behemort Napisano Maj 20, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 20, 2014 Zainstalowałem dzisiaj (ponownie) Icewind Dale'a 2 na (nowym) kompie z Windowsem 8.1. Niestety, pojawił się problem z mgłą wojny, wyglądający +/- tak. Granice powinny być zaokrąglone, natomiast nawet teren niewidoczny, a już odkryty, pokazuje granice w kwadratach.Problem znika przy ustawieniu kolorów na 16-bit i włączeniu jednego z ustawień programowych (lustrzane bodaj), niemniej wówczas gra niemiłosiernie haczy.Identyczny problem występował w Planescape: Torment, Icewind Dale 1 i Baldur's Gate 2, niemniej w pierwszym przypadku wystarczyło samo przełączenie na lustrzane, natomiast w Icewind Dale 1 i Baldur's Gate 2 problem wyeliminowało włączenie "akceleracji 3D OpenGL" czy "sprzętowego 3D: Default OpenGL Driver".Ponownie - próby uruchomienia jako administrator i w trybie innego systemu nic nie dały. Nawet DDraw fix dla NVidii za bardzo nie pomógł (tzn. pomógł, ale gra się niemiłosiernie zacinała). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pyromanceri Napisano Czerwiec 1, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 1, 2014 Mistrzu, wersja skąd? CD, Gog.com?A, doczytałem ddraw fixa. Jedyną rzecz jaką mogę wstępnie zaproponować, to przeskakiwanie po opcjach fixa. Jedna z nich powinna załatwić sprawę. Jak nie przejdzie, to daj znać, pomyślę nad czymś innym. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
behemort Napisano Czerwiec 1, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Czerwiec 1, 2014 Wersja płytowa, z "Legend RPG", ale to nie ma specjalnie znaczenia, bo wersja z "Sagi Icewind Dale" jest dokładnie ta sama i dokładnie ten sam błąd występuje.DDraw Fixa ściągałem w kilku wersjach, ale nigdy nie miał więcej niż 3 opcji w instalacji z wiersza poleceń. Pierwsza, zalecana, skutkowała tak jak napisałem to w powyższym poście, druga ma być niby na Linuksa, a trzecia to nawet nie pamiętam, ale nic z grafiką rzekomo nie miała mieć wspólnego. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pyromanceri Napisano Czerwiec 2, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 2, 2014 Bardziej mi chodziło rozróżnienie między cyfrą a pudełkiem Moja propozycja: usuń poprzedniego ddrawfixa, ściągnij dokładnie tę kopię: http://www.moddb.com/games/icewind-dale-2/downloads/aqrits-ddrawfix i odpalaj ją, opcja, po opcji. Jeżeli to zadziała, to będzie git. Jeżeli zadziała tak jak wcześniej, czyli zamontuje to Tobie laga-mutanta, to powyłączaj opcje graficzne w programiku konfiguracyjnym gry. Cienie, nie cienie, inne tego typu. :X Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
behemort Napisano Czerwiec 2, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Czerwiec 2, 2014 Bądźże błogosławiony! Opcja z "Use WineD3D DirectDraw Library" zadziałała! Jeden problem taki, że zanim się pojawi cokolwiek, trza odczekać z 15 sekund, ale po wszystkim działa super Dzięki wielkie.Problem rozwiązany, więc temat zamykam. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.