Skocz do zawartości

League of Legends v.3


Bethezer

Polecane posty

@Up, no i co, ze budują Frozen Heart? Poza tym duo AP jest tez 3 innych graczy. Frozen Heart może nie jako core, ale w późniejszym etapie gry-czemu by nie? Ten item daje nam Mane(b. sie przydaje), slow(tez), CDr(<3), a o ile enemy team nie składa sie z 5, lub 4 APkow, to możesz spokojnie składać.

Co do TF, to nierozumiem powodów dla których ktoś miałby to rushowac na offtankach. Nie wiem jak Nasus i Irelia, ale na np. takim GP IMO nie opłaca sie tego rushowac. Survi z tego żadne, Crita i tak mamy małego, pasyw sie nie przydaje bo mamy mało AD. No i po co?

BTW to wymyśliłem taki (a little bit)tanky(and a lot of)DPS build dla GP. Jeszcze nie testowalem i nie wiem w jakiej kolejności i CZY, to składać.:

IE

Atma

Frozen Mallet(jako core)

Latarnia

PD

BT

TF

Do tego ew. Thornmail ALBO FoN ALBO Warmog.

I jeszcze może Guardian Angel ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 13,8k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

laress

Mercury/Shurelia/Frozen Heart/Fon/Warmog/Atma

TF na Nasusa to średnio opłacalny pomysł gdyż

1) w w/w buildzie mamy praktycznie 40 CDR więc to oznacza perm slow z W, więc slow z TF zbędny

2) mspeed mamy z FoN więc nie potrzeby z zeala

3) bonus z TF za Sheena nie wlicza bazowego dmg Q oraz nastackowanej ilości, liczy się tylko procent od bazowego AA, które jest niskie, więc się kompletnie to nie opłaca

4) Item za drogi jak na statystyki, ktorych nie potrzebujemy

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CC oznacza crowd controll, czyli właściwie wszystkie efekty które wpływają na pozycje przeciwnika/jego zdolność do podjęcia danych czynności. Do tego CC dzielą się na "twarde" i "miętkie". Twarde to np. stun, snare, fear itd. miętkie to slow, silence itd.

Update experymentalnego buildu do GP

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co... Gram tak beznadziejnie tym Masterem, że zastanawiam się czy rzeczywiście nie kupić se Annie na początek. Grałem 3 gry z botami. W pierwszej staty 12/9 (zabicia/zgony), w drugiej 5/8, a w trzeciej 1/11...

Poza tym nic nie ogarniam w trakcie teamfightów, a sądzę, że postacią, która trzyma się kawałek dalej od serca bitwy bym lepiej ogarnął. Ogółem to ciężkie początki. :)

I gra mi czasem klatkuje. Na najniższych ustawieniach graficznych. :(

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TazZar

Yi wbijasz jako ostatni (jak to carry) i twoim celem jest ich ad/ap carry, później supp. Tanka atakujesz na końcu.

Nie graj z botami, mimo wszystko lepiej z graczami.

Jeśli chcesz, to mogę ci pomóc w grze/pograć z tobą, pod warunkiem, że grasz na EUNE. Jak tak to dodaj: larca.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zupelnie nie mam pojecia jak grac Swainem. W 5 ostatnich grach po prostu feedowalem (inna sprawa, ze to normal wiec na mid koniecznie musial isc free week...). Faktycznie, moge wytrzymac bardzo dlugo w teamfightach, szczegolnie, kiedy przeciwny team sam jest dosyc tankowy, ale moj damage jest zalosny (wszystkie itemy AP). Dodatkowo mam problem z farma, bo w pozniejszym etapie inne AP castery uzywaja swoich obszarowych umiejetnosci, a Swain nie ma zadnych (oprocz ulti i nevermove, a tych przeciez nie bede zuzywac ;/). Do 10min spokojnie lasthittuje i staram sie harrasowac przeciwnika, ale potem inni tluka miniony masowo uzywajac spelli, a ja dalej wale pojedyncze targety i jestem latwo outfarmiony...

Jak skutecznie zadawac damage Swainem i jak efektywnie farmic?

EDIT:

I nadal nie dostalem nic konkretnego do masteries- budowac 21/0/9 czy 9/0/21 ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CC oznacza crowd controll, czyli właściwie wszystkie efekty które wpływają na pozycje przeciwnika/jego zdolność do podjęcia danych czynności. Do tego CC dzielą się na "twarde" i "miętkie". Twarde to np. stun, snare, fear itd. miętkie to slow, silence itd.

Update experymentalnego buildu do GP

ten build jest kompletnie bez sensu... masz atme i 1 item do hp... no ok, powiedzmy że może być

fon... jak dla mnie tylko jest dobry dla postaci kompletnie tankowatych albo rasowych off tanków (TF + tons of def) frozen jest bezużyteczny bo gp ma wbudowany slow, a na tym buildziesz jest pomieszanie z poplątaniem i nikt nie wie ocb

http://leaguecraft.com/builder/Gangplank/?...02&level=18

tankplank pełną gębą, ewentualnie można pozmieniać:

TF <=> PD

GA <=> BT

Berki <=> Ionianki

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP

Pisałem: 21/0/9

Jak ja gram Swainem to faktycznie farmę praktycznie każdy ma lepszą ode mnie. Swainem super ilości minionów nie wyciągniesz. Jego siła leży w tym że zamiast farmy na minionach masz farmę na bohaterach. No, przynajmniej ja zawsze tak mam. Nevermove nie ma też tak wysokiego CD że nie możesz nim farmić, z ulti to samo. Najważniejsze żebyś nie zużywał ich przed samymi TF'ami.

Swainem lasthitujesz do 6 lvl, międzyczasie osłabiając przeciwnika. Na 6 lvl grasz już jako agresor. W tym momencie najważniejsze jest unieruchomienie przeciwnika za pomocą nevermove. Następnie walisz wszystko + Ignite jeśli jesteś pewien killa. Oczywiście nad przeciwnikiem z full hp musisz popracować - trzeba go trochę "podtuczyć" przez zarżnięciem.

Niestety, jak nie będziesz nim grać, to skutecznie nie pograsz. Dla mnie obecnie to dziecinnie łatwe, a i nie raz łatwiejsze jak u Ahri.

PS.

Najczęściej kończę z max 150 minionami po ponad 40min meczu ale np ze statami 11/2 lub bardzo podobnymi. Nie tak dawno miałem 21/7 a coś ok 80 minionów. Mecz ponad 50 min. A był to bardzo trudny i wyrównany mecz. Grasz ostrożnie to wygrywasz.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarowno Nasus, jak i Warwick beda swietnym solo top, ktorego przeciwnik tak latwo nie wyeliminuje. Wysoki sustain oraz damage skutecznie zniecheca przeciwnika do marnowania czasu na ciebie. Dodatkowo majac defense masteries i odpowiednie runki, na low elo i normalu nie trzeba sie przejmowac junglerem- zazwyczzaj zabijam jednego z nich i odchodze z 50% hp, a ich druzyna kluci sie, kto zawinil.

Oczywiscie nie sa to ';jedynie sluszne' wybory i nadal powinienes uwazac. Garen do 6lvl moze ciebie lomocic i harrasowac, jezeli tylko wie, jak grac swoim championem. W dodatku silence tez moze przeszkadzac.

Kolejnym dobrym pickiem moze byc Yorick, sam nie gralem, ale wiele osob ma problemy z kontrowaniem go (nie wiem ile kosztuje niestety).

A jeden z nowszych championow (oczywiscia za pelna cene, ale warty do rozwazenia) to Volibear, ktory od pewnego momentu gry jest naprawde ciezki do ubicia (wczoraj gralem z jednym w swojej druzynie, wbiegal w 3 przeciwnikow i zabijal ich po kolei, a chociaz taka 'walka' zajmowala mu nawet 3min, to nic nie mogli mu zrobic przez pasyw i brak ignite'a ^^)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP:

IMO warto. W zasadzie musisz tylko przyzwyczaić się do tego, że musisz farmić Q. W zasadzie to wystarczy - potem ludzie będą zwiewać na sam twój widok. :P

Yoric kosztuje 6,3k ale z drugiej strony - jak tylko wie, jak używać tych ghuli... dżizas, weź go w ogóle dotknij, jak on cie cały czas połkuje tym cholerstwem.

IMO warto zawsze uważać, bo niepozorna postać nawet, jeśli dobrze rozegrana, może cię pocisnąć.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@laress

ostatnio przerzuciłem się z supporta na solo topa i praktycznie większość gier wygrywam (jeśli jestem na topie ^^) ofc rankedy

na elo 1300 yorick MIAŻDŻY* 90% picków z solo topa... jedynie z kim miałem problemy to z sinem którego sam sobie zfeedowałem >.<

Yorick może i kosztuje 6300 ale jest to jeden z najbardziej wartościowych postaci w grze, farmisz siebie, outfarmisz przeciwnika, a zakładając że masz w teamie feedniętego junglera (bruisera) albo ad carry we 2 można zrobić gre :o

*w takim sensie że yorick outfarmi przeciwnika odsuwając go od farmy

imo top "solo top": yorick, irelia, sin, wukong ( 4 postacie które kontrują resztę, w sumie tyle wystarczy :) )

@up

nasus potrzebuje czasu żeby się wyfarmić i nastakować Q, WW to jedna z bardziej bezużytecznych postaci w grze

ostatnio trafiłem na rankedzie na garena... ja dostałem Q+E, on moje QWE i kończyło się tak że on miał 1/3 hp a mi praktycznie hp nie spadało >.<

<opowieść z rankeda>

dzisiaj był dość śmieszny mecz ^^ przeciwnik, riven na topie i akali na midzie, u nas - ja na yoricku i veigar :D zakładając że akali > veigar postanowiliśmy się zamienić, skończyło się na tym że riven była gnębiona przez veigara a akali w pewnym momencie zeszła z 0/3 a ja skończyłem gre z notą 15/3/8... yorick na midzie ftw :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

3/4 nasusów których miałem w swoim teamie grało na zasadzie - "wpadało i padało" błagam Cie i nie kupuj nasusa, ta postać jest po prostu słaba i trafiając na takiego yoricka albo sina, masz pofarmione (odetnie cie od farmy - od dmg)

ogólnie rzecz biorąc postacie z topa to albo inicjatorzy (malphite, rumble) dpsy (riven) albo mięso armatnie (yoooooooooorick :D) które rzuca się na ap/ad carry, świetnym przykładem może być irelia która jest chyba mistrzem gnębienia ad/ap carry w TF

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie odnośnie jungli Lee. Mam poradnik na solomid, ale chciałem zasięgnąć waszej porady.

Z czym zaczynać? Vampire scepter czy 5xpotionków i armor? Z vampirem i ze skilem W na początek w jungli można siedzieć i siedzieć i biegać sobie praktycznie z full hp. Przy vampire według poradnika powinno się zaczynać od wilków, wraith, red, golems itd. Czy lepiej Lee zaczynać od wilków czy od golemów, nawet ze scepterem? Z 5xpot to zaczyna od golemów albo od reda. I właśnie tu moje pytanie, z czym lepiej zaczynać jungle i gdzie startować?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@96Beryl- dalej te same postacie czyli Nasus/Yorick/Warwick/Garen. Potrafia wziac na siebie pare hitow i utrzymac sie na linii. A jak juz zdobedziesz 10lvl (oni w tym czasie beda 8, a moze 7) to takim Nasusem lub ww po prostu zaatakujesz squisha i z latwoscia sie go pozbedziesz. Jezeli drugi jest na tyle slaby, by nic ci w tym czasie nie zrobic i na tyle glupi by nie odejsc, mozesz zdobyc double kill.

@laress- Inicjujesz walke wbiegajac w przeciwnikow i bijac najblizszego do siebie. Jak tylko AD/AP carry podejdzie to zmieniasz target na niego. Jezeli miales dobre solo top i farme, to nawet bez wczesniejszych killi powinienes moc zalatwic carry (jezeli zapomnial o pozycjonowaniu) i uciec lub zajac sie reszta druzyny, w zalezosci czy masz swoich, ktorzy ci pomoga.

Generalnie taka postacia jak Nasus chcesz inicjowac, zeby wywalili w ciebie kilka CC lub innych umiejetnosci- tobie duzo sie nie stanie, a wasze carry beda ich wykanczac.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@96Beryl - Yorick, GP lub Olaf. GP i Olaf maja 'Q' o sporym zasiego, wiec last hitowanie i harasowanie przyjdzie troche latwiej. Co prawda 'Q' Olafa na poczatku kosztuje bardzo duzo many, ale lepsze to niz nic. Yorickiem nie gralem, ale w 1v1 jest nie do ruszenia, wiec w 2v1 tez moze sie sprawdzic. Jeszcze Tryn ujdzie, bo 'Q' daje mu bardzo duzy sustain, a po zdobyciu ulti linia jest znacznie bezpieczniejsza.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może opowiecie coś o Mordekaiserze. Wczoraj go kupiłem i zagrałem kilka meczy z botami oraz dominion i nie szło mi jakoś bardzo dobrze. Budowałem go pod AP/Tank i zadawałem znikomy dmg.

Na youtube widziałem filmy, w których ludzie wbijali pentakille Mordekaiserem, a ja mam problemy z zabiciem jednego przeciwnika.

Co do buildu najpier składam Sorcerer's Shoes potem Warmog's Armor. i Rylai's Crystal Scepter.

Z tymi itemami zadaję żałosny dmg, a spora ilość hp aż tak nie pomaga.

Podpowiecie jakiś dobry build, masterki i ogólną taktykę gry tą postacią?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...