Skocz do zawartości

Team Fortress 2


mateusz(stefan)

Polecane posty

Z tego co wiem i widzę, ludzie sprzedają go za 10-12 kluczy.

Mógłby ktoś powiedzieć skądś wziąć te czapki? Wszyscy mówią o achievementach, ale chodzi tylko o ten związany z TF, czy jakikolwiek? Wiem też, iż może wypaść podczas craftingu węgli.

@down

IMO, Ebenezer strasznie brzydki. Po co kolejny cylinder dla wszystkich klas? Ja tam mam dosyć cylindrów, robi się tego pełno, jak czapek z daszkiem.

Ale taki B.M.O.C... Mm... ^^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,6k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Ja mam tylko dwa pytania z stylu co lepsze: dupalacz czy odtłuszczacz, Czarna Skrzynka czy Wyrzutnia Wolności? W tym drugim przypadku to na razie gram Wyrzutnią, po prostu jest dla mnie lepsza i wygodniej się nią gra, w Czarnej Skrzynce nie podobał mi się mały magazynek, chociaż równy Wyrzutni, to jednak... jakby jest bardziej odczuwalny niż w Wyrzutni. Aczkolwiek nadal sam nie wiem, co wybrac. Co do broni dla Pyro, to jeszcze tego nie mam, ale kolega ma mi dac jeden z nich i nie wiem który :x

Tak poza tym to gram głównie Skautem, Snajperem i Demomanem, uczę się grac Spy'em i Soldierem.

Nick na Steam: Kaaaaaaczuch

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, to wszystko inne taktyki są. ^^

Odtłuszczacz, Rezerwista i Gasitopór (czy jak to się teraz nazywa. Topór pokryty drutem kolczastym) stanowią zabójcze połączenie. Szybsza zamiana broni - możesz wroga podrzucić i postrzelić z Rezerwisty (kryty!), albo podpalić i szybko zmienić na gasitopór, po czym też ubić (kryty!). Ja np. nie lubię tej taktyki, bo mi nie idzie. Choć czasem się przyznam, przydaje.

Dupalacz (Jeez... Rozumiem, to dobre tłumaczenie Backburner, ale... jakoś po angielsku wszystko brzmi lepiej. A dalej gram po polsku. =/ ) to jeszcze co innego. Nieco większe obrażenia nie robią róznicy. Ale jeśli znasz mapy, wiesz, jak zajść kogoś od tyłu (lub po prostu będziesz kogoś okrążać), to można całkiem fajne wyniki osiągnąć. Ja właśnie z tym śmigam.

Jeśli daje Ci broń kolega - jeśli masz dużo achievementów Pyro, ew. szybko je nabijesz - przy 3 kamieniu milowym dostaniesz Dupalacz za darmo, więc bardziej warto wziąć Odtłuszczacz. Ew. Poproś go o wypożyczenie obu, a potem oddasz. :D

Co do żołnierza:

Wyrzutnia wolności ma szybsze rakiety, przyznam, wydaje się, jakby magazynek był większy. Jednak dla mnie Czarna Skrzynka rządzi. Trafienie regeneruje życie, co niezwykle się przydaje, bo uciekając od armii przeciwnika z końcówką hp można trafić pomiędzy nich i się ładnie podleczyć. Acz Wyrzutnia też zła nie jest. Chociaż wolę Black Boxa.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MathRaven27:

Najpierw o Rezerwistę i Gasitopór trzeba zadbac :) Przy lagach, jakie mam na moim kompie to raczej sprytnej taktyki się nie wymyśli, aczkolwiek wygląda na całkiem skuteczną. Jednakże wezmę domniemanego "Backburnera", chociaż mam jeszcze takie pytanie, masz tą broń dla Pyro z najnowszego zestawu? To czy ona jest skuteczna? Osobiście mało się znam na Team Fortress i wolę spytac kogoś bardziej obeznanego :D

Co do Wyrzutni Wolności i Czarnej Skrzynki, wszyscy koledzy doradzali mi właśnie Czarną (ale fart, był to pierwszy przedmiot jaki zdobyłem :O), ale mi coś wygodniej się gra właśnie Wyrzutnią. Czarna Skrzynka jest dla mnie słaba na bardzo długie dystanse, a właśnie tak gram Soldierem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj odbić Celny Strzał/Direct Hit! Praktycznie nie do odbicia(no chyba, że ktoś ma refleks Spidermana).

Osobiście dla Pyro używam zestawu podanego wyżej. Odtłuszczacz/rezerwista/poskramiacz płomieni naprawdę potrafią napsuć krwi, bo zarówno Odtłuszczacz jak i Rezerwista zwiększają szybkość zmiany broni.

