Skocz do zawartości

League of Legends v.3


Bethezer

Polecane posty

Riot już wielokrotnie pokazywał, jak ich rozumienie świętowania różne jest od naszego i jak nieopłacalne to dla nich jest. Czytaj: Damy skórkę dla Fiddla za 1kRP i fajnie będzie wtedy chociaż kupi ją 0,1% graczy zamiast zrobić wielką wyprzedaż -50% RP/IP i odnotować miliardy dolarów na koncie.

A tak poza tym to coraz wymyślniejsze te gapclosery. Ulti Akali jest odpowiednio balanced, ale jego wariacje (bo Riotowi już powoli brakuje pomysłów na skille, czemu się nie dziwie, bo ilość bohaterów jest bardziej, niż wystarczająca) wydają mi się powoli coraz bardziej śmieszne. Lee miast ulti, ma takie 2 na normalnych skillach, Lisiczka ma Dmg+3xzbuffowany Flash a taki Nocturne ma skok na kilometry z masowym wyłączeniem pola widzenia i OP efektem dźwiękowym.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 13,8k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Jak dla mnie Ahri jest zbyt mocna. Jak każdy nowy champ zresztą. Czekam na nerfa.

I jakiegoś porządnego buffa do Kayle czy Trundle. Bo o ile anielicę widzę raz na... 50 meczy, to trolla ostatni raz widziałem... w lipcu? No i jest raczej bezużyteczny po zmianach w dżungli i masteriesach.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wcześniejszej jungli miała dobre inwazje na wrogą junglę. Teraz to już ma nieco mniejsze znaczenie.

A co ma tarcza do sustainu? Chyba nikt jej nie bierze na ani na pierwszym, ani na drugim levelu, czyli wtedy kiedy to ma największe znaczenie, bo jedynie by spowalniał sobie junglę.

To że tarcza daje sustain, jakby nie patrzeć. Po za tym siłą riven przy starej jungli były mocne ganki na niskich lvlach praktycznie bez itemów, a nie szybkość farmienia. Ponad to ten jej shield to dodatkowy gap closer.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grałeś w ogóle Trundlem ostatnio?

To dalej bardzo mocny champion, w ścisłej czołówce najlepszych junglerów, mimo zmian w jungli. Jest po prostu rzadko wybierany na normalach, ale to nie znaczy że potrzebuje buffa. Bezużyteczny? Nie wiem z której strony.

A Kayle, cóż, rework średnio im wyszedł i rzeczywiście powinni coś z nią zrobić. Jednak wiele nie potrzeba, jeszcze nieco silniejszy pasyw i trochę więcej leczenia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Ten gościu ma na niej fatalne KDA - 3,0 co jest bardzo słabym wynikiem

2) A mówienie że postać jest "dobra/zła/jakokakolwiek" na podstawie wyczynów X gracza to już totalna głupota. Tak samo jakby mówić, ej fiat 126p jest lepszy od porshe ponieważ Kubica nim niezłe czasy wykręca.

3) Na obecną chwilę Kayle jest UP

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak można mówić, że postać może być up, skoro ktoś jednak potrafi tym grać i na 8 gier przegrywa jedną?

grałem z tym chłopkiem wczoraj rankeda i typ ogarnął jungle na niej do tego stopnia, że ciśnie wszystko

więc proszę nie płaczcie że kayla jest up, tak samo jak że niby vlad jest up O.O

jeśli ktoś ma dwie lewe ręce to nawet nie umiałby zabić annie bot na 50 hp (nie licząc phreaka)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-Q zadające true damage, jak trafi to potrafi przywalić mocniej niż bumerang Sivirki

Yeah, w late. Wcześniej Q sivir kosi dużo lepiej. Osobiście, po ostatnim częstym graniu na Siv nie mogę się jakoś przestawić - hitbox Q Arhi jest dość awkward.

Pomijając nową postać - widzieliście jak sprawuje się obecnie Veigar? Jiji wykroił nim 9/0 w rankedach, a po krótkim testowaniu zmiany w kosztach many są bardzo, bardzo istotne. Czyżby Veig miał szansę ujrzeć więcej światła dziennego, w końcu, po tak prostych zmianach?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj sam grałem Kayle. Źle nie było. Ale tez nie było dobrze - było przeciętnie z kierunkiem na słabo. Tak jak kiedyś mogłem ją spokojnie robić pod supporta, który dorównywał Sonie - tak dzisiaj nadaje się ona tylko na AP carry drugiej kategorii.

Czy grałem Trundlem ostatnio... Nie. Ale pamiętam, jak fatalnie grało się nim przed reworkiem - już wtedy był raczej słabszym typem junglera, nie dorównywał WW, Xinowi czy Lee. Teraz jest jeszcze gorzej, bo pula dobrych junglerów się zwiększyła - ba, można junglować wszystkim - i Trundle z jego średnimi skillami i słabym ulti przechodzi na koniec listy picków na dżunglę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Czyczy

Zacznijmy od tego, że sustain to zdolność do podleczenia się w laning phase, a nie blokowanie/absorbcja obrażen.

@NoITuLove

Człowieku podajesz za przykład kolesia z 1500 elo? Poważnie się zastanów, bo to nawet mid elo nie jest, a stwierdzenie, że Kayle jest OP, bo koleś na tym elo nią wymiata to trochę głupota, nieprawdaż? A i nie raportuj mojego posta bo nic agresywnego nie napisałem w stosunku do Ciebie i innych forumowiczów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kayle bardzo fajnie się sprawdza na noobów, ludzie często głupieją jak dostają j...tny dmg na start. No ale faktycznie, odstaje tak czy inaczej na tle reszty supportów już nie mówiąc o ap carry. Veigar po patchu jest bardzo często widoczny na normalach, zmiana w praktyce raczej do przewidzenia, teraz po prostu częściej pozwala sobie w early na spam z w i q, ale jednak z nastawieniem na to pierwsze. Ja osobiście nie wykluczałbym wciąż Veigara w niejednej mecie na rankedy, jedna z lepszych kontr na ap i co by nie mówić, chyba najlepiej sprawdzający się stun obszarowy w grze.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijając nową postać - widzieliście jak sprawuje się obecnie Veigar? Jiji wykroił nim 9/0 w rankedach, a po krótkim testowaniu zmiany w kosztach many są bardzo, bardzo istotne. Czyżby Veig miał szansę ujrzeć więcej światła dziennego, w końcu, po tak prostych zmianach?

Grałem dziś swój pierwszy mecz Ahri na Veigara i nie było to nic przyjemnego. Ofc do 6 lvlu to mhroczny mag nie miał życia, ale po 6? Wiele osób nie docenia tego, jak potężną kontrą jest Veigar na magów i jak mocny ma single target dmg. Wystarczy powiedzieć, że jeśli jesteś magiem, masz 3/4 hp a Veigar ma ulti, to lepiej wrócić się do bazy. Proste do założenia combo Q->stun->ulti->ignite->Q i bye bye, można patrzeć na ekran w szarych barwach. Tym bardziej teraz, kiedy w końcu nie zżera już many jak głupi. Widziałem kiedyś narzekania na forum LoLa na jego stuna, że niby niezbyt można na nim polegać, do tego narzekał jakiś prohighelo2k gracz. Że o co chodzi, ja się pytam? Nie rozumiałem tego wtedy, nie rozumiem teraz. Przecież nie dość, że ten stun ma jeden z najdalszych zasięgów na spellu tego typu w grze to jeszcze jest AoE + to świetny sposób na odcięcie przeciwnika od teamfightu/pogoni, jeśli tylko jest to konieczne. Ogólnie zgodzę się, że niedługo Veigar może stać się najlepszym 'przyjacielem' wszelkich midujących Cassiopei, Brandów i im podobnych champów.

