Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

ThEMamutPL

Poziome kreski na ekranie

Polecane posty

Przepraszam jeżeli źle zrobiłem temat, ale jestem tu nowy. Więc tak mam taki problem , bo jak normalnie odpalam komputer wszystko dobrze. Włączam jakąś grę to nagle jest zawiecha nic nie można zrobić jak już to tylko Ctrl+Alt+Delete i wtedy po tym jak wyłączę jakąś grę to się pojawiają takie kolorowe kreski latające w tą po całym ekranie poziomo i co czas mruga ekran na czarno lub niebiesko.Albo nieraz komputer sam się restartuje. Wspomnę że wcześniej nie miałem takich problemów. Proszę bardzo pomóżcie bo jestem w tym zielony.Z góry dzięki. A mój sprzęt to:karta graficzna- NVIDIA GeForce 8600 GT , Procesor- Intel® Celeron® CPU E3400 @ 2.60GHz, Ram-4 GB.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszym podejrzanym jest karta graficzna, drugim zasilacz. Jesli możesz, to pozycz od kogoś zasilacz i sprawdź, czy problem ustąpi. Sprawdź też, czy karta graficzna będzie działać poprawnie na innym komputerze.

Wypadałoby też podać markę, model i moc zasilacza ;) Jesli okaże się badziewiem to jest większe prawdopodobieństwo, że uległ awarii lub też uszkodził inny podzespół.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę trochę poczekać bo teraz skanuję komputer w poszukiwaniu wirusów a to trochę potrwa...

A oto informacje nie znam się za bardzo na tym ale to wszystko co wyczytałem : Topower , Active PFC , Model NO.: TOP-400P5 U12 i chyba moc maksymalna 400W a minimalna 200W , prąd wejściowy zmienny : 100-120/200-240Vac 10/6A 50/60Hz , mam na nadzieję że to wszystkie potrzebne inforamcje.

Jeszcze wspomnę że mój wuja pracuje w sklepie Ro-Bit to jest jak komputronik on tam składa kompy, naprawia i takie różne, i to właśnie on mi składał komputer.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach