Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Mavi

Rozwiązany: Problem z nagłym wzrostem zużycia procesora podczas grania

Polecane posty

Witam. Pisałem poprzednio temat o tym samym problemie, lecz sądzę, że nie podałem wszystkiego co ważne. Na początek mój sprzet:

Procesor: Intel(R) Pentium(R) CPU G3460 3.50 GHz 3.50 GHz

Ram: 8GB

System: Windows 10 64-bit

Karta Graficzna: NVIDIA GeForce GT 730

Problem polega na tym, iż podczas grania, bądź używania programów takich jak np. OBS zużycie procesora wzrasta do niemalże 100%, ale to tylko w momencie kiedy gra jest "na widoku". W momencie kiedy zminimalizuję grę (na screenie wota) to nagle zużycie procesora spada, aż do 2-5%. Nie mam zielonego pojęcia na czym może polegać problem, być może z podanych przeze mnie screenów ktoś dojdzie do wniosku, co może być nie tak. Wspomnę tylko, że mam 13 lat, więc nie znam się na temacie komputerów tak bardzo jak wiele użytkowników tego forum. Bardzo proszę was o pomoc w tej sprawie, jest to bardzo denerwujący problem, bo nie mogę sobie normalnie pograć w moje ulubione gry, a jedyne co działa bez większych problemów to przeglądarka, youtube, facebook i inne strony. Byłbym niezmiernie wdzięczny, gdyby ktoś nawet spróbował mi pomóc w jakikolwiek sposób. Dziękuję. Pozdrawiam 

Mavi

 

Zrzut ekranu (2).png

Zrzut ekranu (3).png

Zrzut ekranu (4).png

Zrzut ekranu (5).png

Zrzut ekranu (6).png

Zrzut ekranu (7).png

Dodatkowe screeny:

5a7ef74191cfb_Zrzutekranu(8).thumb.png.73037ec1e082b91c0ae46c4a6ec2fd0e.png5a7ef749595df_Zrzutekranu(9).thumb.png.5f78b3ee77a29bc28cfa93b9522b3254.png

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyny ewentualny problem jaki widzę na screenshotach, to że coś zjada kilkanaście procent procka i nie widać co to jest. Zużycie przez WoTa wydaje się dość normalne przy dwuwątkowym, nie za mocnym procku. Jak grałem na podobnym, to same gry potrafiły zżerać ponad 95%.

Link do komentarza