Co do samej Ahri nie wypowiem się dokładnie, bo zagrałem tylko jeden mecz na próbę. Champ na pewno ma dobry design i mocne skille + chyba najlepszy na obecną chwilę system ucieczki w LoLu (4x Flash, tego jeszcze nie było...). Ogólnie będę musiał ją trochę więcej ograć, bo podobnie jak Elfhelm miałem problemy z Q. Ogólnie ten true dmg może i jest, ale kula leci chyba wolniej wracając, więc jeśli nie trafi się przeciwnika idealnie to wyjście z jej obszaru nie wydawało się specjalnie problematyczne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umieściłem na własnej stronie poradnik dotyczący Last hitowania (adres w sygnaturze)

Co do nowego championa mam dziwne wrażenie, że w late bardzo słabnie w porównaniu do innych nukerów, jeśli przeciwnik uzbroi w 80 mresa to zaczyna być cienko nawet za Void Staffem, według mnie niezła, minimalnie powyżej balansu postać. Brawo Riot, aby takich jak najwięcej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@barT3S

Może się mylę i niech ktoś mnie wyprowadzi z błędu, ale kto powiedział że sustain dotyczy tylko linii. Po drugie od kiedy sustain dotyczy tylko leczenia. Chyba samo słowa z angielska oznacza utrzymanie się, czyli tarcza/dodge/block etc. również pozwala ci się dłużej utrzymać na linii/jungli.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP

Nie, nie dotyczy jedynie linii, mi chodziło raczej o pewne ramy czasowe, czyli early, mid game. A sustain to możliwość podleczenia się, tarcze to coś innego. Przejrzyj sobie jakieś poradniki na TEJ stronie, a zauważysz. Podam przykład - Riven - nie ma w ogóle sustainu (ma tarczę), ale jak zbuduje Wriggle's Lantern, to ten sustain zyskuje i może dłużej posiedzieć na linii.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

barT3S

Oczywiście, że się mylisz :)Czyczy ma rację jako sutain zalicza się:

- Tarcze

- Dodge

- Block

- Lifesteal

- Spellvamp

- Hp regen

- Heal

- Duży Armor/Mres/HP

Podając stronę SoloMid, sam się tylko dobiłeś, bo tam znajdziesz tylko to co powyżej. Musiałeś się w czymś pomylić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wardi:

Jeszcze raz zobaczę twój post z wulgaryzmem, to dostaniesz ostrzeżenie.

@Kasahara:

To samo tyczy się ciebie w kwestii zasad cytowania - zapoznaj się wreszcie z nimi.

I ogólnie, i ponownie, proszę o spuszczenie, delikatne, z tonu. Rozumiem, że komuś się czyjaś opinia nie podoba ale sformułowania "człowieku weź się zastanów" można sobie odpuścić.

W kwestii Ahri:

Nie uważam, żeby była OP. Tak samo jak każdy champion. Trzeba ją ograć i przyzwyczaić się do umiejętności, a reszta - to tylko kwestia "własnego" skilla.

Passiv: Pozwala się jej leczyć, ale nie aż tak bardzo, IMO. Chyba, że ktoś ją sfeedował i ma tyle AP, że to "robi różnice".

Q: Jak wspomniał Fel - trzeba mieć wyczucie, żeby kula trafiła przeciwnika "in&out".

W: No comment. Skill wymaga odpalania dość blisko przeciwnika, najlepiej zapewne na R-ce.

E: Tiaaaa. Rammus też OP. Ashe też OP (jak strzała trafiła z dużej odległości). Sion OP. Annie OP. Wszystko, co cię może zatrzymać na chwilę w miejscu OP. OP skillshot.

R: Wniosek? Nie gonić jej, jak ma ulti. Tak samo było z Shaco czy innymi postaciami, które miał "skok". Albo C.C., albo szybkie dobicie. I tyle, bo jeśli nie zdążycie ją złapać albo szybko ubić, to wam zwieje (chyba, że zmarnowała ulti).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak jest to pewne, że dostanie nerfa. Podobnie było z Gravesem, gdzie pojawiały się głosy że "jak się ludzie nauczą przeciwko nim grać to bla bla bla", a jak się okazało, potrzebował podwójnego "ukłucia", aby przestał być instant ban pickiem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Bethezer

po Twoim podsumowaniu "akali v2.0" wynika, że jeśli walczymy przeciwko niej to najlepiej wyjść z gry o.O

żeby weszło full combo wystarczy że trafisz z E później Q/R/W i masz +1

@up

graves dalej jest op i super-imba-pr0-mega-hax0r głupią postacią, weźmy np taką caitlyn/sivir, gdzie aby wszedł full dmg z Q to musi trafić bezpośrednio w cel nie zahaczając minionów, a u graves'a? jakiekolwiek CC supporta E/Q/W/R i GG bo albo nie masz hp i dobije cie z AA albo padasz na combo i nie ważne gdzie są miniony

@lol

imo powinni przestać wypuszczac tyle beznadziejnych champów tylko popracować nad ich balansem, większość ostatnich postaci to assasin, składający wszystko na combo o.O

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Breados:

Tak, tylko że Graves dalej dobrze się ma i niszczy, jeśli mu się na to tylko pozwoli. W przy Ahri nie widzę takiego dmg, żeby potrzebowała nerfa. I, jak podkreślam - to jest moje zdanie. Może inne Ahri innych ludzi gnoją strasznie, niszczą system i robią barona przed piętnastą minutą. Może... ale mnie to nie dotyczy, stąd taka moja opinia.

@NoiTuLove:

Ciekawe... ja mówię, że nie jest OP, a ty to tak rozumiesz. Poza tym - chciałbym zauważyć, że o prawie każdym AP Casterze można mówić "Q+W+E+R=+1". Bo o to chodzi w AP Carrych. A skoro jesteśmy przy tym temacie... to powiedziałbym, że Ahri nadaje się raczej jako drugi AP do teamu. Dlaczego? Bo trzeba być dość słabym (albo mieć pecha :P), żeby dać sobie wbić pełne combo. Dodatkowo, nie jestem pewny, czy ma aż tak wielkie obrażenia. Jej ataki świetnie nadają się do poke'owania, bo przechodzą przez fale minionów bez straty dmg, ale to wciąż nie jest aż tak wysoki poziom obrażeń. Lepiej, IMO, Ahri sprawdziłaby się na duo, gdzie mogła by kogoś "przytrzymać" i pomóc zabić, niż na midzie, gdzie raczej przegra z Brandem, Veigarem albo Malzą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie gra jest na granicy balansu, jest kilka odstających wyjątków w jedną lub drugą stronę, nie są to duże różnice, reszta postaci jest grywalna i porównywalna

@Bethezer

Caster na Duo? Totalna głupota, caster jest dobry tylko w early game jeśli ma przewagę poziomowa nad junglerem i bot lane. Akurat tego nie zmienisz. Jeśli masz niższy poziom postaci oraz umiejętności to jedynie smyrasz przeciwników, a w mid, late game bez feedu będzie tylko gorzej, szczególnie z tak słabymi przelicznikami.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... może, ale z drugiej strony - jeśli taka Ahri nabiłaby kille na duo lane? Dzięki swoim skillom? Bo, moim zdaniem, Ahri na mid to słaby pick, bo ani zasięg, ani obrażenia się są duże. Na mid zazwyczaj idą nuke'rzy, którzy muszą mieć jak największy power. No a poza tym - taka chyba "jest" rola drugiego AP - "łapie i smyra", a zabija reszta.

No, ale na razie taką mam opinię po 2 grach, gdzie Ahri-mid przegrywała (w obu), a w jednym meczu, Ahri+Cait szybko poradziły sobie z botem i całkiem nieźle podfeedowały. Więc jak na razie przewagę miała Ahri-duo, chociaż może to kwestia umiejętności "miderek" :trollface:. (albo ich przeciwników, no ale... kogo Ahri może mieć na midzie? AP Nukera...)

@Balans:

IMO ta gra nigdy nie miała i mieć nie będzie balansu. Niektóre postacie sprawdzają się w danej roli, "inne w innej" (jak to brzmi...), a równowagi między nimi nie będzie. OP/UP... IMO tego nie ma, bo widziałem nie aż tak dawno Eve, która sobie dobrze radziła... ale tylko dlatego, że jej gracz był dobry.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...