Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Haufos

Dobra karta pod AGP.

Polecane posty

Edit: Dowiedziałem się nowej rzeczy o moim kompie i treść tematu musi ulec zmianie :P zapraszam na dół tematu.

Witam!

Chciałem zapytać o najbardziej opłacalną, a zarazem wydajną kartę graficzną pod AGP. Nie znam się na tych kartach, a przewodnik po sprzęcie nie obejmuje najnowszych Radeonów... Piszcie, czy np. Rad 3850 jest dużo gorszy od serii 4xxx (a w efekcie mniej opłacalny), która karta z najnowszej rodziny jest najciekawsza etc. Najchętniej porównałbym to sobie na wykresie pokazującym jak dobre karty pod AGP spisują się w grach, ale niestety nic takiego nie znalazłem... Tak więc proszę was o pomoc.

Moja aktualna karta graficzna to Radeon x1600 Pro.

PS. Nie mam możliwości przejścia na PCI Express ze względu na oszczędności. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od podania konfiguracj, procesor pamiec, zasilacz. Malo ktory komputer oparty na plycie ktora ma AGP, nadaje sie dla tak mocnej karty jak 3850, zeby taki zakup mial jakis sens powinienes miec co najmniej Athlon'a 64 taktowanego jak 3800+ lub P4 3,6GHz, 2GB pamieci i solidny zasilacz. HD4650 bedzie mial mniejsze wymagania ale wszystko zalezy od tego co masz. Dodam ze za 500zl mozna juz powaznie zmodyfikowac komputer i otworzyc sobie droge na dalsze tanie efektywne zmiany konfiguracji

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Moja konfiguracja po krótce to: Pentium d920@3.2GHz, Ram 4GHz Corsair 800MHz, Zasiłka Chieftec 560W. Myślę że spełniam Twoje wymagania :) Tak więc co się lepiej do tego nada?

A i dzięki za szybkie odpowiedzi :D

Edit: Aha a co z nowością, Radeonem 4670? PowerColor niedawno wydał... Wiecie coś o niej? Pytam, bo to najdroższa karta pod AGP (i to zdecydowanie, ok. 500zł), ale cena nie zawsze idzie w parze z jakością :|

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach