Skocz do zawartości

League of Legends v.3


Bethezer

Polecane posty

Co do jungle, to zastanawia mnie coś, co powiedział Stonewall, a czego nie ma w patch notes: Że Riot zastosował zmniejszone obrażenia z AoE zaklęć na jungle stworach. Nie sprawdzałem tego jeszcze jednak, więc chwilowo to tylko pogłoska.

@UP - bo zmiana była idiotyczna nieco - Killer Instincts ma za długi cooldown.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 13,8k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

teraz pytanie głównie do Elfhelm jako że tylko on sie przyznał że ma quinty na MS, interesuje mnie głównie to jak się to spisuje na:

mf(jeszcze nią nie gram ale chciałbym zacząć z tymi runami), sona, kassadin, malzahar, twitch - ogólnie ad/ap carry, support i jungla

i teraz stoje przed dylematem, kupić quinty pod MS, wukonga, mf(jest w rotacji na razie ^^), czy irelie, którą już miałem ale sprzedałem :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien, czy czy MF potrzebuje MS quintów - do gankowania i tak będzie trzeba korzystać z pasywu; na supporcie na ogół się spisują (0/0/30 Janna z butami lvl 1 ma 430~ms), na Kassadinie być może też się teraz przyda, bo o 50unitsów skrócili mu zasięg Q - zwiększa to czas reakcji dla przeciwnika, aby w tym czasie zrewanżował się harassem.

Obecnie zasadniczo jednak na wszystkie postacie wciskam MS quinty (poza Kennenem chyba tylko, choć on też na 100% skorzysta z nich pozytywnie).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja z MS quintów praktycznie zrezygnowałem na każdej postaci na rzecz IMO świetnych run na hp regen. Po nerfie hp potek doceniam je jeszcze bardziej. Dość powiedzieć że grając Kennenem ze startowym Doran Shieldem przeciwko Morganie mam sporo skuteczniejszy sustain od niej. W takiej sytuacji moge nawet iść na topa, mida zostawic dla AP carry, a Kennena budować zgodnie z jego zestawem skilli - na ap semi-tanka.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, pomyśl trochę. Działa to też w druga stronę. Chyba łatwiej pozwolić sobie na nieco bardziej agresywną grę gdy się wie że w razie czego hp się szybko zregeneruje, prawda? A nawet stojąc pod wieżą można oberwać od czegoś o większym zasięgu. Każde opuszczenie linii naraża nasza wieżę, ułatwia farmienie przeciwnikowi i powoduje stratę expa. Teraz już wiesz dlaczego hp regen jest cholernie przydatny ?

Edit:

@Down

Przewagi nigdy za wiele- zawsze możesz mieć i runy na hp regen i Regrowth Pedant :wink:.

Albo te runy i Doran's Shield, przez co ma się minimalnie(mowa o 1 levelu) większy hp regen niż w przypadku samego Pedanta, plus więcej hp i nieco armoru.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewker ma tu kilka dobrych punktów. Oczywiście jest to nadal kwestia gustu, bo równie dobrze możesz zacząć z Regrowth Pedantem, ale są to również bardzo przydatne runki.

Zwłaszcza, jeśli przypomnieć sobie do czego najczęściej powinny one służyć - do dawania przewagi w early game.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

berki + pd i na mf jest 500 spd i nic nie jest w stanie nam uciec ^^

zresztą wyobraź sobie że dostajesz gank i niestety hp regen ci się nie przyda w ogóle, natomiast MS jest potrzebny zawsze, albo zeby uciec albo zeby dogonić

@up no właśnie, przewaga w early a jak wiadomo w samym early wygrać się nie da i gra nie skończy się w 10 minut,

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

berki + pd i na mf jest 500 spd i nic nie jest w stanie nam uciec ^^

zresztą wyobraź sobie że dostajesz gank i niestety hp regen ci się nie przyda w ogóle, natomiast MS jest potrzebny zawsze, albo zeby uciec albo zeby dogonić

@up no właśnie, przewaga w early a jak wiadomo w samym early wygrać się nie da i gra nie skończy się w 10 minut,

Hp się wbrew pozorom przyda.Jak nie masz wardów to ms ma znaczenie,ale chyba nikt nie jest taki głupi żeby bez nich grać.

Hp regen (przynajmniej mi)pozwala na :

-Dłuższe przeżycie po ataku przeciwnika

-Wzięcie na siebie większej grupki minionków,

-Ogólnie dłuższe stanie na linii.

