Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Siboth

Komputer lub laptop do 2000zł

Polecane posty

  • Budżet na komputer: 2000 zł jesli zabraknie jakas mała sumka do lepszej części, jestem w stanie dołożyć
  • Części do kupienia: Cały komputer od podstaw oprócz monitora. ( mam 4gb RAM'u do dalszego użycia)
  • Czy wliczyć system w cenę: Nie. Zamierzam używać Windows 7
  • Zastosowanie komputera: Gry
  • Preferowany sklep: Nie znam się, więc nie preferuje żadnego. Mieszkam w Zielonej Górze, jesli z internetu będzie lepiej, niech będzie z internetu.
  • Rozdzielczość posiadanego monitora: 1680 x 1050
  • Czy sprzęt będzie podkręcany: Nie wiem, raczej nie, aczkolwiek możliwe, że tak :D
  • Dodatkowe uwagi: Chciałbym jakąś oferte laptopa, też do gier i też do 2000zł. Jesli już takową dostane chciałbym aby ktoś porównał ofertę komputera i laptopa :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klik - wyjechałem dosyć zauważalnie ponad budżet, ale jak koniecznie trzeba, to tu i ówdzie dałoby się nieco przyoszczędzić:

  • zakładając, że posiadasz kość DDR3 o rozsądnych parametrach (czyli coś w okolicach 1600/CL9, ale strzelam, że to raczej 1600/CL11 lub 1333/CL9), to można kupić tylko 4GB (w tym wypadku trochę mi nie pasuje, że od razu będą zapchane oba sloty na RAM, teoretycznie można wziąć taką płytę, tyle że ona ma kiepską dźwiękówkę) lub chwilowo pozostać tylko przy obecnej kości i problemem małej ilości pamięci zająć się przy innej okazji
  • jeżeli nie zależy Ci na portach USB 3.0 z przodu obudowy, to można wziąć tańszą płytę główną, pokroju H81M-P33
  • można podmienić kartę na tańszy model MSI, który jednak nie był nigdzie przetestowany i ciężko powiedzieć, czy ma przyzwoite chłodzenie