Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Wizardius

Czego warto sie nauczyć?

Polecane posty

Otóż, problem jest (z mojej perspektywy) dość prosty. Dużo siedze w photoshopie, robie laye,grafiki itd. Problem polega na tym, że kompletnie nie znam się na programowaniu/kodowaniu stron.

Chciałbym zrobić portfolio - no ok, mam laya, ale nie wiem co dalej.

Przykładowo mam laya pod stronke dla jakiejś firmy. Firma chce siedzieć na joomli/webspellu - tutaj już wgl kosmos. Jedyne co w miare ogarniam, to HTMl (podstawowe, naprawde podstawowe reguły).

Tak więc pytanie dość poste:

Jakie skrypty są na czasie? Joomla, Webspell, SMF, mybb, phbb. Tzn konkretnie, CO SIĘ SPREDAJE?

i Drugie:

Od czego zacząć się uczyć? Co dalej?

PS.

Myślałem (w sumie nadal myśle), czy w moim przypadku opłacało by się kupić program Artisteer. Co wy na to?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 95% przypadków firma ci nie powie że chce stronę na jakimś konkretnym systemie. Naucz się po prostu jednego (wordpress / drupal będą najlepsze chyba) i stawiaj na nim wszystko. Przy czym żeby zintegorwać stronę z systemem musisz znać przynajmniej html + css (zeby napisać szablon) + podstawy php (zeby nic nie zepsuc podczas integracji szablonu z zsystemem), więc daleka droga przed tobą.

Optymalnym rozwiązaniem byłoby podzlecać zakodowanie i podpięcie pod system komuś kto się na tym zna, a ty w międzyczasie ucz się tego co napisałem wyżej jeśli koniecznie chcesz wszystko robić sam.

Myślałem (w sumie nadal myśle), czy w moim przypadku opłacało by się kupić program Artisteer.

Nie. Zapomnij od razu o jakichkolwiek edytorach WYSIWYG.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znas, albo ktoś inny zna, jakieś dobre kursy internetowe (.pdf'y itp), żeby ogarnać HTML+CSS? Pamiętam, do C++ kiedyś był taki fajny kurs w pdfie...