Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Bowler

Rozwiązany: Problem z monitorem

Polecane posty

Witam, otrzymalem dzis nowego PC i podlaczylem go.

przy stestowaniu dzialalo wszystko procz monitora,

Monitor LG 23MP55 (23MP55HQ-P)

Podłączam i pisze:

"Checking signal" przez jakies 15 sekund

następnie wygasza się, włącza ponownie i

No signal

Entering the power saving mode (czy cos takiego)

po tej wiadomosci, ktora trwa jakies 5 sek wygasza sie.

mam podlaczone 2 kable:

D-Sub

i jeszcze jakis z monitora do wtyczku, wyglada troche jak ladowarka do telefonu.

jestem w tym zielony wiec prosze o pomoc

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

beztytuuegbmh.jpg

W każdym razie - jeśli użyłeś kabla VGA/D-Sub bez przejściówek, to na 99% podłączyłeś do płyty głównej - karty graficzne generalnie nie mają już tego złącza, z nielicznymi wyjątkami. Musisz podłączyć monitor do karty graficznej (kablem DVI lub HDMi, ostatecznie używając przejściówki VGA->DVI).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiałbyś wyjąć kartę graficzną (jej włożenie automatycznie wyłącza kartę graficzną zintegrowaną w procesorze, przez co wyjścia obrazu na płycie głównej nie działają).

Jeśli do karty graficznej nie dali przejściówki, to kup po prostu kabel DVI-DVI, HDMi-HDMi lub HDMi-DVI.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karta graficzna to Zotac GeForce GTX 970 i tak spradziłem opakowanie i rzeczywiście jest kilka kabelków

ever18.JPG

zakończenie wygląda tak samo (6 kwadracików podzielone na 6 kabelków w kolorach żółty, brązowy, czarny) i na końcu 2 białe prostokąty z których wystają jakieś metale.

drugi kabelek wygląda tak samo

trzeci kabelek (to nie kabelek, to chyba przejściówka)ma rozpoczęcie takie jak d-sub a zakończenie dosyć większe

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach