Benodkk Napisano Wrzesień 26, 2018 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 26, 2018 Witam, przy uruchomieniu laptopa wyskakuje błąd RunDLL brak wpisu:shadowplayonsystemstart. Mimo to wszystko działa normalnie. Laptop jest praktycznie nowy, zakupiony na początku września. Chociaż wszystko działa tak jak trzeba to czy ten komunikat oznacza, że trzeba coś naprawić? Proszę o pomoc. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sabaru Napisano Wrzesień 26, 2018 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 26, 2018 W którym momencie ten komunikat się pojawia, przed włączeniem systemu (zanim widzisz pulpit) czy już pow łączeniu? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benodkk Napisano Wrzesień 26, 2018 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 26, 2018 Komunikat pojawia kilka sekund po włączeniu systemu na pulpicie. Nawet jak nic nie zrobię to on pojawia się automatycznie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikaelDorren Napisano Wrzesień 26, 2018 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 26, 2018 Shadow Play: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/geforce-experience/shadowplay/ Albo prze/doinstaluj oprogramowanie, albo je wywal. Ewentualnie wyłącz uruchamianie jego przy starcie systemu. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benodkk Napisano Wrzesień 26, 2018 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 26, 2018 Okej i po problemie dzięki. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikaelDorren Napisano Wrzesień 30, 2018 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 30, 2018 Problem rozwiązany, więc temat zamykam. W razie potrzeby otwarcia tematu, autor jest proszony o kontakt przez PW z którymś z aktualnie obecnych na forum moderatorów. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...