Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Mack

Rozwiązany: Pomoc z kupnem PS4

Polecane posty

Witam wszystkich

Jak w temacie planuje najpóźniej do końca przyszłego miesiąca kupić PS4, z racji tego chciałem poradzić się drogich forumowiczów w paru kwestiach.

Zacznijmy może od tego że jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o konsole, dlatego z góry przepraszam jak moje pytania będą czasami śmiesznie dziwne. Poczytałem trochę w necie, ale wolę jeszcze żebyście Wy mi wytłumaczyli pewne sprawy które pozwolą mi się cieszyć w pełni kupnem tego sprzętu.

Po pierwsze sam zakup konsoli, zamierzam nabyć wersje z 1TB dyskiem. Oczywiście nie będe się pytał o to, jaki zestaw wybrać, bo to kwestia gustu z jaką grą, czy z jednym padem czy z dwoma.

Ale powiedzcie mi proszę, czy są różne nazwijmy to modele, wersje ? Chodzi mi o to czy wszystkie są równo dopracowane, czy na przykład niektóre się grzeją bardziej. A może pewne modele mają problemy z dyskiem, wolno chodzi i tak dalel ?

Druga kwestia dotyczy już sprawy po kupnie konsoli, jak już ją odpale. Jak to wyglada w praktyce, bo kupno gier i tak dalej to sprawa oczywista. Ale jak się ma sprawa z zakładaniem konta, bo rozumiem że muszę konto założyć, po czym moje pytanie, czy da się grać, nazwijmy to "żyć" w tym całym społeczeństwie PS4 ;) bez opłat, abonamentu ? Czy muszę założyć konto i opłacać ten abonament żeby w pełni korzystać z usług konsoli ?

Z góry dziękuje Wam za odpowiedzi i w sposób przystepny dla laika wyjaśnienie mi tego wszystkiego.

Oczywiście jeżeli macie jeszcze jakieś rady dla mnie, coś co może mi się przydać to piszcie śmiało. Bede bardzo wdzięczny za nakreslenie mi tematu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS4 masz w zasadzie jeden model, natomiast dyski są wymienialne.