Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Stalkerkiel

Kamera/rejestrator do samochodu

Polecane posty

Witam, od pewnego czasu pracuję jako przedstawiciel handlowy i przyznam, że dość dużo muszę jeździć po mieście i do tego własnym autem. Przechodząc do rzeczy: chciałbym nagrywać obraz z jazdy w  dobrej jakości, ale nie zależy mi na takich pierdołach jak wbudowany GPS itp. Budżet powiedzmy 300 zł. Ktoś ma jakiś dobry, sprawdzony sprzęt ? Z góry dzięki za pomoc ;)

PS mam nadzieję, że to dobre miejsce na taki temat...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze dziwi mnie że ludzie zamiast pytać na forach o danej tematyce lub pokrewnej (np. samochodowej) to pytają na tych których po prostu mają konto. Przecież ktoś się może nie znać, zobaczy opinię w ceneo albo usłyszy że wujek Zdzisiek ma i sobie chwali (tyle że uruchamia nawigację raz na 2 lata) i doradzi ci źle. Znajdzie się drugi który to powtórzy i za radą tych dwóch kupisz szrot.

 

Dobry wideorejestrator nagrywa wyraźnie w nocy w terenie zabudowanym, gdy w świetle latarni najsłabiej widać tablice. Rozdzielczość jego obiektywu jest faktyczna a nie interpolowana - jest różnica między FHD dobrej firmy a chinola. Nagrywa z minimum 30 klatek na sekundę na WSZYSTKICH rozdzielczościach (niektóre nagrywają 30 tylko w niższych a w HD i FHD jest 20 lub nawet 15) Ponadto posiada G-sensor, który w sposób ciągły nagrywa przeciążenia, czyli moment kiedy ty wciskasz pedał hamulca - czasem może być to decydująca rzecz która przechyli szalę w sądzie. 300zł to IMO za mało, dobre rejestratory zaczynają się w kwotach 400zł i wyżej. Nie podam modeli bo nie jestem ekspertem, nie chcę siać dezinformacji. Wiem że np. rejestratory firmy Blacksys często goszczą w rankingach na wysokich miejscach. Ale radziłbym pogooglać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników