Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Compact

Kupno czytnika ebooków

Polecane posty

Witam i z góry przepraszam za prawdopodobnie zły dział, nie mam pojęcia gdzie umieścić taki temat i proszę o przeniesienie.

Chciałbym kupić jakiś w miarę przyzwoity czytnik do 500zł(wolałbym w okolicach 300, ale jak mus to mus). Nie znam się na tym więc nie wiem czego potrzebuję, chciałbym po prostu móc czytać na nim książki ^^ Nie potrzebuję żadnych bajerów typu Wi-Fi, audiobooki czy inne. Proszę o szybką odpowiedź :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za ~350zł chodzą na allegro nowe Kindle Classic 5. Tyle że w większości wersje z reklamami (coś jak programy ad- ware) - mały pasek z reklamą w menu, podczas czytania żadnych przeszkadzajek. Za ~400zł kupisz Kindle Touch na allegro (bez reklam), lub Classica bezpośrednio od Amazonu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też bym polecał Kindlle'a. Co do tych wersji z reklamami to nie są jakoś uciążliwe. Jendak gdyby istniała szansa na wiekszy budżet proponowałbym Paperwhite'a .

@up

takiego do 200 zł to raczej nie znajdzie na e-papierze. Za taka kwotę to tylko coś z wyświetlaczem lcd a nie wydaje mi się żeby przyjemnie się na czyms takim czytało.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach