Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Sauzer

Rozwiązany: Karta dźwiękowa

Polecane posty

Witam, chciałbym zakupić sobie kartę dźwiękową (irytuje mnie strasznie fakt, iż na zintegrowanej, przy podłączonych słuchawkach, maksymalna głośność jest BARDZO niska.

Aktualny sprzęt:

Obudowa - Cyclon Cage Pure Black Cr707

chłodzenie - 2xFander Roxo 120mm Ultra Silent

ASRock H81M S1150 H81 2DDR3 USB3/HD/DVI/DS/BOX - H81M

Intel Core i5-4590 3,3GHz LGA 1150 BOX

Gigabyte Radeon R9 280 Oc 3GB (384bit)

8 GB RAM-u ( Kingston HyperX 2x4GB DDR3-1600 )

Samsunga Evo 840 500GB

Zasilacz OCZ StealthXStream 2 OCZ500SXS2-EU 500W

Nie znam się kompletnie w temacie, nie wiem jaki muszę przygotować budżet, toteż prosiłbym o przedstawienie mi rożnych opcji.

Z góry dziękuję z wszelką pomoc.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, że podałeś tak dokładną specyfikację, ale zapomniałeś o ważniejszej, drugiej stronie - słuchawkach i ewentualnych głośnikach, które planujesz do karty podłączyć. Nie zaszkodzi też informacja, czego będziesz na nich słuchać.

Co do budżetu, to można się zmieścić w 100-150 zł (Xonar DG/DGX), można wydać nieco mniej (jakieś używki), a można zabulić kilka razy więcej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, przepraszam za pomyłkę, dzięki za przeniesienie. Byłem na wyjeździe, dlatego teraz dopiero odkopuję temat, przepraszam za to.

Co do głośników - stare Sony srs-a201, natomiast słuchawki - Creative Fatality Gaming HS-800. Głośniki, czy też słuchawki mógłbym dokupić nowe, fajnie by było, żeby wraz z kartą dźwiękową, zamknąć się gdzieś w 500zł (+/- jakieś "drobne")

Prosiłbym o opinie, jak by wyglądały możliwości zakupu w tym przedziale cenowym.

Czego będę na nich słuchać? Muzyki chytry.gif. Ogólnie YT, płyty, itd.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach