KMASBIn Napisano Listopad 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Listopad 7, 2009 Witam, Mam problem z grą Dragona age: Początek a mianowicie kiedy próbuje wyjść z gry to następuje ekran śmierci i po tym restart Mam najnowszego patcha 1.01 Mój komp to : system operacyjny: Windows XP Professional Dodatek Service Pack 3 procesor: Intel® Core2 Duo CPU E6550 @ 2.33GHz (2 CPUs) pamięć RAM: 2046MB RAM karta graficzna: NVIDIA GeForce 8600 GTS - 512.0 MB sterowniki grafiki: Najnowsze ze strony Nvidi karta muzyczna: Realtek HD Audio output directX: Z płyty Gry Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Evunio Napisano Listopad 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Listopad 7, 2009 Ekran śmierci?Blue screen(oto Ci chodziło)? Było coś napisane czy tylko czarny ekran i reset.Najpierw wyłącz w panelu reset kompa podczas błędu krytycznego i zanotuj to tam będzie napisane i daj to na forum . EDIT:Gra oryginał? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KMASBIn Napisano Listopad 7, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 7, 2009 Tak gra jest orginalna zamówiona na gram.pl, a co do tego komunikatu to : Microsoft ? Windows Debugger Version 6.6.0003.5 Copyright ? Microsoft Corporation. All rights reserved. Loading Dump File [C:\WINDOWS\Minidump\Mini110709-01.dmp] Mini Kernel Dump File: Only registers and stack trace are available Symbol search path is: *** Invalid *** **************************************************************************** * Symbol loading may be unreliable without a symbol search path. * * Use .symfix to have the debugger choose a symbol path. * * After setting your symbol path, use .reload to refresh symbol locations. * **************************************************************************** Executable search path is: ********************************************************************* * Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. * * * * The Symbol Path can be set by: * * using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. * * using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. * * using .sympath and .sympath+ * ********************************************************************* Unable to load image ntoskrnl.exe, Win32 error 2 *** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe Windows XP Kernel Version 2600 (Service Pack 3) MP (2 procs) Free x86 compatible Product: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTS Kernel base = 0x804d7000 PsLoadedModuleList = 0x8055d720 Debug session time: Sat Nov 7 12:15:53.359 2009 (GMT+1) System Uptime: 0 days 1:40:57.065 ********************************************************************* * Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. * * * * The Symbol Path can be set by: * * using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. * * using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. * * using .sympath and .sympath+ * ********************************************************************* Unable to load image ntoskrnl.exe, Win32 error 2 *** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe Loading Kernel Symbols ................................................................................ .......................................... Loading User Symbols Loading unloaded module list .......... Unable to load image nv4_disp.dll, Win32 error 2 *** WARNING: Unable to verify timestamp for nv4_disp.dll *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for nv4_disp.dll ******************************************************************************* * * * Bugcheck Analysis * * * ******************************************************************************* Use !analyze -v to get detailed debugging information. BugCheck 10000050, {e5135a48, 0, bd1c4b36, 1} ***** Kernel symbols are WRONG. Please fix symbols to do analysis. ************************************************************************* *** *** *** *** *** Your debugger is not using the correct symbols *** *** *** *** In order for this command to work properly, your symbol path *** *** must point to .pdb files that have full type information. *** *** *** *** Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not *** *** contain the required information. Contact the group that *** *** provided you with these symbols if you need this command to *** *** work. *** *** *** *** Type referenced: nt!_KPRCB *** *** *** ************************************************************************* Probably caused by : nv4_disp.dll ( nv4_disp+1b2b36 ) Followup: MachineOwner --------- Dodam że jeszcze dziś rano instalowałem od nowa sterowniki do karty graficznej Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alaknar Napisano Listopad 9, 2009 Zgłoś Share Napisano Listopad 9, 2009 Spróbuj odinstalować sterowniki do karty graficznej i sprawdzić czy z komputera na 100% zniknął plik nv4_disp.dll. Jeśli tak, instaluj nowe. Jeśli nie - skasuj go ręcznie i dopiero zainstaluj nowe. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KMASBIn Napisano Listopad 10, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 10, 2009 Zrobiłem tak,ale to nic nie daje Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oja1991 Napisano Listopad 11, 2009 Zgłoś Share Napisano Listopad 11, 2009 mam to samo na gf8600 gt ale czasami takze w trakcie gry wystepuja artefakty reinstalacja sterowników nie pomogła, zmiana na starsze również :C [edit] pomogła zamiana sterowników na 182.50 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...