Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

bartosznorbert

Rozwiązany: Gothic 2 / Noc Kruka v2, ilość punktów wymagania do zwiększania umiejętności

Recommended Posts

Tak , przy wyższych wartościach danej umiejętności 1 punkt np siły kosztuje 2 punkty nauki (czy jak to się nazywało ;) )

Tak tylko, że z rozwojem danej umiejętności kosztuje coraz więcej od 1 aż do 5 punktów nauki za 1 pkt.

Link to comment
Share on other sites

bartosznorbert

Nie, nie ; ) Etapy gry nie mają nic do rzeczy.

Dokładne progi znajdziesz w instrukcji :) Nie pamiętam ich na pamięć ale działa to mniej więcej tak..

Jeśli nauczysz się siły do 30 i będziesz dawał 5 PN za 5 pkt siły to od 30 będziesz dawał 10 PN za 5 pkt siły ; )

Link to comment
Share on other sites

Jeśli nauczysz się siły do 30 i będziesz dawał 5 PN za 5 pkt siły to od 30 będziesz dawał 10 PN za 5 pkt siły ; )
Mhm więc warto przy końcu progów (np. 29) dodać sobie 5 pkt - zapłacimy 5PN , miast 9 :<
Link to comment
Share on other sites

Dokładne progi znajdziesz w instrukcji :) Nie pamiętam ich na pamięć ale działa to mniej więcej tak..

Jeśli nauczysz się siły do 30 i będziesz dawał 5 PN za 5 pkt siły to od 30 będziesz dawał 10 PN za 5 pkt siły ; )

Prościej rzecz ujmując, koszt zawsze wzrasta o 1 co 30 poziomów danego atrybutu.

Link to comment
Share on other sites

Kurczę, ile można gadac na temat głupich mnożników? Może żeby zakończyć temat napiszę ile dokladnie wynosi koszt rozwoju w pm:

10-30 - 1 PM

31-60 - 2 PM

61-90 - 3 PM

91-120 - 4 PM

>120 - 5 PM

Z tym że powyżej 200 siły nikt nas nie nauczy (oczywiscie pozostają miksturki), tak samo many powyżej 300 (Pyrokar wymięka... najśmieszniejsze jest to że pewne zaklęcie wymaga DOKŁADNIE 300 many - zmniejszenie potwora z runy...).

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...