Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

DarthKoza

Rozwiązany: Który z tych monitorów wypada najlepiej?

Polecane posty

Hej!

Jako że na monitorach nie znam się w ogóle - który z tych ekranów jest najlepszy? Nie jestem zbyt wymagający.

1. Samsung SyncMaster 245B 24"

2. Samsung S24B150 24" FullHD LED

3. IIYAMA X2377HDS-1 23" FullHD

4. LG W2443T-PF 24" FullHD

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na razie ta IIYAMA. Nie ma znaczenia, że ma 23", a nie 24" jak pozostałe? Wszak z 1366x768 skok i tak będzie duży, co nie? Jeszcze mam na oku ten: E2407HDS też IIYAMA. Wszystkie oscylują w cenie od 300zł - i trzymają się w tych okolicach.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma znaczenia, że ma 23", a nie 24" jak pozostałe?
Jakby miał 21.5'', to bym się zastanawiał, ale dla (niecałego) cala różnicy IMHO nie ma sensu poświęcać jakości obrazu.
Jeszcze mam na oku ten: E2407HDS też IIYAMA.
Matryca TN (podobnie jak w Samsungach i LG), czyli bez szału.
Wszak z 1366x768 skok i tak będzie duży, co nie?
Tak. A przy okazji spory spadek fps (co oczywiście nie zmienia faktu, że FullHD to obecnie takie rozsądne minimum).
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak od siebie dodam, że pomiędzy 23 a 24 calami nie ma widocznej różnicy (subiektywne odczucie). Sam przesiadłem się z monitora 23 na 24 cale i niespecjalnie odczułem zmianę. Ale jak już przeskakiwać z 21.5 na 23, to idzie to odczuć. Generalnie 23-24 cale to najbardziej sensowny rozmiar dla 1080p.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle że tej iiyamy już nie ma. :/ Muszę szukać czegoś innego. TN jakoś mocno mnie nie odstrasza, ale może uda mi się wylicytować LG 23mp65hq-p, choć warto odpuszczać sobie tego samsunga w cenie 300zł tylko dlatego, że ma TN? W grach aż tak dużą różnicę widać?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.