Name="NumPadTwo", Command="ToggleFlyCam | ToggleHUD" )

Wlacza/wylacza Fly Cam oraz HUD.

Albo komenda na kucanie:

Bindings=( Name="o", Command="set SFXPawn_Player bWantsToCrouch true | OnRelease set SFXPawn_Player bWantsToCrouch false" )

Aha, jeszcze jedna sprawa dotycznaca Geth Pulse Rifle. Pod [sFXGameContent_Inventory.SFXWeapon_GethPulseRifle] nie ma zadnego wpisu dotyczacego Damage=, ale gdzies tam wyczytalem(chyba wikia), ze jest on 10.8 czyli taki sam jak dla Avengera, czy zatem zmiana tej wartosci(dla Avengera) wplywa na dmg dla Pulse Rifle?

BTW:

Mozesz tez wspomniec cos o TexModzie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DjSzpaku

Rzeczywiście, plik Coalesced.ini 2.2 miał mały błąd w pliku. Zaktualizowałem to, teraz powinno zadziałać

@TheNatooratx

Mody działają bez względu na wersję gry, przynajmniej ja nie miałem żadnych problemów.

A mógłbyś mi powiedzieć, który mod teraz opisujesz?

Wiesz, mogłem troszeczkę rzeczy nie obaczyć, człowiek takze może popełnić błąd

BTW: Zbieram informacje o Textmodzie i wszystkie doń "łatki", niedługo tutaj to postawię

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sry.

Pisalem o 'Coalesced.ini v2.2', ale na dobra sprawe to moje 'uwagi' byly bardzo ogolne.

Co do wersji, to patch 1.01 bodaj podmienia Coalesced.ini na 'nowszy', przy tym zmieniajac jakies wpisy(sam gram w wersji 1.0, bo nie chce mi sie ponownie wprowadzac zmian[kiedys tam zainstaluje patch], a jesli ty masz wersje 1.01 to moga sie pojawic jakies problemy).

Aha, bindy ktore ja podalem, pochodza z 'mojego' ini. Tak tylko chcialem sporostowac jakby co.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to się cieszę że działa jak należy

[sFXGameContent_Inventory.SFXWeapon_GethPulseRifle] nie ma zadnego wpisu dotyczacego Damage=, ale gdzies tam wyczytalem(chyba wikia), ze jest on 10.8 czyli taki sam jak dla Avengera, czy zatem zmiana tej wartosci(dla Avengera) wplywa na dmg dla Pulse Rifle?

Nie, oba wskaźniki są od siebie niezależne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[sFXGameContent_Inventory.SFXWeapon_GethPulseRifle] nie ma zadnego wpisu dotyczacego Damage=, ale gdzies tam wyczytalem(chyba wikia), ze jest on 10.8 czyli taki sam jak dla Avengera, czy zatem zmiana tej wartosci(dla Avengera) wplywa na dmg dla Pulse Rifle?

Nie, oba wskaźniki są od siebie niezależne. : )

Tak sie pytam, bo w ini pod [sFXGameContent_Inventory.SFXWeapon_GethPulseRifle] nie ma zadnego wpisu dotyczacego 'podstawowych' obrazen:

DamageAI=1.0f
DamageHench=0.5f
RateOfFire=(X=1000,Y=1000)
bInfiniteAmmo=false
bInfiniteAmmo=false
MagSize=(X=40,Y=40)
LowAmmoSoundThreshold=10
TracerSpawnOffset=3.0
InitialMagazines=12
MaxSpareAmmo=(X=480,Y=480)
PrettyName=339362
IconRef=18
GeneralDescription=338230
ShortDescription=339329
GUIImage=GUI_Codex_Images.GethPulseRifle_512
SteamSoundThreshold=1
NoAmmoFireSoundDelay=0.5
AI_BurstFireCount=(X=10,Y=30)
AI_BurstFireDelay=(X=0.65f,Y=3.25f)
AI_BurstFireMovingDelay=(X=0.65.0f,Y=2.0f)
AI_AimDelay=(X=0.4,Y=0.4)

Na wiki wyczytalem, ze 'base damage' to 10.8, a jedyna bron ktora zadaje takie obrazenia to wlasnie Avenger. Zatem zastanawiam sie czy sa polaczone.

A zreszta jak bede mial chwile to sprawdze.

EDIT:

Wlasnie sprawdzilem. Zmienilem obrazenia dla Avengera(na 910.8) iGeth Pulse Rifle dostal kopa takiego, ze az mnie zabolalo.

Takze mialem racje:

GPR i Avenger kozystaja z tego samego wpisu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm....intrygujące. Dzięki że raczyłeś się tym podzielić TheNatooratx.

Myślałem ze nie są połączone, "myślałem"

Dowód na to że myślenie nie wystarcza

Trzeba będzie rozmówić się z "tymi" agentami inforamcyjnymi

@edit: Jednak wersja Coalesced ma znaczenie. 1.0 to co innego niż 1.1. By korzystać z modów, zalecam ściągnięcie patcha 1.01.

@edit2: Textmod.beta zaimplementowany do Szyfrowanej Wiadomości

A mam pytanie do osób, które ściągnęły Coalesced v.2.0

Czy działa wam twarz Illusive Mana? Z tym improwizowałem u siebie, ciekawy jestem czy działa u was

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TIM.

Link to forum Bio gdzie podane sa wszystkie dostepne 'mody' do TexModu z tegoz forum.

Dalej:

Udalo mi sie dodac ciezkie bronie dla towazyszy. Np dla Collectors Particle Beam Cannon(czy jak to sie tam nazywa) mozna dodac:

AssaultRifles=(ClassName="SFXGameContent_Inventory.SFXHeavyWeapon_ParticleBeam")

pod [sFXGame.SFXPlayerSquadLoadoutData] i wszyscy czlonkowie druzyny mogacy uzywac Assault Rifles mogla wybrac Particle Beam. Bawilem sie z tym, gdyz po dodaniu 'LoadoutWeapons_HeavyWeapons' do czlonkow druzyny(jak w twoim ini) sa problemy(szkielety nie-ludzi[Garrus, Tali, Legion, Grunt, Mordin, zapomnialem o kims? Thane i Samara dzialaja poprawnie] nie obsluguja animacji dla tego rodzaju broni i po ich dobyciu robia 'samolociki').

EDIT:

Za wczesnie sie cieszylem, dodawanie ciezkich broni w ten sposob nie dziala. Przy probie zmiany broni, czlonkowie druzyny nadal beda robic 'samolociki', jesli postac kozysta z 'nie-ludzkiego szkieletu'. Ah crap.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwilę temu ściągnąłem Coalesced 2.2 Kawał dobrej roboty, występują błędy, ale ogólnie jest to świetne. Chodzenie Tali czy Garrusem xD, albo Zbieraczem. Szkoda, że dźwięku na Normandii nie ma, ale da się przeżyć. No i w pancerzach występują błędy-pancerz się nie pokazuje (wyświetla mi tylko ubranie doktorka czy wojskowe Shepa) szkoda, że Legion ma twarz Sheparda. Wiedziałem, żeby wejść w ten temat, super mody, mam nadzieje, że błędy zostaną poprawione będe cierpliwie czekał. Tak poza tym, większość zbroi to powtarzające się ubiory swobodne, a zbroja Zbieracza po zejściu z Normandii nie działa (wyświetla się tylko zbroja bez nóg i głowy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm...Coalesced v. 2.2 jest wg mnie BARDZO niestabilny. Moi agenci także to potwierdzają. Jeśli jeszcze coś złapię, spróbuje spatchować tamten Coalesced

Co do dźwieków na Normandi parę osób z siatki informacyjnej już pracuje nad tym, zobaczymy jak to wyjdzie.

Aha, jeśli by ktoś nie wiedział jak uzywać Mod Ini menagera lub czegoś innego, pisać na forum

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O takim modzie pisał już TheNatooratx w wątku o ME.

Natomiast ja miałbym chęć na co innego... Mod, który pozwala kucać. Tzn. mod, który JEDYNE co robi, to pozwala kucać. Widziałem tam na liście gdzieś wzmiankę o kucaniu, ale że było tam jeszcze parę innych rzeczy, to się nie skuszę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze. Dodałem odpowiednie mody

-Hades Gamma STH5335

-Nieuczciwa Modyfikacja

oba dodają kucanie, zmianę kamery i coś tam jeszcze. Ten pierwszy jest z Niestabilnym odkształceniem a drugi bez żadnych dodatków(@Alaknar - przyp. Cerberus).

@edit: Zapomniałem dodać ze jeszcze jest jedna opcja. Klawiszem NUM8 można włączyć strój swobodny poza Normandią. Bardzo niezłe. Handlarz Cieni musi się teraz bardzo gniewać bowiem zdradziłem jego tajną informację

Enjoy

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wszystko jest najlepszego 'Sortu' jednak moim skromnym zdaniem "sejw edytor" byłby bardziej kompletny jeśli dodano by małą pomoc w rodzaju tabeli kolorów.... po moich ostatnich próbach wyszły takie kolorki że tylko Shrek by się ucieszył albo Japończycy w karnawale .... byłbym wdzięczny za pomoc.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie ludkowie... mam małą prośbę do tworzących mody MS 2....dajcie opcję WYŁANCZANIA zmiany kamery lub podajcie sposób dezaktywacji tegoż widoku...Caps Lock włancza mi się nieraz bezwiednie i za 'chiny' nie mogę wrócić do poprzedniego widoku, nic nie daje trzepanie po klawiaturze a jedynie wgranie quick save'a a to nieraz 'baardzo boli' kiedy trzeba wrać prze pół mapy....

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...