MS jak już wspomniałeś ma charakter Ofensywny i dlatego chyba się przydaje troche mniej(jeśli masz np solo linię ) niż hp regen.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pewker - no tak, ale jako, że doran specyficznie ma mieć hiper-staty, to zawsze będzie wyglądał różowo, bez względu na to z jakimi runami. Tak czy siak, hp regen też dobry.

@UP - To nie jest do końca prawda. Jeżeli 'wygramy' naszą linię (więcej CS, przewaga w killach, wcześnie zniszczony tower przeciwnika), to jednocześnie zdobywamy przewagę dla całej naszej drużyny - zwłaszcza jeżeli to ma miejsce w trakcie pierwszych 10-15 minut. To między innymi dlatego lvl 2 ganki są tak istotne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up no właśnie, przewaga w early a jak wiadomo w samym early wygrać się nie da i gra nie skończy się w 10 minut,

Dobre early często zapewnia dobre late, więc niezbyt trafiony argument :wink:.

Zmieniając temat - widziałem kilka razy Volibeara(czasem na linii , czasem w jungli). Jak na razie to uważam, że jest dosyć średni, ale może po prostu ludzie jeszcze dobrze nie ogarnęli.

Swoją drogą - Fling to znak rozpoznawczy Singeda, jak oni śmieli dać coś podobnego(słabszego na szczęście) jakiemuś miśkowi :dry: .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Co do run.

Moim zdaniem to zależy od stylu gry gracza i postaci którą gramy.

Ja mam tylko 2 stronki run,więcej mi nie potrzeba.

AD:

-Marki A.Pen

-Seale Flat Armor

-Glyphy m.res per lvl

-Quinty A.Pen

AP:

-Marki M.Pen

-Seale mana regen/5

-Glyphy Flat AP

-Quinty Flat AP

I z takimi runami dobrze mi się gra,a te pod AD nadają się również do jungli ;)

_____

Ostatnio zakupiłem... EZREALA + Nothingam Skina.

Zagrałem nim 5 rankedów,4 wygrane,naprawdę postać świetna,zawsze staty na +.Mój ulubiony AD Carry ;)

Early i Mid ma świetne,late też fajne.Owszem trzeba trochę poćwiczyć skillshoty,lecz potem daje mnóstwo funu i nie jest nudny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym mimo wszystko uważał, że lepsze są runki na ms. We wczesnej fazie gry łatwiej uniknąć obszarówek i skillshotów, a w późniejszej fazie pozwalają postaci wyjść poza 400 ms. Na Udyrze z mercami, FoN'em i miśkiem osiągam ms ~520. Tyle wystarczy, żeby zainicjować/uciec, a jeśli to za mało, możemy zwiększyć naszą przewagę dzięki Randuinowi, a support wspomoże Shurelya's. Udyr na tych runkach to istny pogram. Z 1-1-3 na początku na końcu doszedłem do 10-9-24. Wydaje mi się, że ta postać jest dla nich [runek] stworzona. U innych ofc też bardzo przydatne i się do nich przyzwyczaiłem, w związku z czym za nic ich nie zamienię ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do run:

AP

- Marki - m pen

- Seale - m regen /lvl

- Glyphy - ap /lvl

- Quinty - ap /lvl

AD

- Marki - armor pen

- Seale - m regen /lvl

- Glyphy - cdr /lvl

- Quinty - ms

Support

- Marki - m pen

- Seale - m regen /lvl

- Glyphy - m regen /lvl

- Quinty - ms

tank/jungle

- Marki - armor pen

- Seale - armor

- Glyphy - m res /lvl

- Quinty - ms

ogólnie wsadziłem wszędzie ms, zobaczymy jak to się sprawdzi

@up

no właśnie, aoe branda, q kennena i całej reszty skillshoterów :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gold/5 quinty to turniejówki, na supporty 0 cs.

