Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Alaknar

Gamepad do 150 zł

Polecane posty

Witam!

Chciałbym sobie kupić jakiś dobry gamepad, z dwiema gałkami analogowymi, coś jak ten od iksklocka 360. I tu pojawia się pytanie - który?

Będę bardzo wdzięczny za wszelkie podpowiedzi, bo w kwestii gamepadów jestem totalnie zielony. Ew. jeśli ktoś pamięta, w którym CD-A był artykuł o padach w Sprzęcie, to też poproszę i już sobie jakoś poradzę. ; )

Z góry dzięki za odpowiedzi!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam zwykłego pada od Xboxa. Tylko uważaj jaką wersje kupujesz. Bo jest przewodowa (do X i PC), bezprzewodowa (tylko do X) i bezprzewodowa z specjalnym odbiornikiem do PC w czerwonym pudełku ( na X też oczywiście działa). Ewentualnie Logitech ChillStream.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o pady podobne do tego od Xboxa to wydaje mi się, że zbyt dużego wyboru nie masz. Tak jak mówi mic_m3: albo pad identyczny jak ten od X, albo Logitech Chillstream. Chłodzenie dłoni podczas gry wydaje się ciekawym pomysłem, ale nie wiem jak to wygląda w praktyce.

Oprócz tego możesz jeszcze poszukać jakiegoś pada podobnego do dualshocka od PS. Tutaj jest kilka padów od Logitecha: Dual Action czy Rumblepad w wersji przewodowej i bezprzewodowej.

Ew. jeśli ktoś pamięta, w którym CD-A był artykuł o padach w Sprzęcie, to też poproszę

W CDA 06/2008 tematem numeru były kontrolery dla graczy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nie ufam kontrolerom, które działają, a nie mają kabla... No i to chyba nie wpływa najlepiej na czas reakcji, prawda?

W CDA 06/2008 tematem numeru były kontrolery dla graczy.

Wielkie dzięki! Właśnie tego numeru nie mogłem znaleźć... : )

EDIT: