Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

PLDan

Rozwiązany: T-Mobile Blueconnect nie wczytuje stron

Polecane posty

Z problemem męczę się już od dwóch dni, bo myślałem, że to jakaś sytuacja związana z operatorem. Myliłem się, bo pan z obsługi abonenta przez 15 minut wyjaśniał mi, że u nich wszystko w porządku. Btw. on także nie znalazł rozwiązania mojego problemu i zostałem z tym sam. Do rzeczy:

Podczas przeglądania netu, gdy kliknąłem na jakiegoś newsa, strona nie chciała się załadować. Niby normalne, bo 'ten typ tak ma'. Ale po ponownym połączeniu modemu problem wystąpił znowu. Strona ładuje się normalnie przez pierwsze 5-10 sekund. Później wszystko staje i nawet wszystkie obrazki zostają ucięte dokładnie tak, jak strona przestaje się ładować. Później już nic nie mogę zrobić, pozostaje rozłączyć internet i ponownie się połączyć (dzięki temu napisałem tutaj posta). Sprawdziłem kartę na innym modemie od kolegi (ten sam model - Huawei E160G) i problem występuje nadal.

Wspomnę jeszcze, że wszystko inne, co wymaga internetu też nie działa - nie mogę połączyć się z GG, z Originem itd. W przeglądarce po nieudanym ładowaniu strony wyskakuje 'Błąd 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): Połączenie zostało zresetowane'. W trybie awaryjnym z obsługą sieci w ogóle nie mogę się połączyć.

Konfiguracja PC w profilu, bardzo proszę o pomoc, bo internet niestety potrzebny jest mi także do rzeczy nie związanych z rozrywką. Z góry dzięki ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystąpił mały problem podczas usuwania antywirusa AVG. Niby się usunął, ale ikonka na dolnym pasku została, tak samo procesy, których nie da się zamknąć (avgwdsvc.exe i avgnsa.exe). Jak usunąć pozostałości?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...