Volibear na świetny pasyw, świetne (i prawdopodobnie OP) W (z drugiej strony 18s cd dla balansu). Na ulti brakuje pasywnej części (np. proc co 4/5 hitów), pushowanie linii bez tego jest niemożliwe. Q nie jest warte więcej, niż 1 pkt. E też jest takie sobie, choć skoro nie ma czego levelować poza W, to czemu nie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem quinty gold per sec. sa niezlym wyborem dla supportow. Maja jednak zasadnicza wade - nie pomagaja w early game. Na slabych witalnie champach to moze byc problem. Co prawda Soraka moze sie niezle leczyc, ale lepiej jest koncentorwac sie w 100% na leczeniu kumpla z linii niz samego siebie. Chociaz sam sie nad nimi zastanawialem i powiem, ze w polaczeniu z Philosophic's stone powinny dawac bardzo dobre efekty. Szczegolnie, jesli starasz sie dawac wszystkie last hity kumplowi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam takie runy a nie inne na supporta bo gram soną a tam najważniejsza jest pasywka = spam skilli, więc sona bez many to useless sona, zresztą na każdym supporcie tak jest

Volibear na świetny pasyw, świetne (i prawdopodobnie OP) W (z drugiej strony 18s cd dla balansu). Na ulti brakuje pasywnej części (np. proc co 4/5 hitów), pushowanie linii bez tego jest niemożliwe. Q nie jest warte więcej, niż 1 pkt. E też jest takie sobie, choć skoro nie ma czego levelować poza W, to czemu nie.

kolejna postać która po tygodniu zostanie zapomniana ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym mimo wszystko uważał, że lepsze są runki na ms. We wczesnej fazie gry łatwiej uniknąć obszarówek i skillshotów, a w późniejszej fazie pozwalają postaci wyjść poza 400 ms. Na Udyrze z mercami, FoN'em i miśkiem osiągam ms ~520. Tyle wystarczy, żeby zainicjować/uciec, a jeśli to za mało, możemy zwiększyć naszą przewagę dzięki Randuinowi, a support wspomoże Shurelya's. Udyr na tych runkach to istny pogram. Z 1-1-3 na początku na końcu doszedłem do 10-9-24. Wydaje mi się, że ta postać jest dla nich [runek] stworzona. U innych ofc też bardzo przydatne i się do nich przyzwyczaiłem, w związku z czym za nic ich nie zamienię ;)

Racja, również gorąco polecam MS runki. Wraz z masteries i butami +1, mam 395 MS na Talonie. Z butami +1. Jeszcze Trinity, no i ulti. Najlepiej się to sprawdza na postaciach, które ogólnie mają jakiś MS boost, wtedy wszystko pięknie współgra. No i runy na MS nie dają przewagi tylko w jednej/dwóch fazach gry, ale podczas całego meczu. Mając itemy typu Trinity, Phantom Dancer i FoN, można osiągnąć naprawdę bardzo wysokie MS.

Najbardziej uniwersalne runy to flat AP, magic/armor pen, quinty na MS albo HP i seale/glyphy na mres/armor. Generalnie używam dwóch zestawów: jeden pod castera (marki na magic pen, reszta flat AP), drugi pod autoatak (marki na armor pen, quinty na MS, glyphy chyba na CDR i coś jeszcze, nie pamiętam). Defensywnych run nie używam, bo tankami nie gram, czasem Irelią, Leesinem czy Wukongiem, wtedy biorę ten drugi zestaw runek + defensive masteries by nadrobić w obronie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem na trochę do LoL'a, bo Skyrim jest zbyt wciągający i jak wieczorem się przysiadam to gram do 1-2, a rano o 6 cza wstać. No i w związku ze zbliżającym się refundem mam sobie zamiar kogoś kupić :D Bardzo przyjemnie gra mi się Udyrem (aczkolwiek nie jestem jakiś pwned) i Nocturnem (jakoś tak z anty-junglera stałem się junglerem xD). I mam dylemat kogo zakupić Kennen'a (na wymianę za Morgankę) czy Lee Sin'a (co by pobuszować trochę, ewentualnie na solo top'a pójść). Jakby ktoś mógł jakąś krótką "recenzje" tych dwóch bohaterów napisać byłbym wdzięczny.

Co do run, to uwielbiane przeze mnie zestawy wyglądają tak:

czerwone: m. pen (AP)/ a. pen (AD/jungler)

żółte: mana regen (AP)/ flat armor (AD/jungler)

niebieskie: flat AP (AP)/ m. res./lvl (AD/jungler)

quinty: flat AP (AP)/ ms(AD/jungler)

Jeśli gram tankiem to zazwyczaj pada na Irelię lub Nasusa, wtedy wybieram zestaw na AD, natomiast przy wyborze Singeda decyduje się na zmodyfikowaną ersje AD (zamiast a. pen jest m/ pen).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh - ja akurat po najbliższym patchu oczekuję poprawy jungli - pozytywnie się nastawiam do zmian.

