Thi3f Napisano Grudzień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 30, 2009 (edytowany) uważam, że Stalker powinien się skończyć Racja. Cien Czarnobyla przyciaga na dlugie godziny(dni) dzieki wspanialemu klimatowi panujacemu w Zonie i grywalnosci. Czyste Niebo... coz, gra dobra, ale to juz nie to samo co w poprzedniej czesci. Prequel jest mniej grywalny, klimat lepiej czuc w Cieniu(z wyjatkiem naprawde ciemnych nocy...), za to grafika wyglada przepieknie. W Zew Prypeci nie gralem, ale z tego co widzialem na rozmaitych gameplayach, gra zapowiada sie ciekawie. Tyle, ze z kazda nowa czescia Stalkera widac, ze GSC ma coraz mniej pomyslow na dobra fabule. Zgadzam sie w pelni ze Spilnerem co do tego, ze GSC powinnno zrobic nowa gre, w ktorej akcja powinna dziac sie w postnuklearnej Rosji, posiadac ten sam klimat, no i oczywiscie z Mirkiem Utta w roli lektora Edytowano Grudzień 30, 2009 przez Thi3f Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rajan1gno Napisano Grudzień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 30, 2009 Jeśli tak was ciągnie do tej postnuklearnej Rosji to właśnie o tym ma być Metro 2033, ze screenów również wydaje się bardzo klimatyczne. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FRDgun Napisano Grudzień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 30, 2009 A props wie ktoś kiedy wychodzi metro 2033? z tego co czytałem reckę wygląda naprawdę apetycznie Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rajan1gno Napisano Grudzień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 30, 2009 Jakoś w 2010, nie ma chyba jeszcze dokładnej daty premiery. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FRDgun Napisano Grudzień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 30, 2009 Jakoś w 2010, nie ma chyba jeszcze dokładnej daty premiery. Spoko bo myślałem ze dopiero w 2011 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spilner Napisano Grudzień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 30, 2009 Ale sama nazwa gry sugeruje, że będzie się działa w liniowym świecie. Podziemne korytarze może będą miały klimat, ale na pewno nie będzie tak otwarta i rozbudowana gra jak Stalker. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rajan1gno Napisano Grudzień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 30, 2009 Wydaje mi się, że akcja nie będzie się działa tylko w tytułowym Metrze, na to wskazują screeny. Być może metro będzie, dla nas tylko azylem. W dzień będziemy zwiedzać opustoszałe tereny Rosji a w nocy, żeby się np. wyspać będziemy schodzić do bazy utworzonej w podziemnych tunelach. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LONGMAN Napisano Grudzień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 30, 2009 Gierka zapowiada się nieżle, Fallout i Farcray w jednym hardcor paczka. Oby goście nie przesadzili, ammo jako waluta (lepiej nie), żeby im nie wyszło śmieciarwstwo w stylu fallout. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PolishPlayer Napisano Grudzień 31, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 31, 2009 @Zew Prypeci Gra niespecjalnie mi się spodobała. Oto kilka wada które w taki czy owaki sposób uprzykrzały rozgrywkę: a) poziom trudności: -niziutko w dole. Grałem na poziomie Stalker i taki egzoszkielet skołowałem praktycznie na początku gry. Wystarczyły dwie wyprawy do anomalii Sosnodąb po "Świetliki"<21tys. za sztukę> aby już po jakimś czasie mieć egzoszkielet. B) bugi związane z ekwipunkiem... grrr C) wątek główny: -niezbyt pociągający jednak tu gra wychodzi na zero ponieważ rekonpensują to wszystkie misje poboczne. d)zdobywanie narzędzi: - to zabolało mnie akurat najmniej, ale wyprawy do Jupitera czy tartaku do przyjemnych nie zależały... Ale chrzanić to ważne że to Stalker, że trzyma klimat... Ekhem.. odejdę od tematu. Chodzi mi o Monolit. Wie ktoś o co z nimi chodzi? Kto nimi kieruje przez te anteny? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rajan1gno Napisano Grudzień 31, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 31, 2009 źródło www.stalker.pl W tej grupie można zauważyć wiele cech sekty religijnej. Jej członkowie wierzą w istnienie jakiegoś złożonego kryształu z kosmosu, Monolitu, znajdującego się gdzieś w centrum Zony. Większość stalkerów traktuje członków Monolitu z pogardą i uważa ich za szaleńców. Od swego powstania grupa ta usiłuje zapobiec wszelkim próbom dotarcia do centrum Zony, by chronić Monolit przed innymi stalkerami. Jeśli wierzyć plotkom, mają dużą bazę w głębi Zony, ale jej dokładna lokalizacja znana jest jedynie członkom frakcji. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CobraCommander Napisano Styczeń 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2010 Mam pytanie ? Otóz zanim udałem się do labolatorium wskazanym przez barmana po raz pierszy, udałem się do Mrocznej Doliny, i tam spodkałem oprycha to chciał mi opylić tanio Karabin gaussa, wiedziałem że to ściema , i jak odpowiedziałem Czekam, to mnie cała banda zatakowała w tym z Wampirem na czele, ok całe towarzystwo padło po 3min walki, wtym zabiając Wampira i zdobywając jego tłumiony Viper-5, i tu pytanie z tego co wyczytałem http://stalker.wikia.com/wiki/Vampire, jest quest z zabiciem go, a ja tego questu nie wziołem, czy coś się stanie jak to go zabiłem zanim ten quest wziołem, bo akurat od Lisa miałem zdobyć informacje o Strieloku a go znalazłem gdzieś samego już zabitego koło zawalonego mostu kolejowego w Kordonie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spilner Napisano Styczeń 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2010 Ja dotarłem do Mrocznej Doliny, ale przedtem chciałem wykonać wszystkie misje w barze. Lecz główna atrakcja - arena, której chyba nie uświadczę. Gra strasznie mi się na niej tnie, chodzi tak wolno, że przeszedłem tylko pierwsze dwie rundy. Nie brałem oprócz tego żadnych misji, podczas których należy chodzić do Doliny Mroku. Teraz tam jestem i jak wrócę do baru to wszystkie wykonam. Po prostu miałem obawy, że roi się tam od wojska. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CobraCommander Napisano Styczeń 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2010 Jak ktoś mapki z loklizacją itemów to prosze bardzo http://www.webalice.it/requena/game/stalke...er_Map_Zone.htm Cień Czarnobyla http://www.webalice.it/requena/game/stalke...cs_map_zone.htm Czyste Niebo Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Osiris Napisano Styczeń 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2010 (edytowany) Hmm... Jeśli osoba z qustem nie żyje, to raczej nie dostaniesz nagrody. Ale jeśli by żyła zabłaciła by ci w podanej sytuacji. Baza Monolitu jestna lewo od Hotelu jest tam strasznie trudno. Przywódca Monolitu Charon ma przy sobie bardzo rzadką snajperkę Vintar BC Edytowano Styczeń 1, 2010 przez Osiris Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spilner Napisano Styczeń 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2010 Czy w Cieniu Czarnobyla jest czas wolny na ukończenie areny i wszystkich misji pobocznych po przejściu wątku fabularnego? Czy misja na zabicie Wampira była w Barze? @CobraCommander - ja uratowałem Lisa. Przecież on zawsze potem siedzi sobie w chatce, nigdzie się stamtąd nie rusza. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niema13 Napisano Styczeń 2, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 2, 2010 Jak ukonczysz watek glowny nie ma juz wolnego czasu. Po prostu game over i tyle. Przynajmniej tak bylo w moim przypadku ale jest ponoc siedem roznych zakonczen. Ja ukonczylem dwa razy i zadne nie pozwalalo na dalsza gre. Btw zadne tez nie bylo za wesole Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rajan1gno Napisano Styczeń 2, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 2, 2010 Ani w CC ani CN nie można kontynuować gry po zakończeniu wątku głównego. Opcja ta pojawia się dopiero w ZP. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nicek Napisano Styczeń 2, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 2, 2010 A ja wam powiem, że jest możliwość kontynuowania gry po ukończniu wątku głównego. Jest jakiś specjalny plik (widziałem filmik na youtube'ie). Jest tylko jedno "ale". Świat jest praktycznie pusty.-bug gry. Niemniej można, ale na co komu takie coś? A jak wam się podoba ZP? Fajne to to? Bo nie wiem, czy kupić. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vinnie_Bloodsucker Napisano Styczeń 2, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 2, 2010 Co do kontynuowania gry po zakończeniu - są mody które na to pozwalają (jak i co CC, tak i do CN). A jak wam się podoba ZP? Fajne to to? Bo nie wiem, czy kupić. Mi się bardzo podoba. Zaryzykowałbym stwierdzenie, że jest najlepszą częścią serii. Brak tych samych lokacji, jak w poprzednich częściach, wychodzi ZP na dobre. Szczerze mówiąc byłbym znudzony widząc kolejny raz to samo. Co prawda jest ich (poziomów) tylko trzy, ale moim zdaniem to wystarczy. Pojawia się też parę (naście?) całkiem nowych przedmiotów. Głównie niespodzianką były różne pigółki podnoszące atrybuty, oraz graty (np. druty), które trza zanosić mechanikom. Jak jesteśmy przy postaciach... Prawie każdy ma jakąś osobowość, co bardzo mi się spodobało. Jest i więcej i naprawdę różnią się od siebie. Jeden jest gruby, drugi chudy, jeden wysoki, drugi niski, jeden ma krótkie włosy, drugi ma kucyka itd. ;p Również misje poboczne (które są znacznie lepsze od głównego wątku) były/są ogromnym zaskoczeniem. Są one... Oryginalne. I klimatyczne. Np. skradanie się miedzy śpiącymi... Nie, więcej nie powiem. Ech, mógłbym się rozpisywać... Naprawdę, polecam grę. Warto. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spilner Napisano Styczeń 2, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 2, 2010 Trzy poziomy?! Jaja sobie robią? Wychodzi na to, że to tylko samodzielne rozszerzenie. A duże są te poziomy? Czy gra jest bardzo zabugowana, że trzeba patchować, czy wystarczą tylko te z pudełka? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vinnie_Bloodsucker Napisano Styczeń 2, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 2, 2010 (edytowany) A duże są te poziomy? Pierwsza lokacja (Zaton) jest gdzieś tak ok. 3 razy większa od Kordonu (może nawet 4). Druga (Jupiter) lokacja jest chyba jeszcze większa od pierwszej. A do Prypeci nie doszedłem jeszcze. ;p Czy gra jest bardzo zabugowana, że trzeba patchować, czy wystarczą tylko te z pudełka? Zabugowana? Nie miałem jeszcze żadnego buga, choć podobno ekwipunek jest zabugowany. Ale nowy patch już wyszedł. Problemem jest tryb multiplayer, którego odpalić nie mogę, ale to inna bajka. Edytowano Styczeń 2, 2010 przez Vinnie_Bloodsucker Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spilner Napisano Styczeń 2, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 2, 2010 Eee, to spoko. Bałem się, że są one rozmiaru Agropromu z Cienia Czarnobyla. Własnie czytałem w CDA, ze ten ekwipunek jakiś zabugowany, ale za bardzo nie wiem co tam da się zabugowac. A multiplayera nie będę ruszał, ja gram w Stalkera dla singla nie multi. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tiger98 Napisano Styczeń 2, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 2, 2010 (edytowany) Ja tam nie nie widziałem większych błędów w ekwipunku. Jeden taki tylko błąd wychwyciłem, występuje przy przeszukiwaniu ciał, gdy klikamy na zwłoki i patrzmy na ekwipunek to po wyjściu z niego zabieramy broń leżącą koło naszego nie dawnego przeciwnika. Trzeba potem ją ręcznie wyrzucić, bo zabiera miejsce w ekwipunku. Czasami się dziwłem skąd mam jakaś broni albo dlaczego jestem przeciążony. Tylko taki jeden mały szczegół przykul moja uwagę. Edytowano Styczeń 2, 2010 przez Tiger98 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CobraCommander Napisano Styczeń 3, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 3, 2010 (edytowany) Szkoda że ciała nie znikają, nie chodzi o płynosć tempa gry, po prostu po jakimś czasie obmacne ciała znów zalegają się przedmiotami(nie zawsze tymi saymi jak przed śmiercią) a tak nie wiesz czy danego trupa już ograbiłeś, są jak magiczny bagaż Rincewinda , warto ograbiać już zabitych wojskoych bo ich apteczki są lepsze od zwykłych jak nie mamy jeszcze dostępu do apteczek naukowców, poza tym informacje o skrytach się znów pojawiają już 6 raz tą skrzynkę na dachu w obozie kotów z apteczkami odkrywałem. Edytowano Styczeń 3, 2010 przez CobraCommander Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spilner Napisano Styczeń 3, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 3, 2010 A ja ostatnio miałem buga, albo była tak misja zaprojektowana. Wychodziłem z X18, wojsko przybyło no to se ich pozabijałem. A tu nagle zaczynają się odradzać za moimi plecami w tym samym miejscu. Myślę, że to był jakiś bug, choć wcześniej też tak miałem, jak musiałem ratować członka Powinności z obozu bandytów - kilku gości złaziło się z balkonu, z którego było tylko jedno wyjście. Widać, ta gra tak ma. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.