Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Skarga

Dobra mysz za ok 50 zł, w którą nie wchodzi kocia sierść

Polecane posty

mam myszkę Logitech M500, w którą notorycznie włażą kocie włosy (2 sierściuchy na małym metrażu)

szukam czegoś sensownego, bo irytacja ostatnio sięga zenitu. próbowałem rozkręcić mysz, by wyczyścić i coś chyba siadło...

nie znam się kompletnie na myszach, nie bardzo czaję o co chodzi z DPI itd, chciałbym po prostu, by mysz działała stabilnie, bez zacinek, zarówno gdy pracuję w Photoshopie, jak wtedy gdy gram w RPGi

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kebab84 Jak można doradzać komukolwiek V-tracka? I to jeszcze gościowi z Photoshopem (facepalm :wallbash:)

Ten Tracer może być, obczaj jeszcze Microsoft Optical Mouse 200, Zalman ZM-M200,. Do photoshopa polecam przyczaić się na allegro albo obserwować biedronki w mieście i kupić Wacom ONE w wersji S za 120zł albo w wersji M za 150zł. W tej cenie to produkty bezkonkurencyjne, warte każdej złotówki jeżeli regularnie siedzi się przy Photoshopie/Gimpie

 

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, Panowie, wziąłem Tracera. Photoshopa używam od czasu do czasu do fuch / prostych zadań. Żaden ze mnie profesjonalista, w myszce nie chodzi dla mnie o to, by była nie wiadomo jak precyzyjna, ale żeby się nie zawieszała. Technologia v-track wydaje mi się jednak o tyle dobra, że tam nie mają gdzie wchodzić kocie kłaki...

Dzięki, Panowie, wziąłem Tracera. Photoshopa używam od czasu do czasu do fuch / prostych zadań. Żaden ze mnie profesjonalista, w myszce nie chodzi dla mnie o to, by była nie wiadomo jak precyzyjna, ale żeby się nie zawieszała. Technologia v-track wydaje mi się jednak o tyle dobra, że tam nie mają gdzie wchodzić kocie kłaki...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach