Skocz do zawartości

Drakenang: the Dark Eye Moorbridge mogę aktywować tylko Fintę


piotr0905

Polecane posty

Hej. Po przejściu do Moorbrigde mogę moją główną postacią aktywować tylko Fintę... U pozostałym członków drużyny mogę aktywować wszystko. Po restarcie gry się nie naprawia. Gram Bojownikiem. Proszę o pomoc. Co zrobić? New game?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, piki chyba należą do włóczni, w takim przypadku powinno być tak samo. Ale sprawdź to, a poza tym podaj, jakie masz te "niemożliwe" ataki specjalne.

Odnośnie magii: pewnie założyłeś, jakiś element zbroi zrobiony z metalu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba, czegoś nowego się dowiedziałem (kolejna ciekawostka - bug?). Otóż nie zaglądałem do gry, natomiast zajrzałem tutaj. Wcześniej, byłem prawie pewny, iż Mocnego ciosu nie można wykonać włócznią (Ty, już w pierwszym poście, zachwiałeś tą pewnością), no i zdziwiłem się, bo na tej stronie widnieje jak wół, że można (a poza tym - jak pisałeś - wcześniej również używałeś włóczni i atak był dostępny). Tylko, że to nieprawda. Uruchomiłem grę i w niej już napisane jest co innego (Mocny cios nie jest przypisany do włóczni). Jednak czegoś tu nie rozumię. Na stronie mógł być błąd (ok), ale jakim cudem mogłeś poprzednio wykonywać ten atak? o_O

Czy to przypadek? No nie wiem, może Mocny cios - np. w pierwotnej wersji gry - miał być dostępny dla włóczni i gdzieś tam w kodzie coś się z tego ostało. U Ciebie - niewiadomo dlaczego - aktywował się i mogłeś go z początku wykonywać. Po zmianie broni, pomimo że była tego samego typu, wszystko wróciło do normy ("naprawiło się").

To jedynie, taka moja, wymyślona naprędce teoria. :) (Bo może wpuściłeś mnie w jakieś maliny? ;D)

Odnośnie metalowej/ciężkiej zbroi: w wielu grach crpg nie można lub jest utrudnione (albo trzeba "wykupić" dodatkowe umiejętności) - czarowanie, gdy takową nosimy, więc nie ma w tym niczego szczególnego, że w Drakensangu też, w jakiś podobny sposób, tę kwestię rozwiązano.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak! Na początku gry miałem Fintę, a dopiero po kupieniu piki nauczyłem się Mocnego Ciosu i go nie używałem. A jako że na początku 1 h pograłem Żołnierzem, to miałem ten cios... Mój błąd! A wydawało mi się, że mogłem do używać bo założyłem na chwilę topór. Dziękuję. Już jest wszystko wyjaśnione.

PS: Jak działają modyfikatory bronii i te wartości K6+1 i -1/-1?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykup u wszystkich postaci zdolność "snajper" dla broni dystansowych. Powinna być już dostępna (w Moorbridge ja już miałem). "Snajper" zadaje 1 ranę, (4 rany to niechybny zgon przeciwnika, a masz akurat 4 postacie). To doskonały sposób na eliminacje potężnych przeciwników z dystansu, jak masz słabo rozwinięte postacie, oprócz bossów typu Szczurzyca. Nie pamiętam kto uczył tej zdolności.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muł jest łatwym przeciwnikiem- co prawda potrafi przyłożyć i szybko zadaje rany, ale jeśli na samym początku olejesz Rufusa i skupisz całą siłę na mule używając ataków specjalnych i czarów nawet do wyczerpania wytrzymałości/many jeśli będzie trzeba, to muł po prostu nie ma prawa tego przeżyć. Następnie atakujesz Rufusa, który samotnie nie stanowi już zagrożenia.

@UP- do zgonu potrzeba 5 ran. Chyba, że chodziło Ci, że z 4 ranami przeciwnik już nie jest groźny i niechybnie padnie- wtedy masz rację. :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze parę pytań.

1. Co się by stało, jak bym w misji z informatorem (Ferdok I) poszedł do innej lokacji? Wiem że ten podpunkt się by przerwał, i nie mógł bym zrobić głównej misji?

2. I w innych przypadkach, np wyjście z Moorbridge przed zrobieniem Zaćmionego Umysłu?

3. Jak pokonać drzewo z Gwendalą?

4. Warto werbować wszystkich bohaterów do drużyny? Bo trzeba płacić czasami nawet 200 dukatów.

5. Jak szybko zarabiać Dukaty?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Możesz wychodzić, nic się nie stanie. A po drodze czasami spotykamy wrogów, więc jak ktoś jest cierpliwy (żeby ciągle chodzić wte i wewte) to można nieźle "przyexpić."

3. Najlepiej najpierw zniszczyć wszystkie gniazda świetlików (zanim jeszcze zaatakuje się drzewo). Potem załatwiać te rośliny, a na końcu drzewo.

4. Oczywiście, przede wszystkim dlatego, że niektórzy mają unikalne przedmioty, z którymi w grze jest krucho

(za Nasreddina trzeba zapłacić - jest to jak najbardziej opłacalne, ponieważ ma świetny pancerz).

5. Na początku jest trochę ciężko, ale później kasy zupełnie wystarcza. Jeżeli umiesz oprawiać zwierzęta oraz zrywać rośliny, to przy sporej dozie cierpliwości można, nawet, bardzo dużo zarobić (to dodatkowa korzyść z expienia po drodze).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed ukończeniem głównego zadania w Moorbridge, jak najbardziej można (nie wiem dlaczego, na niektórych forach, piszą, że nie). Jakby nie było można wrócić, to gra by się skończyła (główny wątek stanąłby w martwym punkcie).

Odnośnie wrogów po drodze: owszem, czasami można tak kursować z kilkanaście minut i nic (jest to irytujące i wymaga determinacji, ponieważ dodatkowo wczytywanie lokacji - trochę trwa). Innym razem trafiają się co chwilę (zapomniałem dodać, iż na ekwipunku zdobytym na nich oraz innych "znajdźkach" też zarabiamy).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...