Jednak JA z faktu usunięcia sosge'a jestem niezadowolony - akurat ja należę do tych, którzy zamiast sealów na armor wybierał w większości przypadków seale na dodge i w starych masterkach stawiał na premię do MS przy udanym dodge'u...

Ja osobiście jestem z takiej decyzji niezadowolony, no ale co poradzę...

Nowy czempion IMO mało ciekawy... Ale za to wiele poprawek bugów mnie cieszy...

Wu to obecnie niemalże first pick/ban

Ale ostatnio tylko mu podnieśli ociupinkę przelicznik do Q i podrasowali niewiele E... I nagle awansował do takiej rangi ? Osobiście jestem ciekaw ile jest jeszcze takich "niespodzianek", czyli - ogólnie ludzie uważają daną postać za słabą, gorszą i wypieraną przez swoich lepszych odpowiedniików, aż nagle ktoś gdzieś nią pokaże jej skryty poiwer i nagle postać awansuje w ogólnym rankingu społeczności, tierlistach itp. ...

To tak jak z twichem - obecnie 95 % opinii na jego temat jakie czytam na necie to - że oberwał nerfhammerem, że jest obecnie UP i trzeba czekać na rework stealtha itp. ... A przedwczoraj poznałem nowego "Pr0'sa" ( doublelifta bodajże), który na ok. 2100 ELO pickuje Twicha albo jako AD carry, albo jako junglera :ohmy: ... I tym owni...

A ja osobiście też mam tak z Shyvaną - mówi się, że jest słaba, bo nie ma ani CC, ani żadnego sustainu związanego z jakimś skillowym lifestealem, a gdy tylko ją spotkam to owni na solo topie...

Dobre early często zapewnia dobre late, więc niezbyt trafiony argument .

Racja - ale słusznie użyłeś słowa "często" zamiast "zawsze" -z miłą chęcią ( jeżeli oczywiście ktoś mi wyjaśni jak, gdzie i co ) udostępnię 2 replaye z lolrecordera, gdzie moja drużyna w tym ja ( dziś na solo topie wroga Riven beształa mnie na poziomie bodajże 0/5 ?) byliśmy besztani niemiłosiernie w early, by z czasem odrobić straty i wygrać :O

No i jeżeli ktoś chce, to niech składa oferty pokazania swoich ciekawych replay'ów, jeżeli też z tego programu korzystacie ^^ Co jak co, ale JA jak mam czas i możliwość to na own3d.tv pooglądam tylko G. Bob'a, albo Shusheia najdłużej - chyba tylko oni nie rzucają mięchem na lewo i prawo, "kształcąc" jednocześnie najmłodszą gawiedź...:rozpacz:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

małpiszon zawsze był op i cholernie "głupi" skakał Ci na głowę, walił pałą po oczach jak zomowiec za czasów prlu i na koniec znika, nie dość że on Ci zjechał hp to ty już nic mu nie możesz zrobić :S

@up

twitcha miałem wcześniej i go sprzedałem, teraz jak kosztuje 3150 to od razu go kupiłem i na jungle, spisuje się świetnie tylko trzeba mieć info o wardach

raczej mało efektowna postać jak grasz z unskillami

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Wu po wyjściu był na słabszej stronie bycia zbalansowanym. Niszczyłem go Tryndą, Akali, Jaxem, Fiddlem. I nie widziałem żadnego który by ownił. Teraz jest zbalansowany, aczkolwiek mocny. Na pewno nie OP. I nie wiem, czy tylko ja jestem taki fajny, ale jeszcze nigdy mi taki Wu nie wyskoczył, nie zdjął pół HP i nie zniknął bezkarnie. Zazwyczaj dostawał takie combo, że to on wychodził na tym stratnie. No ale cóż....

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wukong po wypuszczeniu był Tier 3 za spawa bugów

Wukong po fixe bugów był najlepszą postacia Tier 2

Wukong po buffie po buffie i kolejnym fixie bugów Tier 1

Ale ofc "specjaliści" powiedzą, że nic w nim nie zmienili. :) podwyższenie ratio nawet o 0,1 czy AS o 20 %, oraz fix bugów postaci, czy tez brak możliwości odróżnienia od klona znacząco wpływają na siłę postaci.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...