TomcioM Napisano Grudzień 14, 2021 Zgłoś Share Napisano Grudzień 14, 2021 (edytowany) Więc tak. Chciałem dołożyć do swojego HP Pavilion drugi dysk SSD. Zakupiłem, Odkręciłem obudowę lapka, wyjąłem zaślepkę, podłączyłem dysk i skręciłem. Laptop się nie uruchamiał. Znajomy co robi przy takich rzeczach stwierdził, że dokupiony dysk jest dobry, ale prąd na oba dyski nie idzie- nie odpala się system. Lapek poszedł na gwarancję (wyjęty dodatkowy dysk) i wrócił z adnotacją o wymianie wadliwej płyty głównej. Pytanie- co dalej? Laptop i owy dysk polecił mi inny znajomy (ma obie rzeczy identyczne), który był zdziwiony, że tak się stało. Ten drugi stwierdził, ze musiało być coś ferelnego z płytą główną, skoro serwis wymienił ją na gwarancji i teraz nie powinno się nic stać przy montażu tego dysku- ale wiecie- "rób na własne ryzyko". Sam nie wiem co z tym fantem zrobić, bo dodatkowe miejsce by się przydało, ale jak znowu walnie i tym razem gwarancja (do marca 2022) tego nie uzna? Edytowano Grudzień 14, 2021 przez TomcioM Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cali Napisano Maj 16, 2022 Zgłoś Share Napisano Maj 16, 2022 (edytowany) Gwarancja po wymianie wadliwej części zawsze jest przedłużona o 6 miesięcy na cały laptop. Montuj dysk w tym okresie. Edytowano Maj 16, 2022 przez cali Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mondziu Napisano 15 Styczeń Zgłoś Share Napisano 15 Styczeń (edytowany) Jeśli sam wprowadzałem zmiany w sprzęcie i przestał działać, to straciłem gwarancję? Da się to jakoś obejść? Naprawa komputerów to dla mnie hobby. Tym razem nie poszło. Narobiłem sobie problemów, czy jednak nie ma się czego obawiać? Nie zauważą? Edytowano 13 Luty przez mondziu Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...