Skocz do zawartości

[3500] Nowy komputer do grania/przerabiania zdjęć + oddzielnie Monitor


Szewacris

Polecane posty

Dzień Dobry!

 

Na święta chcę kupić sobie komputer, który będzie przeznaczony do grania (Wiedźmin, Battlefield) oraz do obróbki zdjęć(Photoshop, Lightroom).

Niestety mój laptop już tego nie potrafi udźwignąć, więc proszę was o pomoc. Nie znam się za bardzo na tym, więc nie chciałbym, aby polecono mi mokre zboże ;)

Budżet na komputer (skrzynię) wynosi max 3500zł. Kupno podzespołów - przez internet, nie ma dla mnie problemu, wolałbym skrzynię, o monitorze zaraz dopiszę. 



Oraz druga część tematu - Monitor. Nad jakim monitorem warto się zastanowić? Kwota do 1500zł.

Jaka marka, na co zrócić uwagę? Czy ma być prosty czy zakrzywiony? Ile cali? (preferowałbym troszkę większy monitor).

 

Z góry dziękuję wszystkim za pomoc i życzę wesołych świąt :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś wypełnić ankietę?

15 minut temu, Szewacris napisał:

Ile cali? (preferowałbym troszkę większy monitor)

Większy niż? W takim budżecie mógłbyś myśleć o standardowych 24'' i FullHD, 27'' i FullHD (warto zobaczyć takie połączenie na żywo, bo niektórym przeszkadza wielkość pikseli), 29'' UWHD (21:9), bądź 25'' WQHD (tu z kolei piksele mogą być trochę małe, niestety na sensowne 27'' raczej nie starczy budżetu).
Czy ewentualny transfer części funduszy z monitora na skrzynkę wchodziłby w grę?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Cena komputera - 3500zł, cena monitora do 1500zł. Istnieje możliwość przeniesienia do 300zł z funduszu na monitor na np. obudowę. (Komputer biorę ja, monitor kupuje moja druga połówka, dlatego nie ma stricte możliwości przeniesienia tych 300zł do puli 3500zł).
  • Zestaw z wliczoną obudową. Patrz punkt wyżej.
  • Może - nie musi. Mogę uzyskać system Windows 7 lub 8 z uczelni.