Alkatrazino Napisano Luty 25, 2014 Zgłoś Share Napisano Luty 25, 2014 Witam, otóż od pewnego czasu pojawił się irytujący problem z Originem, a mianowicie chodzi o to, że wyskakuje błąd synchronizacji, co tylko bym nie zrobił on i tak się przy uruchomieniu pojawi. W tym wszystkim najgorsze jest to, że zaczął wyskakiwać (jak kombinuje z synchronizacją tak się dzieje) błąd z aktywacją gry, gdy wchodzę na serwer (poniżej zamieszczam screena), po podaniu danych logowania dołączam normalnie, lecz irytujący jest owy błąd ! Jeszcze zauważyłem, że Origin podczas gry nie działa. Czy jest ktoś w stanie mi pomóc ? ;c http://imageshack.com/a/img20/3282/7p9o.png Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gutek90 Napisano Luty 25, 2014 Zgłoś Share Napisano Luty 25, 2014 Jak sprawa wygląda w przypadku połączenia sieciowego? Czy masz komunikat, że nie masz dostępu do internetu mimo, że działa? Próbowałeś powyłączać wszelkie programy działające w tle, antywirusy itp. i sprawdzić ponownie synchronizacje w grze? Problem występuje na każdej przeglądarce? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alkatrazino Napisano Luty 25, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 25, 2014 Trochę źle mnie zrozumiałeś, chodzi o to, że Origin tak jak by w ogóle nie czytał, czy gram, nawet jak zdobyłem osiągnięcie to wywaliło z automatu do pulpitu i ten komunikat w chmurce ,,Zdobyłeś to i to, za tyle i tyle punktów", patrzyłem również czy wyświetla się status "w grze", wynik negatywny cały czas wyświetla się "online" co bym nie robił. Już sam nie wiem o co w tym chodzi. Zaraz wyłączę antywira i napisze rezultat.@editoO bardzo dziwne, wyłączyłem antywira, włączyłem kampanie i jest normalnie ! Włączyłem antywira i wyłączoną wcześniej synchronizacje zapisów w chmurze, dołączam do serwa, patrze działa jak należy !Niby taka błachostka, a umknęła mi, dzięki za radę, do zamknięcia. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artius Napisano Luty 25, 2014 Zgłoś Share Napisano Luty 25, 2014 Problem rozwiązany, więc temat zamykam.W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę o kontakt przez PW. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.