Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

opti

Rozwiązany: Monitor LCD 21/22" do 600-700 zł

Polecane posty

Witam, zamierzam kupić monitor LCD, najlepiej 21 ( może i 22 cale ) w cenie jaką podałem w temacie... i zwracam się z prośbą do Was, ponieważ w temacie monitorów LCD jestem zupełnym laikiem. Monitor ma służyć przede wszystkim do grania, z niskim czasem reakcj itp. Czekam na wasze propozycje, komentarze, opinie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ten ASUS wydaje się dobrym rozwiązaniem, ale paru użytkowników narzeka na to, iż już po otwarciu z pudełka były martwe pixele, albo popsuł się po kilku minutach użytkowania. A co myślicie nad NEC albo iiyama?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nec i iilyama to monitory z wyższej półki - świetne jakościowo marki gwarancją dobrych podzespołów..co nie zmienia faktu, że godny polecenia jest też Samsung z serii T - np. T220 (sam używam T190).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ten ASUS wydaje się dobrym rozwiązaniem, ale paru użytkowników narzeka na to, iż już po otwarciu z pudełka były martwe pixele, albo popsuł się po kilku minutach użytkowania. A co myślicie nad NEC albo iiyama?

Zawsze istnieje takie ryzyko, co do martwych pikseli to zdaje się, że standardowo sprawdza się to w sklepie, w moim egzemplarzu wszystko ok, może miałem szczęście :D

Jak się rozglądałem za monitorem większość osób sugerowała produkty samsunga, stanęło na asusie ze względu na cenę :whistling:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz ostatnie, co jest z nich ważniejsze ? :) Np jeśli jeden monitor będzie miał czas reakcji 2 ms i kontrast 1:10000, a drugi monitor będzie miał czas reakcji 5 ms a kontrast 1:20000 to który jest lepszy ? :)

Jaka jest standardowa rozdzielczość dla monitorów panoramicznych 24'' ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla monitorów 24" standardem jest 1920x1200.