A dla żołnierza używam czarnej skrzynki. Jak dla mnie najlepsza broń dla tej klasy, bo nawet jeśli trafisz w miejsce, gdzie jest pusto, a jakimś cudem przywróci Ci życie to tam jest spy. ^^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nah, nie używam Detonatora. Ja raczej: miotacz-flarownica-Axtinguisher. Ostatnio sprawiłem sobie nawet Strange :laugh:

Poza tym, jest +25% self dmg, tak więc raczej średnio opłacalny taki byłby skok.

Do skakania jest Sticky Jumper, o:

A odn. Soldiera, to zastanawiam się, czy nie zacząć używać normalnej rakietnicy zamiast Black Boxa. Ta jedna rakieta jest sporą różnicą, a bonus 15HP przy trafieniu aż taki duży nie jest.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie, nie dyskusja o to jaka broń jest lepsza jest bez sensu bo jak ktoś ma celne oko to bierze Celny strzał a jak ktoś łatwo daje się ubić to bierze black boxa oczywiście soldem.A do broni pyrki to zależy dupalacz jest do pułapek (czasami nawet słyszysz na serwie ,,TO PUŁAPKA") a jak szybka exterminacja na zbliżenie i kryty polecam odtłuszczacz z skrzynką czy tam siekierka z drutem kolczastym.To wszystko zależy od stylu gry i nie powinno się zadawać takich pytań (jak chcesz to pytaj ale dostaniesz mieszaną odpowiedź) .Tak więc popróbuj, a sam się przekonasz.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wy też macie takie problemy, że nie może zapamiętać ustawionej rozdzielczości? Co ustawię na 1400x900 to po następnym uruchomieniu gry wraca mi do 1240x1024. Nie wiem, z czym to jest związane.

A tak to gra jest przednia. Obecnie gram Grubym - mam zamiar nim zdobyć 10 osiągnięć by zdobyć jedno osiągnięcie, które da mi kanapkę ;) Potem spróbuję zagrać medykiem - muszę go w końcu ogarnąć.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to bym chciała kiedyś Szpiega ogarnąć. Tak porządnie. Mimo że granie nim nie jest przesadnie trudne - ludzie, będąc pochłonięci walką, często nie zauważają, że ktoś kręci się za nimi (dobra, to też zależy od poziomu graczy, no... I ilości Pyro). Wkurzanie Snajperów i Inżynierów jest całkiem zabawne, muszę przyznać. ;] Pamiętam raz jedną rundkę, gdzie w przeciwnej drużynie było wielu Snajperów. Zmieniłam się więc w Spya i ruszyłam ich dźgać. Kiedy już udało mi się ubić kilka razy tych samych graczy, ci zaczęli się pojawiać z razorbackami. Cwane bestie.

W każdym razie dla mnie niemałym wyczynem jest zasapowanie sentry, dispensera i ubicie Inżyniera w jednej chwili, podczas gdy niektórzy robią to z zamkniętymi oczami. Prędzej to mnie Engie pacnie kluczem lub zastrzeli czymś i tyle z tego będzie. :3

No nic, pozostaje tylko ćwiczyć i nabierać wprawy. ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E szpieg nie jest wcale taki trudny.Czy sapujesz sentry z engiem to zależy od enga czy jest na tyle ogarnięty i wie, że najpierw zabija się spy.Bo jak pojawisz się za engiem zasapujesz działko on zacznie je naprawiać a ty DŹG OD NATURY i sapujesz całą resztę to i działko z głowy i eng z głowy takie 2 w jednym.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I murdered your toys as well.

Szpieg to dla mnie jedna z ulubionych klas. Odnalazłem granie nią jednym z najbardziej satysfakcjonujących przeżyć TF2-owych. Co prawda, wszystko zależy od mapy-na takim 2forcie za dużo backstabów nie nałapiesz (no chyba, że będziesz po właściwej stronie mostu podczas walnej bitwy :wink: ), ale na Harvest czy Badwater to sama przyjemność wpaść.

A na Razorbacki mamy Ambassadory. Jak dla mnie, jedyny "tru" pistolet dla Szpiona-trafienie w nieruchomy cel nie przysparza raczej zbyt wielu trudności, a bywa, że czasem zownujesz goniącego cię Pyro :tongue:

@up-ten tryb to Prop Hunt. Ja również polecam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up - co do tego, czy jedyny, to śmiem polemizować. Po pierwsze, L'etranger - Pistolet ten ma dużą wartość, jako broń setowa. Kompletny Saharan Spy może mocno namieszać, ze względu na wyciszone "odcloakowanie". Poza tym bonus ileś tam do niewidzialności za strzał też się potrafi przydać.

Revolver - hmm, może to subiektywne odczucie, ale to właśnie on wydaje się być najcelniejszy z broni Spy'a (pomijając oczywiście pierwszy strzał Ambassadora). Obrażenia są raczej niezłe, a sama broń jest bardzo "klasyczna"

Enforcer - nie lubię go. Jest on STRAAAAAAASZNIE OP, naprawdę dziwię się, że Valve go jeszcze konkretnie nie znerfiło. Obrażenia są co prawda zauważalnie wzmocnione, aczkolwiek wydaję mi się, że jest on mniej celny, niż standardowy.

Diamondback - broń dodana na siłę. Crity po zniszczeniu konstrukcji mogą się przydać, ale głównym celem spy'a jest raczej eliminacja kluczowych jednostek przeciwnika. Oczywiście - niszczenie sentry też jest ważne, ale... nie jest tak częste. Broń ta byłaby naprawdę interesująca, gdyby crity pojawiałby się np. po backstabie, albo też co dwa, by broń nie stała się od razu OP.

I wreszcie Ambassador. Szczerze mówiąc, sam go używam, aczkolwiek mam zastrzeżenia. Headshot IMO powinien zabijać jednym strzałem słabsze klasy - dobrze by było, gdyby jego obrażenia wzrosły do 125 (zabija Snipera, Scouta, Engiego i wrogich Spy'ów), wtedy broń stała by się prawdziwie zabójcza (a przynajmniej bardziej, niż jest teraz).

Co do zabijania Sniperów - oczywiście, z daleka Ambassador jest najlepszy, ale z bliskiej odległości nie ma to zbyt wielkiego znaczenia. Sniper nie zdąży raczej "odscopować", odwrócić się, i zabić nas, gdy stoimy za nim i strzelamy prosto w plecy. 3 strzały z Revolveru wystarczą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up-polemika jak najmilej widziana, jednak z Ambassadorem raczej chodziło mi o eliminowanie wrażych Snajperów z Razorbackami,i zminimalizowanie szansy odwetu. Headshot zabiera 102HP, wystarczy potem jeden strzał gdziekolwiek, by wróg padł. Nikt nie ma takiego refleksu, by zareagować. Oczywiście, kilka strzałów ze "zwyklaka" jest porównywalne, poza tym, miałem kilka sytuacji, gdzie wróg nawet nie zorientował się, że tarcza została zniszczona, bo tak skupiony był na Scoucie/innej szybkiej klasie :tongue:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj pierwszy raz pod ługiej przerwie zagrałem na jakimś polskim serwerze. Więcej tego błędu nie popełnię, po pewnym czasie moim oczom ukazał się taki widok . Dlaczego ludzie robią coś takiego? Jakiekolwiek próby tłumaczenia im, że taki skład na ataku nie ma prawa zadziałać spełzają na niczym.

Ale za to pozwoliło mi to wypróbowanie techniki uber train, marudzenie drużyny przeciwnej było bezcenne.

--

Co do grania szpiegiem, jakoś nie mogę przekonac się do tej klasy, głównie dlatego, ze to ona jest najtrudniejszą klasą do ogarnięcia. Jednak preferuję zabawę snajperem, tak jak pisaliście razorback jest bezużyteczny na serwerach z ogarniętymi graczami. Tarcza nawet bardziej przeszkadza niż pomaga, gdy jej niema większość szpiegów podchodzi i w chwili w której stają się widzialni można jeszcze zareagować (jak człowiek się wsłuchuje to dźwięk pojawienia się jest dostatecznie głośny) i ochronić się przed backstabem.

-

Są przepisy na nowe bronie dla pyry?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szpieg ma to do siebie, że gra się nim całkowicie inaczej niż całą resztą klas.Ja polecam dead ringer (po polsku dzwon zmarłego szpiega) jako jeden z najleszych zegarków długo nie mogłem się do niego przekonać ale w końcu jest to dla mnie jeden z najbardziej niezawodnych zegarków.Pozwala ci atakować grupy i zdobyć backstaba i nie narażać się na atak bo nawet jak zauważą to szybkie włączenie dzwonu zmarłego pozwoli ci przeżyć i zebrać backstaba a mniej ogarnięty team się nie skapnie, że masz dzwonek zmarłego.Gorzej z bardziej ogarniętym teamem ale jak są zajęci walką to trudno zauważyć, że twoi giną od backstabów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Cóż, do TF2 po części namówił mnie kolega. Razem graliśmy w BF3, ale trochę nam się znudziło, więc szukaliśmy czegoś darmowego, a najlepszym wyborem był TF2. Nie żałuję, gra wciągnęła cholernie, jest przyjemna, robi rozwałkę mózgu :D. Ale klimat można siekać tasakiem, naprawdę świetny. Ogólnie podoba mi się, jest co robić, te znajdźki są na ogół zabawne. Nie mam z nią żadnych problemów, więc mi się podoba. Jakoś zagustowałem w Heavy, ludzie mówią, że to najłatwiejsza klasa, ale mnie to nie obchodzi, bo ze wszystkich gra mi się przyjemnie głównie Heavym.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najłatwiejsza? Może dlatego, że ma najwięcej zdrowia, i jako jedna z nielicznych dysponuje hitscanową główną bronią. Ale grając Heavym, musisz uważać na Szpiegów, Snajperów, no i przyciągasz najwięcej uwagi wrogiej drużyny...

Nie wydaje mi się, by Heavy był najłatwiejszą klasą.

Jak dla mnie, najłatwiejszy jest Snajper (ot, masz karabin, strzelaj po łbach,wszystko) i może Engi-działko odwala właściwie za ciebie całą robotę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najłatwiejsza? Może dlatego, że ma najwięcej zdrowia, i jako jedna z nielicznych dysponuje hitscanową główną bronią. Ale grając Heavym, musisz uważać na Szpiegów, Snajperów, no i przyciągasz najwięcej uwagi wrogiej drużyny...

Nie wydaje mi się, by Heavy był najłatwiejszą klasą.

Jak dla mnie, najłatwiejszy jest Snajper (ot, masz karabin, strzelaj po łbach,wszystko) i może Engi-działko odwala właściwie za ciebie całą robotę.

Engi? Nie sądzę, żeby był najłatwiejszą klasą. Osoba bez obycia będzie miała trudnosci w opanowaniu wszystkich jego zabawek.

Najłatwiejszą klasą na początek jest Heavy, w mniejszym stopniu Snajper (dzieci CoDa nie ugrają nim NIC), ale dużo łatwiej gra sie Soldem.

Bardzo nie lobię tej klasy. Grając nim nie czuje wyzwania. Ludzie mówią, że nadaje sie do wszystkiego, ale jest co najwyższej średni w każdej dziedzinie. Niestety Sold ma tyle możliwość i taką silę ognia, że ma zdecydowanie większe szanse w walce 1vs1 z prawie każdą klasą w normalnych, nie sprzyjającej żadnej ze stron, warunkach. Do tego unlocki (np. Equalizer) dały mu dodatkową mobilność, która razem z Rocket Jumpami całkowicie neguje jego małą prędkość. Potrafi też walczyć na każdym, poza tym przeznaczonym dla Snajpera, dystansie.

Moim zdaniem to zaraz po Grubym klasa wymagająca poprawek. jest zbyt silny, a jego unlocki to pokaz bardzo słabych pomysłów (Poza Direct Hitem, BuffBannerem i Postępowaniem Dyscyplinarnym).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soldier aż taki znów uniwersalny nie jest. Na długich dystansach bije go Snajper, na krótkich-Scout i Heavy (i może jeszcze Pyro, jak z zaskoczenia). Dopiero na średnich może zabłysnąć.

Prawda, że jak na drugą najwolniejszą klasę w grze, jest całkiem mobilny. Tyle, że za mobilnością idzie cena-rocket jumpy szkodzą mocno i odrywają od Medyka, zaś Equalizer daje najlepsze efekty, kiedy byle pierdnięcie pośle go na deski.

Celowo nie wymieniłem go jako jednej z łatwiejszych klas, ponieważ "nieogarnięty" Sold zostanie szybko sprowadzony do poziomu, podczas gdy Heavy czy Engi mogą sobie derpować do woli.

Inna sprawa, że rzeczywiście jest bardzo silny. Jeśli coś może położyć go w starciu twarzą w twarz, to albo Heavy, albo inny Soldier, albo Demo.

BTW. Nie wiem, co rozumiesz przez pojęcie "normalne, nie sprzyjające żadnej ze stron warunki". Takie w TF2 nie istnieją, zawsze ktoś ma trochę więcej osłony, jest trochę wyżej, jest poza/idealnie w efektywnym zasięgu, ma kolegę przy sobie, itd.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt. Zawsze jakaś, ze stron ma jakieś małe przewagi po swojej stronie, ale w tym przypadku miałem na myśli chłodną kalkulację "gdyby", co przekłada się na to ile wysiłku jest wymagane by kogoś "ograć". Sold rzadko jest na straconej pozycji, dlatego inne klasy muszę o wiele bardziej wysilić się do załatwienia Solda niż Sold kogoś innego. To Pyra/Gruby/Scout musi zaskoczyć Solda by go zabić, nie odwrotnie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu zdobyłem kanapkę dla Grubego :) Trzeba przyznać, że to jest użyteczna rzecz - kiedy nie ma medyka to miej ze sobą kanapkę.

Co do grania szpiegiem, jakoś nie mogę przekonac się do tej klasy, głównie dlatego, ze to ona jest najtrudniejszą klasą do ogarnięcia.

Też tak myślałem ale pograłem sobie nim parę razy i stwierdzam, że gra nim się bardzo fajnie.

Takie pytanie: czy Team Fortress Classic różni się(oczywiście poza grafiką, fizyką itp.) znacząco od TF2?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...